XXXV. Dokončenie manželstva na druhú

220 16 2
                                    


18+ alebo na vlastnú zodpovednosť!!!! Prajem príjemné čítanie :)

XXXV.


Harry

             Nikdy som nič takéto nezažil. Len podvedome zacítim ako sa do mňa Luc snaží preniknúť jedným prstom. Nebolí to a navyše mi spôsobuje takú slasť, že skutočne sa nebránim a nechám ho nech si robí čo uzná za vhodné. Slasť sa ešte zvýši keď prejde po niečom v mojom vnútri. Jednou rukou si zakryjem ústa, pretože sa mi zdá, že som príliš hlasný. Luc mi však ruku z úst dá dole a pritom do mňa prenikne ďalším prstom. Už pri toľkej slasti ani neviem kedy do mňa pridá ďalšie prsty, ale sklamane zaskučím keď sa zrazu všetko skončí a ja ležím pod Lucom vzrušený na maximum.

"Ššš……. Teraz to môže trošku bolieť, ale sľubujem, že to hneď prestane," pobozká ma a zdvihne a roztiahne mi nohy.

Bože cítim sa veľmi trápne. Radšej od studu zavriem oči. Zacítim na svojom vchode niečo o dosť väčšie než sú prsty a zhlboka sa nadychnem. Jednu ruku položím Lucovi na prsia a začnem sa triasť ako sa mi v hlave začnú objavovať spomienky.

"Harry, otvor oči, láska," zašepká mi Luc a radšej ho posluchnem.

Strach sa zníži a keď sa mu pozriem do ustráchaných oči, tak vydýchnem zadržiavaný vzduch. Pousmejem sa a pohladím Luciusa po tvári.

"Môžeš," zašepkám, ale tentokrát už oči nezavriem.

Radšej sa mu pozerám do jeho oči, ktoré ma pozorne sledujú a ich majiteľ je ochotný prestať vždy keď uvidí na mojej tvári nepohodlie. Bolestne vzdychnem keď sa do mňa začne dostávať, ale zhlboka dýcham a snažím sa zahnať bolesť. Keď je vo mne už celý, tak sa prestane hýbať a nechá mi čas na zvyknutie. Už to toľko nebolí, len je to divný pocit.

"V poriadku Harry?" vydýchne Luc.

Cítim, že mu robí problém sa dlhšie nehýbať. Som mu však vďačný, že je dosť trpezlivý, aby mi neublížil.

"Áno. Myslím, že sa môžeš pohnúť," pousmejem sa.

Slasť, ktorá mnou následne prejde je neopísateľná. Obtočím nohy Luciusovi okolo pásu a chytím sa ho okolo krku, čím si ho tiež pritiahnem k bozku. Bože, toto je úžasné! Je to úplne iné ako to znásilnenie. Už sa nesnažím krotiť svoje vzdychy. Viem, že vykrikujem nejaké slová, ale absolútne neviem aké. Akoby som bol úplne v inom tele. Cítim, že sa blížim k vrcholu a Luc to vycíti asi tiež, pretože zacítim na svojom penise jeho ruku. Už potom netrvá dlho a vyvrcholím pričom sa dosť stiahnem a Luc sa spraví do mňa. Je to úžasné. A tentokrát si doslova želám, aby som niesol jeho dieťa.

Lucius

                Sex s Harrym je úžasný. Skutočne som si nemyslel, že by bol schopný dojsť až nakoniec. Keď obaja spolu vyvrcholíme, vysuniem sa z Harryho a ľahnem si vedľa neho. Zadýchane sa ku mne pritúli a zavrie oči.

"To bolo úžasné. Ďakujem Luc," zašepká a usmeje sa na mňa.

"Myslím, že teraz to už bude jednoduchšie aj s ostatnými. Hm?" ticho sa zasmejem.

Započujem ako sa ticho otvoria dvere, tak sa na ne pozriem. Harry je k ním otočený chrbtom, tak nič nevidí a ako zistím, tak už pomaly zaspáva. Vo dverách sa ukáže Sírius.

"Nie si s Rémusom?" spýtam sa ticho.

"Som, ale počuli sme Harryho….." sčervená.

"Vyzerá to tak, že sa Harry pomaly dostáva zo svojho zážitku," pousmejem sa.

Harry Potter a Stratené Dedičstvo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz