XII.
CharliePol hodinu pred začatím predstavenia sa premiestnime do muklovského Londýna. Nemôžem uveriť, že som sem dostal takzvaných čistokrvných čarodejníkov. Viem, že Ron s Dracom, Teom a Blaiseom v muklovskom Londýne ešte neboli, takže sa obzerajú po, pre nich, novom svete. Musím sa ticho zasmiať. Chovajú sa ako prváci, ktorí sú prvýkrát v čarodejníckom svete. Vidím, že aj ostatní dospelí sa nad nimi bavia. Pousmejem sa.
"Chalani upokojte sa. Viem, že je to pre vás vzrušujúce, ale pamätajte, že nesmieme vzbudiť prílišne podozrenie," napomenie ich Rémus.
"Prepáč Rémus, ale keď je to tu tak…. iné," pokrčí ramenami Ron.
"Áno. Nikdy by som neveril, že muklovský svet je tak zaujímavý aj napriek tomu, že nemajú mágiu," pousmeje sa Draco.
"Matka mi často hovorila o muklovskom svete a čítal som aj pár knižiek, ale je úplne iné o tom čítať a vidieť to na vlastné oči," zapojí sa do konverzácie Blaise.
"Mali by sme si pohnúť. Predstavenie onedlho začne," napomenie ich Severus.
"Len pokoj Severus. Už sme tu," kývnem pobavene hlavou k veľkému svetlozelenému stanu, na ktorom sa tkvie názov cirkusu, "Circus Miracle".
"Páni. Je väčší než som si myslel. A mágia tu skutočne krúži vo vlnách. Je takmer hmatateľná. Neuveriteľné," pousmeje sa zasnene Teo.
Ticho sa zasmejem a vediem teraz už tichých kúzelníkov do cirkusu kde si sadneme úplne dozadu. Nepochybujem o tom, že už o nás vedia, ale nemusíme im byť priamo na očiach. Som trochu neistý. Čo sa stane ak sa po predstavení stretneme s Harrym? Bude naštvaný? A bude nás vôbec chcieť vidieť?
"Si v poriadku?" zacítim na ramene Rémusovu ruku.
"Áno. Myslím si, že áno," prikývnem.
Ron
"Ticho. Už to začína," upozorním Charlieho s Rémusom.
Som nesmierne zvedavý. Obzvlášť na vystúpenie Harryho a istého mladého muža, ktorý je Harrymu nesmierne podobný. Svetlá zhasnu a rozsvietia sa len svetlá namierené na….neviem ako sa to volá, tak to nazvyme pódium. Na okrúhlu plochu, ktorá je plná piesku, príde mladá hnedovlasá žena a uvedie celé predstavenie. Nasledujúce scény sú úžasné. Je v nich zaradené veľké množstvo skutočnej mágie. V jednom čísle sa to pieskové pódium magicky zdvihne a odhalí malý bazén, v ktorom sú delfíny a jedna Morská panna. Áno, nie Vodný ľud ako v čiernom jazere, ktorý žije v sladkých vodách, ale skutočná Morská panna, ktorá žije len v oceánoch! Je to urobené tak, aby si muklovia mysleli, že ide o prezlečené dievča, ale kúzelníci dokážu rozoznať, že je pravá. Po jej vystúpení sa pódium vráti na svoje pôvodné miesto. Avšak aj tak v číslach kde sú Harry a ten muž je cítiť iná, mocnejšia mágia, ale zároveň pri niektorých prvkoch nie je využitá ani štipka mágie. Je to niečo úžasné. Nikdy som neveril, žeby Harry bol schopný robiť niečo na hrazde a tu robí oveľa viac než len to. Predstavenie je prepletené divadelnými a hudobnými scénkami. Neviem síce kto je aký tvor, ale všetci sú úžasní a navzájom sa dopĺňajú. Z môjho uhla pohľadu najmagickejším číslom je úplne posledné vystúpenie. Učinkuje v ňom Harry. Má na sebe krátky strieborný top, cez ktorý má prehodenú striebornú vestu a strieborné kraťasy. Okolo pásu má strieborný opasok, na ktorom je pripevnená dlhá priesvitná látka taktiež striebornej farby, ktorá vyzerá ako mystické krídla. Nepoznám tvora, ktorý by mal skutočne takéto krídla. Jeho predstavenie začína na hudbu na hrazde. Odrazu skočí dole do tmy, ktorá sa vytvorila nad javiskom. Nech som čakal čokoľvek rozhodne nie to, že sa Harry objaví uprostred rôznych strieborných zvierat. Až neskôr si uvedomím, že sa v skutočnosti pozerám na rôznych patrónov, s ktorými Harry až nápadne splýva. Pri konci pesničky sa k Harrymu na hrazdách pripoja ešte ďalšie dievčatá a medzi patrónov vbehne veľký čierny lev so striebornými pruhmi. Harry na ňom začne robiť všelijaké kúsky a nakoniec skončia na vyvýšenej plošine. Všetko okolo pomaly stmavne, patróni sa vytratia a celú halu zahalí tma. O chvíľu neskôr sa pódium opäť rozsvieti, všetci účinkujúci sa prídu rozlúčiť a predstavenie zakončí čiernovlasý muž krátkym poďakovaním a ešte ponúkne rodičom, že sa deti môžu vyfotiť s tým čiernym levom, bielym levom, s hadom alebo čiernym tigrom, ktorí zostali na pódiu. Postupne sa pri pódiu vytvorí krátky rad a deti nadšene čakajú na fotky so zvieratami. Po celý čas mám zvláštny pocit. A viem veľmi dobre, čo to je, ale keď som sem mieril, rozhodne by ma nenapadlo, že práve na tomto mieste zacítim svojho druha.
"Tak toto som rozhodne nečakal," poznamená Tom.
"Vidieť, že Harry je tu skutočne doma. Myslíte si, že ten tiger je on?" spýta sa Lucius.
"Myslím, že áno. A ten čierny lev je ten muž, ktorý vystupoval s Harrym," prikývne Rémus.
"Mali by sme za niekym ísť, alebo odídeme akoby sme tu nikdy neboli?" spýta sa neisto Draco, keď stojíme neďaleko východu.
"Myslím, že keď ste sem už merali cestu, tak by ste mali ísť aspoň pozdraviť Harryho," ozve sa za nami tichý smiech.
Otočíme sa a uvidíme chalana s dlhými blond vlasmi a svetlo zelenými očami.
"Kto si?" spýta sa Rémus a zamračí sa.
Blondín sa zasmeje.
"Som Leo. A skôr než sa spýtaš, áno som tvor. Som jeden z druhov Lesnej víli. Tak čo. Chcete len tak odísť alebo pôjdete za Harrym," pozrie sa na nás.
"Ako viete, že sme chceli ísť za Harrym," zamračí sa Severus.
"Už na jednom predstavení som videl teba…." ukáže na Charlieho, "... A Harry poznal tvoju mágiu, len ju nevedel správne zaradiť. Takže sme počítali s tým, že sa tu skôr či neskôr niekto objaví. Otázkou však zostávalo, či to bude Rád alebo Temná strana. Keď nám pred predstavením Ametyst povedal, že cíti v cirkuse svojho druha, tak sme vedeli, že určite nebudete od Brumbála. Úprimne sme radi, že keď už mal niekto Harryho nájsť, tak ste to vy," usmeje sa na nás.
"Tak je asi rozhodnuté. Zoberieš nás za Harrym?" spýta sa Tom s miernym úsmevom.
Leo prikývne a zamieri dozadu, kam ho následujeme.
Draco
V okamihu keď som prekročil hranice cirkusu, tak som vedel, že mám problém! Zacítil som svojho druha. Toto zistenie ma úplne šokovalo. Môj druh je v tomto cirkuse! Pre Merlina! Čo keď ma zacíti a vyhľadá ma? Mám strach. Čo keď ma nebude chcieť?! Neznesiem odmietnutie do oči od svojho vlastného druha! Kým som ho nestretol, tak som si aspoň pohol nahovárať, že sa ma snaží nájsť a že ma bude milovať, ale teraz? Ako budem môcť čeliť krutej realite?! Celé predstavenie prejdem akoby v hmle. Nepamätám si veľa. Takmer sa na to nesústredím a sedím ako na tŕňoch. Som si istý, že ma odmietne. Iba z časti vnímam keď nás nejaký blondín odvedie do zákulisia….
Teo
Predstavenie je úžasné. O to viac sa mi páči, keď viem, že jeden z tých tvorov je môj partner! Zacítil som ťah len nedávno, o to som radšej, že môžem svojho partnera spoznať tak rýchlo. Navyše to predstavenie je skutočne magické. Možno by ma mohol niečo naučiť. Je neuveriteľné, čo všetko tieto tvory dokážu! Po predstavení sa ostatní rozhodujú, čo spravíme ďalej a keď príde reč na odchod, chcem protestovať, no skôr než to stihnem ma predbehne nejaký blondín. Keď spomenie niekoho menom Ametyst, ktorý zacítil svojho druha, tak som dostal kvapku nádeje, že je to práve môj druh. Preto keď nás vedie do zákulisia, moje nadšenie sa zdvihne na maximum!
Blaise
Úprimne… Som šokovaný. Už je to vyše roka, čo som zacítil ťah svojho druha a každý deň som dúfal, že za mnou príde. Že si príde po mňa a odvedie si ma, bohužiaľ to sa nestalo! Neviete si predstaviť moju bolesť, keď som si uvedomil, že si pre mňa nikto nepríde. Že možno budem úplne sám až do konca života. A teraz?….. Teraz ho zacítim znovu a práve na takomto mieste, kde by som v živote nehľadal…. Pochopiteľne sa naňho teraz už ani moc nehnevám. Cítim, že mal asi ťažké časy a teraz keď vidím, kde vlastne žije a čo asi tak robí, sa mu ani nečudujem. Možno som práve dostal šancu zistiť kto to je a prečo neprišiel, keď o mne už musel vedieť. Inak by som ho necítil. Len dúfam, že nemá nejakú inú rodinu a preto sa na mňa vykašľal. To by som určite neprežil. Partner je pre mňa veľmi dôležitý, keďže som z polovice tvorom zo strany svojho otca. Neviem aký tvor bol, matka mi to nechcela povedať a tak trochu pochybujem, že vôbec vie, čo za tvora bol, ale viem, že strata predurčeného partnera by mi zlomila srdce a stála ma život. Keď som s ostatnými mieril do zákulisia, len som dúfal, že ma môj partner neodvrhne, keď zistí kto som a že som ho nedopatrením dokázal nájsť….
YOU ARE READING
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...