X. Po vystúpení

690 41 34
                                    

X.


Leo

           Sledujem tu úžasnú šou!!! Harry je na hrazde ako anjel a Ametyst je ako jeho princ. Sú úžasný. Dnes je ako každý rok, keď na scénu príde Harry s Ametystom, hľadisko preplnené divákmi. Deťom v očiach žiaria malé iskryčky. Bože kiežby som dokázal s Emeraldom urobiť tak dokonalé predstavenie ako tí dvaja. Počas tohto magického predstavenia moje oči opäť zablúdia do hľadiska. Zamračím sa na muža, ktorý sleduje Harryho so zmesou záujmu, prekvapenia a šoku. Zdá sa mi, že ho poznám, ale som si istý, že som ho nikdy nevidel. Je z neho cítiť mágia, takže je čarodej. Sakra.

"Em?" chytím za ruku svojho partnera nech ho upozorním na toho muža.

"Čo sa stalo?" spýta sa ma.

"Ten muž v hľadisku. Je to čarodej a vyzerá akoby poznal Harryho. Z toho môžu byť problémy," zahryznem si do pery.

"Hm….. Snáď nebude robiť problémy. Prečo mi je len známy?" zamračí sa.

"Aj tebe? Myslel som si, že si to len namýšľam. Kto to môže byť?" spýtam sa zamyslene.

"To netuším. Už odchádza. Budeme to musieť povedať Harrymu ak by sa niečo stalo, aby bol oboznámený," povzdychne si Emerald.

Prikývnem a sledujem muža, ktorý odchádza z cirkusu. Možno nebude robiť problémy. Nebolo z neho cítiť niečo zlé.

               Po konci vystúpenia sa všetci zhromaždíme ako vždy v zákulisí na večeru. Dnešný deň bol jeden z najnáročnejších. Mali sme päť predstavení, kvôli veľkému záujmu ľudí. To sa veľmi často nestáva. Väčšinou nemusíme pridávať predstavenia, ale začiatok prázdnin, keď sa na scéne objaví naša Hviezdna dvojica je vždy nátresk.

"Harry? Možno to nebude nič, ale dnes počas vášho posledného vystúpenia sa tu objavil nejaký čarodej. Bol mi povedomí, ale som si istý, že som ho nikdy nevidel. Len som ťa chcel varovať, ak ťa náhodou spoznal," pozriem sa na Harryho.

"Cítil som na sebe niekoho intenzívny pohľad, ale neprikladal som mu žiadny význam. Pri týchto vystúpeniach to nebolo nič nové. Ďakujem za varovanie. Teraz už len čakať, či sa to skôr dozvie Dumbledore alebo Voldemort," povzdychne si.

"My ťa nedáme," pobozká ho na krk Ametyst.

Usmejem sa a pokračujem v jedle.

Charlie

                Prechádzam sa muklovským Londýnom. Musel som na chvíľu vypadnúť z Grimmauldového námestia. Sírius má pravdu, že je to tam príliš dusné. Ako sa tak prechádzam, tak počúvam rozhovory rôznych ľudí. Zaujme ma skupinka rodičov s deťmi okolo nejakého stĺpu. Evidentne tam majú niečo zaujímavé, pretože deti sú veľmi nadšené. Počkám chvíľu kým odídu a pristúpim k tomu stĺpu. Je na ňom vyvesení veľmi živý plagát s mužom a dievčaťom??, ktorí sú si veľmi podobný. Snáď dvojčata? Počkať. To "dievča" mi je veľmi známe. Hm….. Kde som ho už len videl. A v tom mi to dôjde. To nie je dievča! Je to Harry! Veľmi sa zmenil kvôli dedičstvu, ako som počul od Rona, ale jeho oči by som spoznal kedykoľvek. Ale prečo vyzerá ako brat toho muža a prečo je vôbec na tomto plagáte?

"Circus Miracle. Hm…… Čo skrývaš Harry? A prečo by si bol na plagáte muklovského cirkusu?" zamračím sa.

Práve som sa rozhodol, že pôjdem sa pozrieť na ich dnešné predstavenie. Musím sa uistiť, že to nie je Harry. Nikdy som v muklovskom cirkuse nebol, ale myslím si, že raz môžem urobiť výnimku….

                  …… Z cirkusu odídem behom posledného vystúpenia takzvanej "Hviezdnej dvojice". Som nesmierne šokovaný. Keď mi Sírius s Rémusom povedali, že im Severus poslal sovu s informáciou, že sa Harry nenachádza u svojich príbuzných a podľa slov jeho tety you odišiel s jej manželom, napadlo nás veľa vecí, ale rozhodne by nás ani vo sne nenapadlo, že sa Harry skryje v muklovskom cirkuce. Teda…. On vlastne nie je až tak úplne muklovský, že? Celý je opradený mágiou. Je na ňom položených veľa kúziel a bytosti v ňom sú stopercentne magické tvory. Aj väčšina zvierat, hlavne vlci, psy, mačkovité šelmy a netopiere, sú animágovia! Ani sa nečudujem, že teda nepoužívajú klietky. Stále ma ale prekvapuje ta výrazná podoba Harryho s tým mužom, čo s ním vystupuje. Vyzerá to tak, že nabudúce keď pôjdu Sírius s Rémusom do Temného sídla, idem s nimi…. Došľaka! Ešte musím rodičom povedať, že sa sťahujem späť do Londýna, ale nie k ním! To ešte len bude pravý cirkus….

                     ….. Nakoniec ubehne mesiac, v ktorom poviem mame, že sa sťahujem do Londýna a budem pracovať v Írskej dračej rezervácii, že nebudem bývať s nimi doma a kde budem bývať im tiež nepoviem a nakoniec na reč o Harrym príde až tesne pred Harryho narodeninami, kedy sa konečne stretnem v pokojnej atmosfére s Tomom a ostatnými terajším priateľmi a spojencami….

Časový skok…… Koniec Júla…. Deň pred Harryho narodeninami

Brumbál

                    Ten spratok ma akurát tak vytáča. Nechal som jedného člena Rádu nech ho idú v polovici Júla pozrieť a čo sa mi dostalo za prekvapivú odpoveď? V okolí domu kde sa mal chlapec nachádzať nie je žiadna mágia a Harry Potter sa nenachádza v dome a ani v jeho okolí!!! Teraz aby som ho hľadal po všetkých čertoch! Prečo sa muselo všetko takto pokaziť? Ten chlapec zničí všetko čoho sa dotkne! Myslím, že je čas pripraviť sa na plán B. Keď sa v septembri vráti do Rokfordu, nebude tušiť čo ho zasiahlo!

"Čo povieš Félix? Je čas sa pripraviť na návrat chlapca, ktorý ničí všetky plány!" zasmejem sa kruto a pozriem sa von z okna na hladinu Čierneho jazera.

Harry

                 Už som u nás v cirkuse mesiac. Bol to najlepší mesiac v mojom živote! Našťastie od návštevy nejakého čarodeja na začiatku prázdnin sa nič nestalo, takže sme to všetci vypustili z hlavy. Počas tohto mesiaca sa toho udialo veľmi veľa. Strýko sa týždeň po začiatku prázdnin rozviedol s Petúniou. Vyhodil ich z domu a nič jej neostalo okrem pár tisíc, ktoré jej strýko nechal na účte, aby si mohli prenajať aspoň nejaký byt. Dudleyho získala do opatere Petúnia, proti čomu Vernon nenamietal, ale o mňa sa byl zubami nechtami. Ešteže má tak super právnikov. Teraz som podľa muklovských zákonov v jeho opatere, niečo ako jeho adoptývny syn. Môj život sa od základov zmenil. Strýko začal oficiálne chodiť s Katherine. Dom v Surrey predal pekne draho a kúpil menšiu vilku na vidieku asi pol hodiny cesty autom od Londýna. Je to rám veľmi pekné. V okolí je les, v ktorom často s priateľmi strávime aj celé dni, keď nemáme vystúpenia. O Petúnii sme od rozvodu nepočuli. Do vily chodíme vždy keď je čas, vďaka premiestneniu je to otázka pár minút, a ja so strýkom, Katherine a Ametystom tam chodíme aj prespávať. Ametyst ma naučil veľa o mojom dedičstve a schopnostiach, ktoré sa mi začali rozvíjať. Zajtra mám opäť narodeniny. Skutočne neviem či sa mám tešiť, alebo báť. Prvý rok to budú skutočné narodeniny s mojim strýkom a ľuďmi, na ktorých mi skutočne záleží a sú mojou pravou rodinou. Preto neviem, čo mám vlastne čakať.

"Tešíš sa na zajtra?" spýta sa ma Am keď spolu oddychujeme na gauči v obývačke vo vilke.

"Hmm…..Teším ale sa aj trochu bojím," povzdychnem si.

"Čoho sa bojíš?" spýta sa.

"Úprimne netuším, čo mám čakať. Budú to moje úplne narodeniny s vami. Navyše mi na druhej strane robí starosti Brumbál. Vždy na moje narodeniny ma vezme k Weasleyovím alebo na Grimmauldové námestie a bojím sa čo bude, keď ma nenájdu v Surey," poviem úprimne.

Harry Potter a Stratené Dedičstvo Donde viven las historias. Descúbrelo ahora