Multimedya : Ezhel & Murdo - Aya
_iyi okumalar_
Engellediğim :
Shawty bana baksan?
Bende yazsam sana bi love song
Gel omzuma yaslan
Shawty benimle misin bu akşam?Mercan :
Dediki götür beni aya aya
Dedim gidek uzaya aya ayaMercan : hayırdır bi mutlusun?
Engellediğim : ohh miss engelsiz hava alanı.
Engellediğim : resmen ilk defa bir konuşmamız mutlu bitti. Ve sen bana engel atmadın. Bu günü resmi tatil ilan ediyorum.
Mercan : salak ya :)
Engellediğim : bana bir şeyler oluyor. Biliyordum seninde beni sevdiğini.
Göz devirdim. O sırada gözüm saate kaydığında öğlene az kaldığını görüp yerimden kalktım. Bugün bende mutluydum. Egemen hoca gelmemişti. Önceki hastanelerinde yapmasi gereken önemli işler olduğunu anlatan bir mesaj atmıştı.
Mercan : gerzek. Al sana engel.
'Engellediğim' kişisini engellediniz.
Engellediğim : haydaaa
(Mesaj gönderemezsiniz)Engellediğim : şom ağzımı açtım. Kız gitti ya
(Mesaj gönderemezsiniz)Kafeteryaya gelene kadar sırtmıştım. Sonra bugünlük yeterince gülümsediğim aklıma gelince yüzümün halini düzelttim. Bu kadar gülümsemek yeterdi.
Yemeklerden alıp oturduğumda kafetryaya elinde lokma tatlılarıyla Belinda girdi.
Elindeki lokmaları görünce gözlerim büyüdü. Cidden lokma döktürtmüştü. Enfes derecede güzel gözüken lokmalardan bir tane alırken Belindaya döndüm. Şimdi yakalamıştım anonimi.
"Nerden bu lokmalar?"
Omuz silkti. " ay ne bileyim. Hayır severin biri döktürmüş. Sanırım hastası falan vardır. İyileşince de döktürmüştür işte. Girişte dağıtıyorlar bende iki kap kapıp geldim. Harikaa" diyip elindeki lokmayı ağzına tepti.
"Hıı hayırsever aynen."
Anlamadığı için kaşlarını çatınca mesajları açıp ona gösterdim. Okudukça gözleri büyüyordu.
En sonunda elini kalbine atıp "ah kalbim. Ne güzel yakışırsınız siz"
Göz devirdim.
"Ayrıca enişte bey hızlı çıktı. Resmen 22 kez teyze olacağım"
Koluna vurdum. O acıyla bağırdı. O sırada ben yerimden kalktım ve çıkışa ilerlerken arkamdan "hayvan! Kolum koptu" dedi.
Arkama döndüm geri geri çıkarken dudaklarımı oynatarak 'oh olsun' dedim. Tam kapıdan çıkıyordum ki vücudum sert bir vücuda çarpınca gözlerimi büyütüp arkama döndüm.
Gencay bana gülümsedi ve "selam" dedi.
Gülümsemeye çalışarak mırıldandım "selam"
Ve yana çekilmesini beklemeden ordan ayrıldım.