IV.
Severus"Charlie sa vrátil s Rumunska?" spýta sa Lucius.
"Áno. Majú ho v nasledujúcich dňoch z Rumunska preložiť do Írskej dračej rezervácie a nechce ísť domov. Vraj ich nemôže doma zniesť, zvlášť Molly, tak som mu poskytol Azyl," pokrčí ramenami, akoby to bol každodenný kúsok chleba.
"Máme to brať tak, že jeho rodina teda nevie, že sa sťahuje späť do Anglicka?" pozdvihne obočie Rudolfús.
"Presne," usmeje sa znovu Sírius.
"A vieš, že keď sa to dozvedia, čo predpokladám bude veľmi skoro, tak budeš musieť čeliť Molly?" uškrniem sa.
"To isté som mu vravel celý týždeň," usmeje sa Rémus.
"To je jedno. V mojom dome už jedná príšera škrieka a volá sa moja matka, tak jedna navyše bude aspoň nejaká zmena," pokrčí ramenami.
"Pokiaľ viem, tak ste sem neprišli riešiť vaše osobné problémy," ozve sa nedočkavo Tom od svojho stola.
"Prepáč Tom. Cisa máš tu knihu?" pozrie sa Sírius na sesternicu.
Sírius s Rémusom sa k nám pridali už pred rokom, keď v Regulusovej izbe našli spomienky a iné dôkazy, ktoré išli proti Brumbálovi a nie Voldemortovi. Charlie Weasley sa k nám pridal iba pred mesiacom, po tom čo mu jeho najmladší brat napísal rozsiahly list, čo všetko sa stalo a stále deje. Ron je na našej strane odkedy začali všetci okrem niektorých slizolinčanov odsudzovať Harryho.
"Áno. Mám ju tu," vytiahne zmenšenú knihu a podá ju Belle, ktorá ju následne zväčší.
Vyzerá vážne staro. Niektoré stránky už nedržia vo väzbe a celá kniha je zažltnutá. Zázrak je, že sa ešte nerozpadla úplne.
"Zaujímalo by ma aká stará tá kniha je," zapremýšľa Lucius.
"Možno na konci je napísaný rok, v ktorom bola kniha napísaná," zamyslí sa Sírius.
"Hm…. Je tu len napísané Rok Merlina," otočí Bella knihu.
"Je zázrak, že ešte vôbec existuje a nie je zmenená na prach. Možno by ste z nej už mohli začať čítať," oprie sa Tom do operadla svojej stoličky.
"Zdá sa mi to, alebo tá kniha skutočne vyzerá lepšie než keď sme ju videli naposledy?" spýta sa Bella.
"Nie je možné aby sa stará kniha obnovila. Skôr ma zaujíma ako sa niečo také vzácne a staré dostalo do Blackovského dedičstva," zamračí sa Nott.
Uškrniem sa.
"Možno by nebolo na škodu trochu zrýchliť a začať čítať. Už aj ja by som sa rád dozvedel, či táto kniha má niečo spoločné so záhadným dedičstvom Harryho," skrotí ďalšie špekulácie, ktoré by mohli nastať, Rémus.
Ešte, že ho tu máme. Väčšina z nás je už netrpezlivá.
"Dobre. Nebudem čítať všetko, ale začiatok knihy rozpráva o dobách dávno pred dobou Merlina. Pojednáva sa tu o dobách kedy na svete nebola žiadna mágia," zhŕňa začiatok knihy Bella pri čom sa dosť mračí.
"Chceš povedať, že tá kniha hovorí o zrode mágie?" spýta sa šokovane Tom.
"Mám ten dojem. Keď sme boli deti, tak mi to neprišlo tak zvláštne," pozrie sa po nás Bella.
Sírius s Cisou jej slová potvrdia.
"Čítaj čo sa tam píše," vyzve ju Cisa.
"Dobre…..V časoch dávno minulých, keď nebola na zemi ešte žiadna mágia,
za čias kedy ľudia nemali viac než zvieratá a žili v harmónii s prírodou, ľudia stále verili na zázraky, povesti, kúzla a obetovávali dary Bohom. Verili, že ich hnev ich pripraví o úrodu a zdravie, preto im každoročne obetovali časť svojej úrody ako poďakovanie za úspešný rok a každý rok obetovali jednu pannu, ktorú zabili ako obetu pre zdravie ľudu na ďalší rok…." číta Bella.
"To je hrozné. Kto mohol niečo také robiť!" preruší ju Cisa.
Ticho s ňou súhlasíme. Bella si povzdychne a číta ďalej.
"Podľa Brumbála vraždíme tiež nevinných…..V jednu podzimnú noc, keď v jednej menšej dedine v Írsku oslavovali obetu darov, videli z neba padať hviezdu. Bol to pre nich mystický pohľad. Verili, že im bohovia týmto odpovedajú a ďakujú za ich obety. Všetci obyvatelia z tejto malej dedinky sa vydali na krátku cestu za hviezdou, ktorá spadla z neba neďaleko ich dediny do hustého lesa. Keď prišli na miesto, kde mala byť hviezda, tak vo veľkom krátery ležala osoba. Na prvý pohľad sa zdalo, že ide o dievča. Magické dievča, s dlhými čiernymi vlasmi ako noc a striebornými pruhmi vo vlasoch ako mesačne lúče osvetlujúce nočnú krajinu. Až keď jeden z dedinčanov prišiel bližšie zistil, že sa nejedná o dievča, ale o chlapca. Bol oblečený do netradičných bielych šiat a jeho krása sa dala zrovnať len s anjelskou. Onedlho otvoril oči, ktoré dedinčanov uhranuli svojou striebornou žiarou…. Vidíte! Úplne to sedí na tvoj popis Harryho!" skríkne šťastne Bella.
"Skôr mi to príde ako stará rozprávka pre deti, ale musím uznať, že je až desivé ako veľmi sa ten opis podobá Harrymu," uznam.
"Chceš snáď povedať, že mladý Potter je mystická hviezda z čias, ktoré si táto Zem už ani nepamätá?" uškrnie sa Avery.
"Máš snáď iné vysvetlenie? Bella čítaj ďalej," rozkáže Tom.
"..... Chlapca bez mena s mystickou krásou nazvali Signum, zázrak. Keď prišiel na Zem nič si nepamätal. Nevedel kde je a prečo tam je. Nevedel odkiaľ pochádza. Až o mesiac neskôr, pri splne, sa mu vrátila pamäť a on vedel prečo ho hviezdy poslali tam kde bol teraz. Dedinčanom vysvetlil, že nie je posol Bohov ako mu často vraveli. Narodil sa normálnej žene ďaleko za oceánom. Každý ho tam však odcudzoval ako potomka diabla, pretože bol iný a jeho otec bol neznámy. Raz v noci ho ľud z jeho zeme nechal upáliť v dome kde býval a vôbec netušil ako sa dostal do tejto novej zeme. Dedinčania sa k tejto správe postavili po svojom. Už tak malá dedina sa ešte zmenšila keď sa rozdelila na dva svety. Tí, ktorí so Signumom nechceli mať nič spoločné a tí, ktorí s ním odišli do lesov, kde začali nový život. Postupne všetci ľudia, čo odišli so Signumom zisťovali, že je skutočne iný a výnimočný. Príroda sa mu prihovárala a začala sa meniť. Ako plynul čas, učil sa nové veci. Liečil chorých, robil zázraky a ľudia k nemu čoraz viac chodili. Postupne sa začala do zeme uvoľňovať jeho moc a Signum nazval tú moc mágiou. Keď bol starší rozdelil svet, v ktorom teraz žil pevným štítom a ilúziami, aby ho skryl pred zrakom nezasvätených. Nazval ho magickým svetom. Vyzval ľudí, ktorí s ním chceli zostať, aby učinili rozhodnutie. Buď zostanú v jeho svete, príjmu jeho zákony a on im za to dá časť moci, ktorou on sám vládne, alebo nech odídu za bariéry a na tento svet navždy zabudnú, bude skrytý pred ich zrakmi. Vtom čase keď Signum vložil svoju mágiu do ľudí sa zrodili prvý čarodejníci…." pozrie sa na nás Bella.
"Takže všetci čarodejníci sa zrodili s muklov?!" skríkne Lucius.
"No odniekadiaľ sme sa vziať museli," pokrčí ramenami Narcisa.
Všetci sme z tohto zistenia v šoku.
"Čo keď je to len príbeh?" spýta sa Rudolfús.
"To by bolo priveľa náhod. Bella čítaj ďalej prosím," pridá sa k nám na gauči Tom.
"Ako chceš……Postupom času, ako Signumová moc rástla a on sa jej musel zbavovať, začali vznikať prvé magické bytosti, obri z útrob zeme, Akromantule z pavúkov, kentauri, víli, upíri a aj vlkolaci. Svojou mocou stvoril to, čo ľudské oko do tej doby nevidelo a na svete neexistovalo. Po rokoch, kedy jeho moc rástla, krajina sa menila a generácie čarodejov pribúdali, začali aj samotného Signuma považovať za magickú bytosť. Za bytosť tak mocnú ako nikto ďalší a ktorá bola považovaná za vládcov všetkého magického. Tieto bytosti nazvali Sortuliani. Signumový potomkovia dedili toto dedičstvo tvorov po celé generácie. Boli mocný, kráľovskej krvi a oddaný Mágii, ktorej pánmi boli. Generácie to vyzeralo, že svet sa bude rozrastať len v svetlých farbách a nič nemôže kráľovskú krv zničiť, až nakoniec, keď sa v magickom svete objavilo zlo, začali zanikať aj Sortuliania. Niekoľko z nich prežilo aj keď sa objavovali po generáciach. Dlhé roky sa na svete neobjavil žiadny Sortulian a ľudia začali zabúdať. Až mojim narodením sa zrodil na dlhý čas posledný nášho rodu….".
YOU ARE READING
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...