[31]

5.9K 266 43
                                    

Multimedya : Buray - Gitmem Gerek

_iyi okumalar_

Biri hüngür hüngür ağlıyordu. Eğer kalkarsam ellerimi boynuna dolayıp bir süre bekletcektim. Kulağımın ırzına geçen her kimse benden ağız dolusu küfürler kazanmıştı şimdiden.

"Daha bana naz yapacaktın. Gitti kız ya" dedi Egemen.

"Kulağımın ebesini ...." diyerek kalkmaya çalıştım ama karnımda sancı vardı.

Ben konuştuğum için bir sessizlik oldu. Sonra anında rahatsız yatağıma toplandılar. Biri ellerimi tutuyordu. Biri beni mıncırıyordu. Ağlayan kişide nihayet sustuğunda gözlerimi yarım açtım.

Etrafıma bakmadan direk giydiğime baktım. Klasik hastane elbisesi vardı üstümde.

"Çok korkuttun bizi salak!" Dedi Belinda gözlerini silerken. Kulağımın ırzına geçen ses belli olmuştu.

"Sanki her gün vuruluyorum. Mala bak ya" diye sitem ettim.

Etrafıma baktığımda Gencay bir köşede dolmuş bir gözle bizi izliyordu. Ben bakınca gözünü çevirdi. Bade ve Gece gözükmezken Egemen elimi tutan kişiydi. O da baya yorgun gözüküyordu.

"Ne zamandır burdayım?"

"3 gün oldu."

Kaşlarımı çattım ameliyat olsam 1 haftadan önce uyanmazdım. Ne yani şimdi kurşun hâla içimde miydi?

Telaşla sordum "kurşun içimde mi?"

"Mercan salak mısın? Rol mü yapıyorsun?" Dedi geldiğinden beri ilk defa konuşan Emir.

"Bazen beyninin olmadığını düşünüyorum. Ama mikroskopla bakmak lazım." Dedi Belinda. Göz devirdim. İyi gömmüşlerdi.

"Kurşun sıyırmış kan kaybettiğin için bayıldın. Aslında seni o akşamın sabahında uyandıracaklardı. Ben istemedim ağrın olur diye."

Ay bu da romantik miydi neydi?

"Hmm" demekle yetindim sadece.

Kapı açılınca oraya baktım. Gözlerim parlarken yerimden kalkmaya çalıştım ama karnıma ağrı girince inleyip geri yerime yattım. Dayım gelmişti.

"Alpeerr"

Sitemle gelip yanıma oturdu. O sıra Egemenin elinden elimi çektim. Kavga gürültü istemiyordum dayımın aksine.

"Bide Alperimiz çıktı" diye mırıldandı Egemen. Alper onu önemsedi veya duymadı ve ellerimi tutup "korkuttun bizi çiçeem" deyip ikinci adıma gönderme yaptı.

"Annemlere bir şey demeseydin?" Tedirginlikle sordum. Annem evhamlı biriydi. Şimdi onu çekemezdim.

"Demedim merak etme." Deyip saçlarımı karıştırdı. Kapı sesi duyduğumda Egemenin gittiğini gördüm. Oda da göz gezdirdiğimde Gencayında gitmiş olduğunu gördüm.

Dayımı Belinda ve Emir tanıyordu zaten. Bizi yanlız bıraktıklarında yerimden yavaşça doğruldum ve dayıma sarıldım. Dayi değilde abi gibiydi benim için.

"Özlemişim kız seni"

"Sen bide bana sor"

"Özledin mi?"

Göz devirdi sadece. Ama ben susmadım. 3 günlük suskunluğumun acısını çıkarırcasına sürekli konuştum.

"Sana bir espir yapayım mı?"

"Yok" dedi tedirgince. Esprilerimin kötü oldugunu biliyordu. Tıpkı 'yok' dese bile yapacağımı bildiği gibi.

"Iyi ya yapmıyorum." Dedim bozulmuş gibi kollarımı göğsumde bağlarken.

Sonra devam ettim. "3 gün önce başıma ne geldi biliyor musun?" İlgiyle bana baktı ve "ne geldi?" Dedi.

"Şapka" dedim ve kötücül kahkahalarımdan attım. Sonra dayım odayı terketti falan.

Kapı tekrar açıldı artık yatmaktan sıkılmıştım. Egemeni görünce naz yapmaya karar verdim. Hâla beni sevdiğine inanamıyordum.

"Ağrın var mı?"

"Yok" dedim.

Birşey söylemeden bana bakınca devam ettim "Dayımı çağırsana"

"Dayın?"

"Alper işte" dedim sıkkınca.

Yüzüne nur gelmiş gibi ışıldarken "dayın yani?"

Anlamsızca baktım. Devam etti. "Ne olacak şimdi?" dedi. 3 gün önceki mevzuyu kast ederek.

Duymazdan geldim. "Tamam şöyle yapalım" dedi ama umursamaz pozlarındaymış gibi yapan ben umursamazca ona baktım. Deli gibi merak ediyordum.

"Yeni tanışalım? Kendimi sevdiriyim sana. Boktan flört evrelerini istersende kabul. Ama bir şans ver bana"

"Tamam" dedim.

"Öyle hemen kestrip atma. İnadını biliyorum senin. Hem benim gibi birini bulmuşsun" hak verdim ama tabiki ona çaktırmadım. Ondan daha yakışıklısını, zenginini, beceriklisini, zekisini, cekicisini bulamazdim ya. İçimdeki ,benle alakası olmayan, edepsiz Mercana kalsa yarım saat överdi de ben durdurdum.

"Tamam dedim ya"

Elimi alıp öptü "oh be! Baya bir kastım kendimi buraya gelene kadar. Bide şu ibne geldi dedim 'hiç şansım yok'. Neyseki dayınmış"

Gülesim vardı ama naza çektim. "Dayıma ibne deme. Hatta küfür de etme kimseye"

Gözlerinden bir korku geçti. "Etmemeye çalışırım" diye mırıldandı.

Kapı açılınca Alperi gördüm. "Geldi bit yavrusu" diye mırıldandı bu sefer

Kıkırdadım onun duyacağı şekilde "bit yavrusu ne be?" Dedim.

"Yavşak işte" dedi. Alper anlamsız gözlerle bizi süzdü. Daha sonra refakatçi koltuğuna attı kendini.

Bir süre daha yanımda kaldı Egemen sonra ameliyata çağırılınca istemeye istemeye gitti. O zamana kadar bize sinsi sinsi bakmıştı Alper. Ona gülümsedim ve gözlerimi kapattım. Akşam çıkışım yapılana kadar uyurdum.

...........................

♧ oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

♧ Görüşlerinizi bekliyorum..😘😘

♧ arkadaşlarınıza tavsiye etseniz fena olmaz hani.😊






Engel | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin