XVIII.
HarryDo domu sa vrátime o pár minút neskôr. Keď sme si to všetko vysvetlili, tak sa cítim omnoho lepšie. Po ceste sa buď držím za ruku s Charliem, alebo ma Severus objíma okolo pásu. Neviem ako to bude teraz, ale som veľmi rád, že súhlasili byť mojimi druhmi. Pred domom uvidím stáť strýkove auto. Takže už sú s Katherine doma.
"Vyzerá to tak, že tvoj strýko je doma," poznamená Charlie.
"Evidentne," pokrčím ramenami.
V dome zamierime priamo do obývačky. Tam nás privíta prekvapivý pohľad. Ametyst sedí na gauči s knihou, Draco spí opretý o jeho rameno, na nohách mu spí Teo, Ron sedí vedľa Draca a Blaise sedí pri Teovi tak, že má jeho nohy položené cez svoje. Očividne sa ticho rozprávali než sme prišli. Nikde však nevidím strýka ani Katherine.
"Strýko je už doma?" spýtam sa ticho.
"Hm…. Prišiel chvíľu potom, čo ste odišli. S Katherine spoznali chalanov a odišli hore. Takže….." pozrie sa na mňa.
Viem že sa pýta na nás.
"Áno sme spolu. Aj keď som trochu urobil scénu," sčervenám.
"Tak dúfam, že sa nabudúce pokúsite vyhnúť nejakej podobnej scéne. Mali by sme pre dnes toto stretnutie ukončiť. Chalani sú už unavení a my máme zajtra stretnutie v Gringottbanke, takže by si mal ísť tiež spať," pripomenie mi Am.
"Bože. Neustále na to zabúdam. Ešteže ťa mám. Charlie nebudete mať s Ronom problém? Vaša matka…….." pozriem sa na Charlieho.
"Neboj sa. Ron dnes prespáva so mnou na Grimmauldovom námestí a prístup tam dnes mal Rád zamietnutý, takže sa nie je čoho báť," usmeje sa.
"Teo, vstaň," započujem ako Blaise budí Tea.
"Čo sa deje?" spýta sa ospalo Teo.
"Musíme ísť domov," usmeje sa Blaise.
"Škoda. Chcel som tu ostať s Ametystom," povzdychne si.
Draca zatiaľ nikto nezobudil. Lucius ho nechcel budiť, tak zobral na ruky.
"Možno inokedy," usmeje sa Ametyst a pobozká Tea.
Ten prikývne. Otočím sa na svojich druhov.
"Možno by ste mohli prísť na pár dní do Temného sídla. Aspoň by sme mali čas sa lepšie spoznať," pohladí ma Tom po tvári.
Nežne sa usmejem.
"To nie je zlý nápad. Máme s Ametystom síce vystúpenia, ale je jedno odkiaľ na ne pôjdeme. Ak chcete, môžeme prísť zajtra po návšteve Gringottbanky," usmejem sa.
"To by bolo super!" skočí mi okolo krku Teo.
Zasmejem sa.
"Dobre. Budeme sa tešiť," usmeje sa Lucius.
"My uvidíme, či sa nám tam podarí dostať. Brumbál v poslednom čase striehne. Bolo by asi príliš, keby sme zmizli dva dni po sebe," povzdychne si Rémus.
"Ak nás Tom nechá, tak budeme v sídle dlhšie, takže sa snáď uvidíme," objímem Rémusa, ktorý mi objatie opätuje.
Sírius sa na mňa usmeje. Viem, že to spolu zvládneme.
"Dobre. Tak pre dnes večer sa rozlúčime. Uvidíme sa zajtra," objíme ma Severus a s Ametystom ich odprevadíme k východu.
"Teším sa na zajtra," usmejem sa na nich naposledy a počkám kým sa odmiestnia.
YOU ARE READING
Harry Potter a Stratené Dedičstvo
FanfictionWarovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. V neskorších kapitolách možno aj M-Mpreg. Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasly, Malfoyovci, Dursleyovci, Sirius Black, Rémus Lupin, Severus S...