XXV.
Harry"Áno. Moja mágia by mohla byť problém a preto by som začal spávať pri vás. Viem, že zatiaľ ešte nie sme v štádiu, aby sme všetci spali v jednej posteli, ale každú noc môžem byť pri jednom z vás. Tak budete krotiť moju mágiu, ktorá si na vás musí zvyknúť a ja už nebudem musieť spávať s Ametystom. Teda pokiaľ bude na blízku jeden z vás."
Napäto sa pozerám po svojich druhoch. Snáď to príjmu a nebude to problém. Je snáď ako naschvál, že mám za druhov až troch!!! slizolinčanov, ktorí sú príšerne majetnícki. Keď sa prispôsobia situácii a budú rešpektovať aj ostatných mojich druhov, tak to bude v poriadku, ale teraz….? No môžem len dúfať, že sú dosť rozumní na to aby sa nestalo nejaké nešťastie.
"Myslím, že pri našej situácii je to prijateľné riešenie," ozve sa o chvíľu od dverí zamyslený hlas.
Rýchlo sa tam otočím a usmejem sa na prichádzajúceho Luciusa.
"Ahoj Luc," pousmejem sa.
Prejde k nám a posadí sa do voľného kresla.
"Ako dlho si tam stál?" zamračí sa Tom.
"Dosť dlho aby som vedel o čo sa tu jedná," uškrnie sa Luc.
"Ja súhlasím s Luciusom. Keď sme súhlasili, že budeme Harryho druhmi, vedeli sme čo to obnáša a toto je dobrý začiatok," súhlasí s úsmevom Rémus.
Sírius samozrejme prikývne a Charlie s tým nemá najmenší problém. Severus sa síce tvári, že je mu to jedno, ale viem že mu záleží na tom, aby bol ten najlepší druh. A Tom? Tomu je to úplne proti srsti. Najradšej by ma mal len pre seba. Síce nič nahlas nepovedal, iba sa mračí na celý svet, ale jeho oči ho prezradili! Postavím sa, sadnem si mu na nohy a objímem ho okolo krku. Pozriem sa mu do očí a usmejem sa. Nakoniec si povzdychne.
"Dobre. Súhlasím s tým. Ale zabúdate na jednu dôležitú vec. S kým bude Harry spať ako prvý?" pozdvihne Tom obočie.
"Bohužiaľ ja, Sírius a Charlie budeme musieť dnes odísť. Bolo by podozrivé keby som sa dlho nevracal a oni dvaja len tak zmizli z Grimmauldového námestia. Takže nás dnes večer musíte vynechať," pokrčí ramenami Rémus.
Je mi ľúto, že musia odísť.
"To mi pripomína, že musím ísť zobrať Rona. Je dosť veľa hodín," postaví sa Charlie a prejde ku mne.
Stále sedím na Tomovi, ale to mu nebráni ma pobozkať. Sčervenám. Predsa len tak ďaleko sme sa ešte nedostali. Ale keď lámať ľady, tak asi poriadne. Následne odíde z miestnosti. Sírius a Rémus ho po rozlúčení so mnou nasledujú. Oni sa mi nepokúšajú dať bozk. Vlastne som za to rád. Jeden šok za deň stačí.
"Takže dnes je to len medzi nami," pousmeje sa Lucius.
"Takže kto bude prvý?" spýta sa Severus.
"Najlepšie by bolo keby si vybral Harry s kým strávi noc," pohľadí ma po chrbte Tom.
"Ďakujem. Večer vám dám vedieť. Už som vás dlho zdržal od vašich povinnosti," pousmejem sa a zleziem z Toma.
"Vôbec nás nezdržuješ. Ale potrebujem dokončiť nejaké elixíry, takže vás opustím," postaví sa Severus.
"Mohol by som ísť s tebou?" spýtam sa.
Chcem sa naučiť robiť poriadne elixíry. V škole na to nemám správne podmienky. Možno tu sa to zmení.
"Mám pocit, že to budem ľutovať, pretože viem čo v elixíroch dokážeš, ale poď. Možno sa konečne naučíš niečo užitočné," pretočí oči Sev.
Usmejem sa a odídem s ním. Som rád, že ma vzal so sebou.
Lucius
Keď Severus v podstate odvedie Harryho preč z Tomovej pracovne, tak sa pozriem na Toma.
"Mali by sme prebrať tu Harryho žalobu. Môj právnik dnes ráno pripravil podklady k žalobe. Spojil sa s Gringottovými, ktorí mu poskytli veľmi podrobné informácie. Potvrdil mi, že tento súd Harry vyhrá bez problémov, ale je otázne ako sa k tomu postavia zvyšní členovia rodiny Weasleyovcov, keďže žaloba sa bude vzťahovať len na Molly Weasleyovú a Ginevru Weasleyovú. Keďže slečna Grangerová, Brumbál a ani nikto komu Molly dávala peniaze alebo iné veci, nikdy nič nepodpísali, tak v žalobe budú uvedení len ako nezainteresovaní aktéri. Nezáleží na tom, že o všetkom vedeli, stále z toho môžu vyjsť bez problémov. Tomu by sme sa mali pokúsiť zabrániť," predložím pred Toma zložku od právnika.
"Charlie sa od tohto bude dištancovať, ale nevieme aké stanovisko zastane jeho otec. V najhoršom prípade sa Charlie s Ronom budú musieť vzdať dedičstva svojej rodiny, čo by som nebol rád, keby tak skončilo. Neskôr by to mohli ľutovať," povzdychne si Tom.
Nechám Tomovi čas, aby si preštudoval celý spis. Je tam toho celkom dosť. Gringottovi tam každý jeden dolár, šperk aj tie šaty, ktoré Molly Weasleyová odcudzila za všetky tie roky. Gringottovi nechcú aby jej niečo prešlo len tak bez následkov. Navyše je tam priložená aj kópia neplatnej manželskej zmluvy medzi Ginevrou a Harrym, ktorú sa pokúsili uzavrieť Weasleyovky. Našťastie Harryho rodičia nedali Molly právo na uzavretie hocijakej zmluvy v Harryho mene alebo za Harryho a bez Harryho súhlasu. Ginevra osobne podpísala túto zmluvu a Gringottovi zistili ze ona sama niečo zobrala z trezoru, ktorý patril Lily. Mala ho na mene ako Evansová, ale po manželstve sa prepísal na Potterovcov a do Potterovského majetku. Avšak stále to bol súkromný trezor Harryho matky, v ktorom niečo chýba, ale škriatkovia odmietli vydať informáciu o tom, čo to je skôr než sa o tom dozvie Harry. Úplne ich chápem. Dedič by to mal zistiť ako prvý. To mi pripomína….
"Zajtra alebo v priebehu týždňa sa tu zastaví niekto z Gringottbanky. Potrebujú niečo skonzultovať s Harrym," oznámim Tomovi.
Ten prikývne a ďalej sa venuje spisu. Nalejem si ohnivú whiskey a čakám, kým sa oboznámi so žalobou.
Harry
V laboratóriusi sadnem za stôl, na ktorom má Severus pripravený kotlík a prísady do elixírov.
"Môžem ti s niečím pomôcť?" spýtam sa.
"Ak chceš môžeš pripraviť prach z dračích šupín," podá mi Sev príslušné veci.
S úsmevom prikývnem a rozmliaždím Dračie šupiny na ten najjemnejší prach. Keď je to hotové, tak si všimnem, že sa Severus plne venuje príprave elixíru. Vôbec nereaguje, keď mu oznamujem, že je prach hotový. Len sa ticho zachichocem a ľahnem si na stôl na spojené ruky. Ticho ho sledujem a čakám kým bude potrebovať šupiny. Pochybujem totiž, že si ma skôr všimne. Určite nie je zvyknutý mať niekoho v súkromnom laboratóriu, keď pripravuje elixíry. Neuvedomím si, že pri čakaní, než prídu na rad šupiny, zaspím.
Na začiatku sa mi snívajú samé blbosti, ale nie sú nijak škodlivé. No nerozumiem prečo sa mi v priebehu sna úplne zmení dej. Dostávam sa opäť do situácie, z ktorej nevidím východisko. Navyše ma desí, že tentokrát je to úplne iné. Mám strach a nikto mi nepomôže. Cítim niekde ďaleko moju mágiu, ale akoby ani nebola spojená s mojím telom. Desím sa toho. Tento konkrétny sen sa mi nezdal už dlho. Prečo sa mi sníva teraz?...
Severus
V laboratóriu sa s Harrym pustíme do elixíru. Na začiatok mu dám pripraviť Dračie šupiny. Je to veľmi dôležitá prísada do tohto lektvaru. Než sa tam pridá, tak sa musí nechať lektvar odstavený z ohňa a musí poriadne vychladnúť. Je to posledná prísada, ale o to dôležitejšia je.
YOU ARE READING
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...