[5]

7.4K 339 49
                                    

Multimedya: Yüzyüzeyken Konuşuruz - Dinle Beni Bi

_iyi okumalar_

Yorgunlukla kanepeye çöktüm. Bitiktim.

Ayaklarımı ovarken oturma odasına Belinda elinde iki kupyla girdi.

"Haşat olmussun. Bu ne hâl?"

"Ah bacaklarım ağrıyo Beliş."

Kupanın birini bana uzattı ve karşımdaki kanepeye oturup ayaklarını kendine çekti.

Dudaklarını büktü ve "Ne yaptın ki bu kadar. Evede geç geldin zaten. Bildiğim kadarıyla bugün Emir nöbetçi."

Göz devirdim. Egemenle karşılaşmamızı baştan sona anlattım ve ekledim. "Saygısızlık ettiğim için beni çalıştırdı. Acımasız adam" kahveden bir yudum aldım "inanabiliyor musun Beliş? Resmen oturtmadi beni tüm gün ayaktaydım. Bide neymiş efendim sabah ondan önce gelip kahvesini hazır edecekmişim. Hemde tam 64° C olmalıymış." Kendi kendime sersenişte bulunmaya devam ettim. "Hayır tamam doktor olarak harika bir adam ama bu kadar suratsız olacağını düşünmüyordum." Bacaklarımı tekrar ovdum. "Of ya bacaklarımı hissetmiyorum."

Belinda ve ben aynı evde kalıyorduk. Arada Emirde burada kalırdı ama bu aralar annesi ile kalıyordu.

"Kızım cidden komik ama ha. Sen git bide hocaya küfür et" kaşlarını kaldırdı "olacak iş değil". Tekrar gülmeye başladı. Yanımdaki yastığı alıp ona fırlattım. Tek eliyle havada yakaladı ve öne eğilerek yastığı sırtının arkasına koydu. Bana öpücük atarak "teşekkür ederim bebeğim." 

Ona el hareketi çektim. Sırıttı

Göz devirerek yerimden kalktım ve elimdeki kahve kupasını ön sehpaya koydum.

Koridor boyunca ilerleyip odama girdim ve ışığı yakmaya gerek duymadan dolaba yöneldim ve pijama takımımı çıkartıp bir çırpıda üzerime geçirdim.

Uçarcasına yatağa atladım. Yüz üstü yatarken bugünü düşünüyordum ki aklıma anonim geldi. Bi ara Belinda'ya da bundan bahsetmeyi aklıma kazıyarak telefonuma yöneldim.

Engeli kaldırdığım anda mesaj geldi.

0534...: tuuutt elimi burdan gidelim.

Devam ettirdim.

Mercan : olmaz demeden dinle beni bi

0534...: ben hep dinlerim ki seni.

Mercan : engeli açmamı mı bekliyorsun?

0534...: o kadar belli mi ya?

Göz devirdim.

0534...: herneyse sana bir şey sorcam.
  Beni ne diye kaydettin?

Mercan : kaydetmedim

0534...: hadi şimdi kaydet

Mercan: yiooo

0534...:aramızda bir şeyler oldu. Bence artık evlenmeliyiz.

Mercan : höst

0534...: şaka  yaptım bebeğim. 2 ay sonra da evlenebiliriz.

Mercan : geliyor engel?

0534...: son engel bükücümüsün kızım sen?

Mercan : iğrençti. Engel.

0534... kişisini engellediniz


0534...: hay benim ağzıma (mesaj gönderilemedi)

0534...: Neyse iyi geceler gamzesinden öptüğüm.(mesaj gönderilemedi)









Engel | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin