[35]

5.5K 250 81
                                    

Multimedya : Soner SARIKABADAYI -Sadem

_iyi okumalar_

"Yığit?" Dedi ve ayağa kalktı Egemen.

Tokalaştılar ve adının Yiğit olduğunu öğrendiğim adam bir sandalye çekti ve oturdu.

"Yenge? Aman Mercan napıyorsun?"

Anlamsız gözlerle ona baktım. "Adımı nerden biliyorsunuz?"

Yiğit ağzını açmışken Egemen lafa atladı. "Ben söyledim. Yani senden bahsetmiştim. Yiğit bu. Benim yakın arkadaşlarımdan" dedi.

Gülümsedim. "Benimkini zaten biliyormuşsun. Memnun oldum." Dedim.

O da gülümsedi. "Çok açım" dedi ve sofraya saldırdı.

Ben Egemene baktım. O tedirgince bana bakıyordu. Bakışlarını benden çekmeden Yiğite yönelik konuştu. "Yiğit zıkkımın dibini ye kardeşim"

Yiğit ağzındaki lokmaları eliyle ilerletirken aynı zamanda cevap vermeye çalışıyordu. "Çok oçom konko"

Egemen önünde  tabağı aldı ve uzanamayacağı bir şekilde masanın diğer tarafına koydu.

"Hadi git. Yemek borcum olsun sana"

Yiğit kınayan gözlerle ona baktı. "Kalbim çıt gözyaşım pıt. Egemenaşkım şimdi öyle mi oldu?" Beni göstererek "bu kızın mendeburlukları yüzünden az omzumda ağlamadın. Şimdi gelmiş git bizi yanlız bırak de" dedi ve yalandan göz yaşını sildi. "Yazık sana. Emeklerime yazık. Tü" dedi ve Egemene tükürdü.

Ben şokla Yiğite bakarken bana laf gelmesiyle olaya karıştım. "Hadi ordan be. Sensin mendebur" işler iyice çirkinleşiyordu.

Egemen aramızda kalmış gibi bir bana bir Yiğite bakarken Yigit ellerini beline koydu ve "hanım hanım bana baksana sen" onlar benim yavyulayım diyecek diye beklemdim değil. "Sen yokken ben vardım."

Göz devirdim. "Bundan sonrada ben varım."

Yiğit birden beni çekip sarılmasıyla şaşkın şaşkın ona baktım. "Aman çok sevdim seni ben." Şaşkınca Yiğite bakarken Egemen huysuz bir çocuk gibi bizi ayırdı ve "o kadar sevme" dedi.

Demin ne olmuştu da bu kadar gerilmiştik kavrayamazken Egemen tekrar oturttu beni yerime.

"Bende sizin hastaneye geliyorum"

"Niye?" Dedi Egemen.

"Bey babanla anlaşamıyoruz" dedi. Ve bana eğilip "ajan olarak beni hastanenize yolladı" dedi.

Egmene döndü "sen gidince çok değişti. Illede oğlum illede oğlum. Hastaneyi başımıza yıktı."

Egemen göz devirdi. "Gelmem ben daha"

"hah! bende öyle dedim. Gelmez o Hakan amca dedim."

Egemen ilgisizce Yiğiti dinliyordu. Ben lafa atladım. "niye ayrıldın ki?"

Egemen bana döndü göz kırptı. "Sonra anlatırım."

Yiğit Egemeni umursamadan bana döndü ve anlatmaya başladı. "Şimdi sen orda işe başladın. O da dediki benim yarim orda benim burda ne işim var. Aldı babasını karşısına dediki böyleyken böyle. Ben gidiyorum. Babası sinirlendi tabi. Dediki hayır gidemezsin. Egemen durur mu dediki bal gibi de giderim. Babası dedi gidemezsin. O dedi giderim. Gidemzsindi giderimdi derken Hakan amca dediki gidersen seni mirastan men ederim. Sen bu hastanenin başına geleceksin. Dedi. Egemen kızdı tabi kapıyı çarptı çıktı. Gidiş o gidiş."

Egemene baktım şaşkınca "Egemen. Keşke böyle bir şey yapmasaydın. Hemde benim yüzümden."

Egemen yerinden doğruldu. "Yeter bu kadar saçmalık." Kolumu tuttu "hadi gidiyoruz" dedi . Kalkmamızla arabaya binmemiz bir olurken gaza bastı.

Hastanenin önüne gelene kadar konuşmaya çalıştıysamda dinlemedi. Arabayı park ettiğinde benim inmemi bekledi. Elimi tutarak hastaneye girdiğinde bize bakanları umursamadan ilerliyorduk. Egemene kalırsa konuşmak istemiyordu. Ama ben babasıyla arasını açtığımı düşündüğüm için suçlu hissediyordum. Boş bir odaya birden yöneldim ve Egemenide çektim. Bunu beklemediği için odaya yöneldik. Kapıyı kapattım ve arkama yaslandım.

"Ben gerçekten üzgünüm. Babanla aranı açmışım bilmeden"

Eliyle yanağımı okşadı. "O aralar pek anlaşamıyorduk zaten. Üzülme"

Gülümsemeye çalıştım. "Babanın yanına gidelim. Küs kalma olur mu?"

O da gülümsedi. "Peki. Ailemle tanıştırayım seni"

Bende gülümsedim.

Birden dans pozisyonu aldık. Ve şarkısız beni hareket ettirmeye başladı.

Kıkırdadım. "Şarkısız mı dans edeceğiz?"

Burnunu burnuma değdirdi. "İstediğin şarkı olsun gülüm." Yüzümü buruşturdum. "Kıro"

O da güldü ve sonra beni mest eden sesini duydum.

"Yormadan sormadan seveceğim seni sadem
Gönlüme sarmadan ya buna var mı müsaden?
Hiç durmadan yorulmadan
Seni bekleyeceğim zaten
Evime düşen bir kaç saç telin olmadan
Ya buna var mı müsaden?"

.................

¤ Oy ve yorumlarınız bekliyorum.

¤ Görüşleriniz benim için önemli. Siz yorum atınca benim daha çok yazasım geliyor.




Engel | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin