4. stay together

195 7 0
                                    

Doing things that I will not regret until the morning

~ryanas hars

Nusiimu žalią sintetinę palaidinę sau nuo kūno, bandydamas atgauti kvapą, smarkiai įtraukinėju deguonį. Šios varžybos buvo lemtos, mes pralaimėjome. Neviltingos mintys ir mažas suvokimas, kad esame silpni, nors pradžioje taip neatrodė. Treneris pradeda šūkauti, aiškinti mums mūsų klaidas. Neįstengiu klausytis, nei vieno sumauto žingsnio, kurį reikėjo daryti kitaip.

Palendu po dušo vandens srovę. Pasiilgau kaip su Tisha, eidavome ir vienas kitam plaudavome galvas. Maudymasis baigdavosi bučiniais. Išlendu iš vonios, užsidedu kiek geresnius drabužius. Kartu su kitais žaidėjais, įsėdam į autobusą. Nuvažiuojam iki viešbučio.

Staiga mano telefonas, visiškai netikėtai pradeda skambėti. Pamatau merginos nuotrauką ir iškart atsiliepiu.

-Labas! - Linksmai pasisveikinu, bandydamas rasti bent kažkiek pozityvumo, šį vakarą.

-Žinau, kad pralaimėjot, nevaidink laimingu, - Rimtai pasako ji. Iškart nueinu vėl į liūdną nuotaiką.

-Maniau pralinksminsi, bet žiūriu pačios nuotaika nekokia,

-Išprotėsiu be tavęs savo namuose, - Nusišypsau, tokie žodžiai verčia jos ilgėtis dar labiau.

-Rytoj jau grįžtų, bet prieš dvyliką Susitiksim tik po pamokų- Pranešu jai, paimu mažą lagaminą, ištraukiu rankelėnę ir pradedu vežtis link stiklinių durų.

-Arba anksčiau, - Tokia jau ta Tisha. Net nenustebau, nuo jos teiginių - Nupirk man kvepalų, - Pašaipiai nusijuokiu.

-Manai, esu milionėrius?! - Dar kartą nusijuokiu - Kvepalų tu dar nenusipelnei, - Kiek flirtuojančiai pasakau, žinant, kad ji supras.

-Eik šikt! - Surėkia ji, suirzusi - Tigi prieš išvažiuojant gavai ko norėjai!

-Nevisai! - Atkertu

-Grįžęs gausi daugiau, jei nupirksi kvepalų!

-Gerai, - Atsakau - Einu prie registratūros, paskambinsiu vėliau, - Pranešu, kai eilė vis mažėja, o žaidėjai nueina su kortelėmis.

-Gerai, myliu tave kalė! - Surėkia man, taip, kad keli vaikinai atsisuka į mane.

-Ate! Ate myliu! - Padedu ragelį, supratęs, kad man neužtenka naktinių pokalbių. Tisha kaip koks magnetas, vis traukiantis mane arčiau. Jei tik galėčiau, dabar pat būčiau pas ją.

Su savo mintimis, prieinu prie kiek nuvargusiomis akimis ir jau kiek byrančiu makiažu moters. Ji pasitrina akis, kol paskaitau jos vardą esantį ant kortelės 'Anastasija' Aš ir Tisha savo vaiką pavadinsim šiuo vardu, nežinau kodėl.

-Ryanas Hars? - Paklausia rimtai. Surimtėju dar labiau. Net balsą kažkiek pavyriškėju.

-Taip, - Ji keistai pakelia antakius, tada užrašo kažką ant kortelės ir įduoda man

-Ketvirtas aukštas, šimtas trečias kambarys, - Padėkojęs, nueinu į liftą ir kartu su kitais užkylu į ketvirtą aukštą. Pradedu ieškoti, kol galiausiai įėjęs nusimetu visus daiktus ir krentu į šone esančią didžiulę lovą. Garantuoju, kad tik įėję pasidulkinčiau su Tisha.
~~~

Sunkiai suprantu, kaip per kelias minutes sugebėjau atsidurti viešbučio klube. Aplink staliuką sėdintys keli griupokai, geria kokteilius, kol aš užlenkęs galvą išgėriu likusį nežinia kurį stikliuką.

-Ryanai, dar šviežias? - Paklausia vienas, net nesusigaudau. Galva taip svaigsta ir net nesuprantu iš kur toks didelis triukšmas. Gulčiau negyvas.

-Aš? - Jie lyg kažką pasako - Taip, aš šviežias! - Bandau skambėti, bent kiek blaivesnis nei esu. Jaučiuosi toks apsvaigęs

-Imk tada!

Užverčiu galvą, kada merginos bučiniai nueina mano kaklu. Pasiekiu jos lūpas ir įmaišau liežuvį. Net nežinau jos vardo, nežinau iš kur ji. Nežinau nieko, ar išvis ji yra Tisha ar ne? Jaučiuosi toks durnas. Galiausiai ties apačia, pajaučiu malonumo bangą. Nukerta rankas ir aš nebejaučiu nei vienos savo kūno ląstelės.

-Tisha!

-Taip, taip aš tavo Tisha

they say she got bad reputation |✔︎|Where stories live. Discover now