[16]

5.7K 320 45
                                    

Multimedya : Yıldız TİLBE - Ama evlisin

_iyi okumlar_

Saçma tepkiler veriyordum. Muhtemelen regl olacaktım.
Evet evet kesin regl olacaktım. Başka mantıklı açıklamasi yoktu.

Şuan personel odasında oturmuş televizyondan şarkı dinliyordum. O sıra Yıldız Tilbe'nin melodisini hatırladığım ama sözlerini bilmediğim bir şarkısı çalmaya başlayınca önümdeki dondurmadan bir kaşık dolusu karamelli dondurma aldım.

Şarkı nakaratına gelince ağlama isteyim gelmişti.

"Yıldızlar gece ay ve ben
Kulaklarımda çınladın gülüşünle gel
Bu kadar yeter
Sev artık zalim, durcak kalbim.

Ama evlisin benim değilsin
Yıllar önce nerdeydin?
Çok geciktik sevgilim"

Bilmediğim hâlde mırıldanırken arkamda kalan kapı açıldı.

"Ağır deprseyon seziyorum?" Şarkının sesini kıstım.

Omuz silktim. "Sanırım hasta olacağım. Neyse beni geç asıl işler sende? Ne zamandan beri Emiri seviyorsun?"

O da omuz silkti ve arkasını dönüp kendi için bir kaşık aldı ve L koltukta yanıma oturdu.

"Ne bileyim işte hoşlanıyordum. Saf ve zararsızdı. Sonra fark ettim. Zararsız değilmiş. En büyük zararı ben alıyormuşum."

"Ben çok mutlu olurum. Hiç konuşmayı dendin mi?"

"Bir kaç kez. Ama hep bir şeyler oldu söyleyemedim." Dedi ve elimdeki dondurma kabına kaşığını daldırdı.

"Birinden hoşlandığın zaman nasıl anlarsın?" Dedim televizyonu komple kapatarak.

"Eğer yanında kalbinin gerçekten attığını hissedersen, sürekli gözün onu ararsa, buluncada bakmaya kıyamazsan, tebrikler artık aşıksın."

Ruhsuzca güldüm. "Egemen nişanlıymış"

Aldığı dondurma boğazında kalırken "ne! Oha! Yuh! Ne ara lan?"

"Ne bileyim işte bi ara nişanlanmış" kafama vurdu.

"Salak onu demiyorum. Ne ara Egemen hocadan hoşlanmaya başladın diyorum."

Vücudum buz keserken kafamı iki yana salladım. "Hayır saçmalama. Egemenden hoşlanmıyorum" güldüm.

Sonra aklıma bize gelip yemek yediği gün ki tatlılığı geldi. Gülümsemesi, bakması.

"He gülüm he. Ben bu evreli biliyorum. Önce beğenirsin. Sonra hoşlanırsın ama kabul etmezsin. Sonra hoşlandığını kabul edersin ama aslında aşık olmuşsundur."

Sıkıntıyla ofladım. "Beğeniyorum kim olsa beğenir. Yakışıklı biri sonuçta." Burnumu kırıştırdım. "Hoşlanıyor sayılmam ama. Hem bundan sonra hoşlanacağım varsa bile hoşlanamam. Adam yakında evlenecek"

"Çok şaşırdım. Nerden duydun nişanlanacağını?"

"Aha dedikodu! Kim kimle nişanlanmış?"

Gözlerimi devirdim. "Kız kıza konuşuyoruz Emir. Gitsene"

Emir dediğimi umursamadan kucağımdaki dondurmayı alıp aramıza oturdu.

"Aşk olsun küstüm."

Gülümsedim ve yanağını sıktım. Telefonumu gösterip ayağa kalktım. "Hadi beni acilden bekliyorlar. Sonra görüşürüz." Dedim. Amacım onları başbaşa bırakmaktı. Belinda amacımı anlayıp gülümsediğinde göz kırpıp odadan çıktım. Emir en son Belindaya dondurma yediriyordu. Kapıdan çıktığımda buraya gelen Badeyi durdurup önüne geçtim.

"Farelerden korkar mısın?"

Anında gözleri büyüdü ve tiksinircesine "kim korkmaz ki?" Dedi.

Sesizce 'ben' dedim. Ne? Fareleri tatlı bulmam suç mu?

"O zaman gitme oraya. Emir fare yakalamaya çalışıyor. Bende zor çıktım."

Bade anında yönünü değiştirdi ve kafeteryaya yol aldı. Mutlulukla arkasından baktım. Oldu bu iş. Bende Mercansam bunların aralarını yapacaktım.

....................................
Oy ve yorum yapmayı unutmayın🥳


Engel | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin