Multimedya : Hidra - ölüme inat_iyi okumalar_
🌾2 hafta sonra🌾
Engellediğim : ne şimdi Emir bitti Gencay mı başladı.
Engellediğim : kızım sahip çıksana kendine.
Engellediğim : şu an sinirden köpürüyorum.
Engellediğim : ne demek lan ne demek.
Engellediğim : aşağa in.
Ard arda gelen mesajlarla gözlerimi yarı açıp çatık kaşlarla okumaya başladım. Noluyordu yahu. Saat gecenin 2 siydi. Ofladım ve cevap verdim.
Mercan : benimle böyle konuşamassın. Ayrıca neyden bahsettiğini anlayamıyorum.
Yerimden kalkıp pencereden aşağa baktım. Sokak lambasına dönük olduğu için yüzü karanlık çıksada biri vardı. Uzun boylu siyah dar kot siyah deri ceket ve lambanın ışığı ile parlayan gümüş renginde küpe takmış serseri tipli biriydi. Kaşlarımı çattım
Mercan : cidden aşağa inersem bu saçma oyun bitecek mi?
Dedikten sonra rehbere girip ismini değiştirdim.
Serseri : ben üzgünüm. Senin bir hatan yok. Kendimi kötü hissediyorum. Ben sana uzaktan bakarken onların sana sarılması seni öpmesi beni çileden çıkarıyor. Anlasana be kızım.
Bugün Gencay yanağımdan öpmüştü. Tezine yardım ettiğim için. Ondan bahsediyor olmalıydı.
Mercan : tamamen istenmeden gerçekleşti o olay. Hem sen beni ne sanıyorsun? Her önüme gelene kendimi öptüren biri gibi mi duruyorum?
Serseri : bak ben üzgünüm. O puşt yüzünden seni kırdım. Şimdi gidip onu döveceğim.
Mercan : kırılmadım
Serseri : ha?
Mercan : kırılmadım işte. Kızdım. O da tanımadığım birinden böyle saçmalıkları işittiğim için. Hoş hesap vermek zorunda değilim ama yanlış anlaşılmaları sevmem.
Ayrıca bende bir yerin yok istesende kıramazsın beni.Serseri : sanırım senin yerin bende çok
Kalbim sıkışırken bir süre dediği şeye baktım. Doğruları söylüyordum ama napayım? Ben liseli ergen değildim ki 2 - 3 gün konuştuğum biri kalbimi hızlandırsın. Aklı başında yetişkin biri olarak bunla uğraşmak bile çocukça geliyordu. Ama vicdan mı artık ne haltsa gönlünü almadan rahat uyuyamayacağımı biliyordum.
Mercan : hâla aşağıda mısın?
Serseri : evet
Üstüme bir hırka alıp odadan çıktım. Vestiyerden evin anahtarınıda alıp yavaşca evden ayrıldım.
En son binanın dış kapısından çıktığımda arkası dönük bir adam gördüm. Siyah dar pantolon bacaklarını sarmıştı. Atletik bir yapısı vardı. Geniş omuzlarına rağmen ince bir beli vardı. Benden yaklaşık 20 cm uzunlukta olmalıydı.
Önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım ve ona doğru yürüdüm. Arada 1-2 adımlık mesafe kala durdum.
"Şey merhaba?" Dedim sonra gülümsedim. "Yani nasıl desem. Bu konularda tecrübeli değilim. Hoş şuana kadar başıma böyle bir şey de gelmemişti. " kafama vurdum " ah! Ben ne diyorum." Erkeksi bir kıkırtı duydum.
Uzun bir nefes verdim. "E o zaman ben gideyim. Moralini de düzelttim. Artık seni merak etmiyorum. Sana saygı duymaya karar verdim. 27 gün sonra karşıma çıkacaksın zaten" deyip omuz silktim.
"Gözlerini kapatsana" dedi elektronik bir ses. Sanırım ses değiştirici kullanıyordu.
Gözlerimi büyüttüm. "Sen baya donanımlısın he"
Tekrar güldü. "Hadi kapat"
"Nerden bileceğim senin sapık olmadığını!, ben gözlerimi kapatınca başından beri bizi izleyen ortağınla beraber beni arabaya attıktan sonra bana tecavüz edip 167 yerimden bıçaklayıp bir nehirin kenarına atmayacağını nerden bileyim?"
Birden arkasını döndü ve ben yüzünü göremeden elleriyle gözlerimi kapattı.
"Sen baya film izlemişsin"
Baş salladım "aynen ya. Bu aralar fırsat bulamıyorum ama"
Tekrar güldü. "Sahi 27 gün sonra gözlerine bakacağım"
Gülümsedim. Saçlarımda elini hissettiğimde istemsizce titredim ve kendimi geri çekmeye çalıştım ama engel oldu.
"Şşhht Sadece dokunmak istiyorum. Sakin ol"
Yerimde durdum. Şuan izin veriyordum ama sabah kendime küfür edecektim.
"Elimi çeksem gözlerini açar mısın?"
"Hayır"
"Peki o hâlde çekiyorum. Sadece sarılsam sana olur mu?"
Kafa salladım 5 saniye sonra elini çekti ve belimden kendine doğru çekip sarıldı. Boynuma kafasını gömdüğünde derin bir nefes aldığını duydum.
Kokusu beni benden alırken gözlerimi açmamak için zor direndim. En sonunda istemeye istemeye kendini çekti benden.
Ayrıldığımızda karşımda bana baktığını hissediyordum. Gözlerim kapalı olduğu için el yordamıyla önce yüzünü buldum. Sonra ellerimi iki yana kaydırıp sol kulağındaki küpeyi buldum.
"Bu ne be! Serseri misin sen? Deri ceket dar pantolon?" Gülmekle yetindiğinde devam ettim. "Madde kullanıyon mu lan doğru söyle?"
Hafif bi kahkaha attıktan sonra o elektronik sesi duydum. "Sigaraya bile bağımlı değilim ama az önce bir şeye bağımlı oldum. Kokuna"
Yanaklarımın kızardığına emindim. Koluna sertçe vurdum. "Sigara içmiyor musun?"
"Pek sevmem"
Elim hâla küpesindeyken tekrar kaydırdım yanağına. Yanklarına 2- 3 kez peşpeşe hafifçe vurup "aferin aferin içme"
"Bu ne amına koyim ya sevdiğim kız bana 5 yaşında çocuk muamelesi yaptı"
Elimi dudagına götürdüm ve vurdum. "Ayıp Küfür etme" elimi dudağından çekmeden çabucak bir öpücük kondurdu. Gülümsedim ve sonra ne yaptıgımı sorgulayıp ifademi düzelttim. Ellerimi yüzünden çektim.
"Hadi Mercan kaçar. Yarın uykulu bir şekilde Egemen hocanın yanına gidersem gazabına uğrarım. Ve 2 ay kabuslarıma girer falan. Allah korusun." Dedim ve kafasına vurdum.
"Bana niye vuruyosun ya"
"Senin yüzünden geç kalkacağım ya"
Yavaşça beni arkama döndürdü. "Hadi git"
"Peki o halde iyi geceler"
"Sanada açelyam"
...............................
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🌾