12. break my broken heart

130 3 0
                                    

Can we be this way forever?
Got your silhouette locked inside my head
Can we be the ones to last as stone?

Tisha Cameron

Ryanas mane pagal užsakymą, nuveža iki mokyklos. Automobilyje groja tik dainos, paleistos nuo Spotify. Mažai miegojau ir jaučiuosi, kaip šūdas.

-Man tave pasiimti po pamokų? - Paklausia, tik sustojęs.

-Nebūtinai, paprašysiu kažkieno kito,

-Bet aš galiu irgi. Galiu tave pasiimti ir važiuoti pas mane,

-Ryanai, tikrai nenoriu. Grįšiu namo, blogai miegojau, - Atsakau šiurštokai. Jis nieko nebeatsako, tik palieka bučinį mano žande. Išlipusi iš džipo, užsimetu normaliai kuprinę ant pečių ir iškart nueinu link mokyklos vidaus.

Viena iš priežasčių kodėl blogai miegojau, tai Joshas. Žinoma, esu mergina su savo svajonėm ir mintimis apie vaikinus. Gaila, kad negaliu jo sutikti mokykloje ir susipažinti iš naujo. Aš nieko nežinau apie jį, o jis jau mano kūną ištirinėjęs. Pasijaučiu purvina ir visiškai sutrikusi. Galiausiai prie manęs, einant prisijungia Gabriella. Ji stipriai mane apsikabina ir suspaudžiusi paleidžia. Šį kartą blondinė, atrodo kaip ryški Barbie. Rožinis kostiumas, su trumpu sijonėliu ir paleisti garbanoti plaukai.

-Atrodai gražiai, - Pakomplimentavus gaunu paprastą ačiū, pati žinodama kaip klaikiai atrodau. Sukant link biologijos kabineto, sutinkam Abby. Ji dažo raudonas lūpas, priešais mažą veidrodėlį.

-Sveikos! - Tipišku balsu pasisveikinusi, per atstumą pasibučiuoja į žandus su Gabriella ir tada apsikabina mane, visą sutrikusią. Pirmą kartą matau, kad jos taip darytų. Palikusios ją ramybėje, nueinam toliau.

Atsisėdu viena, priešpaskutiniame suole. Už manęs sėdi kažkoks keistas bendraklasis. Aš net nežinau jo vardo ir pirmą kartą matau. Suskambėjęs skambutis, priverčia mane užsidėti juodo megztinio kapišoną ir padėti galvą ant suolo, padėtų rankų.
Po truputi garsas auditorijoje mažėja. Skardus mokytojos balsas, slopina mane, kol tiesiog stipriai užsimerkiu.

-Panelė Tomlinson! - Sušunka mane kelianti mokytoja. Pakilu nuo suolo, visa išsigandusi. Visų akys nukreiptos į mane - Tisha, žinai, kad naktį reikia užsiimti visai kitokiais dalykais,

-Gal galiu į tualetą? - Paklausiu, norėdama pasprūgti nuo tokio sąmyšio. Ji mane per plauką išleidžia.

Yra tokia didžiulė tragedija, kad net merginų tualetas, kuriame dauguma merginų leidžia laiką, tampa mano mėgstamiausia vieta. Tikiuosi šį kartą neteks sutikti Thomo. Jo buvimas šiame tualete, mane tikrai įbaugina. Įėjusi, atsistoju priešais veidrodį. Atsuku šaltą vandens srovę, ir nusiplaunu jokio makiažo sluoksnio neturintį veidą. Vis vien kažkoks krūvis, nueina nuo mano pečių. Šios dienos lyg niekur nieko, labai varginančios. Žinau, kad mane erzina, juk nesugebu rasti paprasto žmogaus ir pradėti viską iš naujo. Ryanas mane nervuoja, nors niekada to nebūdavo. Man rodos, man tikrai reikia pailsėti nuo jo ir kelias dienas nebūti kartu, bet iš esmės, jis buvo varžybose ir labai jo pasiilgau.
Pažiūriu pro veidrodį, kai iš tualeto išeina man pažįstama mergina. Čia visus pažįstu.

-Labas, - Pasisveikina kiek pamaiviškai. Nekenčiu jos. Dėmesio auka. Atsisuku į ją. Keira atsistoja priešais mane, prie kitos kriauklės plauti rankų - Ką veikei naktį? - Pašaipiai paklausia.

-Ne tavo reikalas, - atsakau jai.

-Žinoma, kad ne mano. Bet žiūriu jau kone visi vaikinai mūsų mokykloje žino apie tave, esi prostitutė,

-Turiu vaikiną ir esu jam ištikima, - Kažkodėl žodžiai pastrigsta burnoje nežinau ką sakyti, ji per daug sau leidžia.

-Esi ištikima?! - Juokiasi - Linkiu sėkmės tau gyvenime, duodu garantą, kad su juo išbūsi dar kokį mėnesį, - Išėjus jai, atgaunu kvapą. Nusileidžiu žemyn, po kriauklę. Jaučiu, kaip čia man verkti norisi daugiausiai. Esu mokyklos kalė.

they say she got bad reputation |✔︎|Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt