36

71 1 2
                                    

Joshas Dyn

Dovia laiko mamą. Ramina supdama pirmyn atgal, kol a įgavęs kaltės jausmą stoviu atsirėmęs tarpdury. Dovia paleidia mama ir priėjusi prie manęs, paima mano ranką nusivesdama arčiau durų.

-Tu ją labai igąsdinai,

-inau,

-Dabar jai blogai su sveikata, negali jos nervinti. Pasistenk rytoj ivaiuoti, - Ji mane stipriai apsikabina - Suprask, kad tu jai labai primeni tėvą, o jis netikęs mus paliko, - Susilaikau nuo replikų, kurias norėčiau idėstyti. Dovia ieina, po kakiek minučių igirstu automobilio garsą.

Man tėtis visad kaką reikė. Nors ir kaip jis pasielgė, tam turėjo būti prieastis. Vienintelis eimoje inojau, kodėl jis taip pasielgė, net mama kuri tą ir lėmė nesupranta, mano, kad niekas nieko neino. Tėtis be proto mylėjo mano mama. Jie susituokė gan jauni, būdami vos dvideimties, tuo metu tėtis dukra, kuriai tebuvo dveji. Jos vardas Arizona. Neesame artimi su ją, nes ji gyvena su savo mama. Po dviejų metų gimė Dovia, o po deimties gimiau a. Prisimenu, kai tėtis rėkdavo ant mamos ir kartais tampydavo plaukus, kol juos nusikirpo. Tėčio veiksmai kėlė man neapykantą, lykstulį ir didelį norą atkeryti u moterį, kuriai tai darė. Bet tam irgi buvo prieastis ir ji buvo lygiai tokia pati, kokia yra jo dingimo. Mama jį idavinėjo. Danai. Tai nebuvo eilinis pasimatymas su vyrais. Ji filmuodavosi, kad gautų didelę pinigų sumą. Daniausiai ji grįdavo vėlai namuo, o tėtis sėdėdavo ir verkdavo atsirėmęs į Vodkos butelį.

Mama staiga atsibudo. Atsistojo alia manęs, bandydama įvelgti mano nusivylimą. Dėl visko kalta ji pati. Ji tai darė nes jai patiko. Dideli raumeningi vyrai ir mano trisdeimties metų mama.

-Sūnau, ar viskas gerai?

-Taip, taip. Eik miegoti, atrodai labai isekusi, tu eik į mano kambarį, o a miegosiu svetainėje, - Ji plačiai nusiypso ir ulipusi nueina į svečių arba kitaip sakant mano kambarį. Neivaliau kambario su ukemis. Jaučiu kaip vaizdas liejasi, o ir pavargusios akys praosi miego. Susitelkęs savimi ir negalvodamas apie paalinius dalykus, atsigulu usiklodamas paklodę ant viraus. Ijungiu televizorių ir iek tiek pasimuistau i ilumos. Usimerkiu prarydamas savo mintis. Noriu nebegalvoti, tiesiog usimerkti ir ikart umigti, bet Tisha jau kurį laiką apsistoja mano galvoje. Nemačiau jos jau kurį laiką. Stengiuosi taip pat vengti jos ir jaustis toliau nepriklausomam. Manau, kol kas būtų geriausia jei susitelkčiau ties savo ateitimi. Turiu pradėti studijuoti ir pragyventi, susikurdamas gerą ateitį. Galbūt, sutikčiau kokią nors dailią ir patrauklią blondinę. Pastebėjau, kad mane labiau traukia blondinės. Uaugęs baigsiu mokslus ir susilauksiu dvynukų. Berniuką pavadinsiu - Norbertu, o mergaite - Veronika. Jų mama bus nuostabi moteris. Vėl grįtu prie to paties. Net ir galvodamas apie ateitį, Tisha pasirodo.

they say she got bad reputation |✔︎|Where stories live. Discover now