po dviejų dienų
~Tisha Cameron
____________Heavy weight works my
Mind all night it's soNepamenu kada patogiai gulėjau savo lovoje. Dažniausiai negalėdavau užmigti arba piešdavau, nors man nesiseka. Visą naktį piešiu žmogų ir tai jis nepavyksta, bet šį kartą - Aš išsimiegojau. Nors ir daug nelogiškų sapnų, sukosi mano mintyse rodydami įdomius siužetus, aš vistiek įstengiau.
-Tisha! - Sušunka mama, tik įėjus į kambarį. Šį rytą jos balsas primena besirūpinančios ir tikrai mylinčios mamos vaidmenį - Atvažiuoja Cynthia su šeima, už pusvalandžio bus,
-Gerai, - Atsakau jai. Mama išeina, o aš apsisuku į lango pusę ir žiūriu kol akyse susikaupia ašaros.
Negaliu apsakyti koks jausmas, kokios emocijos yra apimta mano siela. Norisi verkti ir sėdėti ramiai, nieko nejaučiant. Nežinau ar įmanoma pasakyti kaip jaučiasi žmogus, kuriam viskas griūna po kojomis, griūna taip giliai, kad pasiekti tiesiog neįmanoma. Neįmanoma iškelti ir mėgautis toliau. Ryanas sapne man pasakė, kad keturis metus laukė to laiko, kada pagaliau galės legaliai bučiuoti kitą merginą. Joshas Džyn sėdėjo kavinėje ir kol joje dirbau, jis neatitraukė nuo manęs akių. Aplaižydavo savo lūpas ir prikasdavo apatinę. Netyčia susimaišiau ir užsakymą padaviau ne tam klientui.
Tikriausiai, net sapnai pasakinėja ką daryti.Jie tokie skirtingi. O aš net nepažįstu Josho. Nežinau ką jis veikia gyvenime, ką jis žada veikti ir išvis jis turi mamą ar tėtį? Sesę? Aš nieko nežinau, kas jo draugai, kokio tipo žmonės jam nepatinka.
Supratusi, kad negaliu ilgai sėdėti nieko nedarius, iškart atsistoju ir nueinu apsirenkti. Ant kojų atsiranda pilkos treninginės kelnės. Didelis pilkas vyriškas megztinis pakeičia mano palaidinę. Susirišu plaukus į suveltą kuodą ir nusivalau paakius. Nuo išsiskyrimo mano veide atsirado keturi spuogai ir jie gadina man gyvenimą. Nusileidžiu laiptais ir nuėjusi į virtuvę, pasiimu dribsnių ir pieno. Slaptai paimu vyno butelį, kurio mama net nepastebės, nes tokių čia dar dvidešimt. Nusinešu į viršų. Ir pasigaminusi sausų pusryčių, atidarau butelį ir ant tuščio skrandžio padedu keletą gurkšnių raudonojo vyno.
Aš bijau būti viena. Bijau galvoti, kad likusius metus galiu likti vieniša, nors visi kiti turi antras puses. Kaip išleistuvių vakaras? Eisiu su Cynthia.
Man vis dar sprendžiant savo jausmus, nepastebimai į kambarį įeina Cynthia.-O tu šventas šūde! - Sušunka pakėlus antakius ir apžiūrėjusi mano kambarį - Žinok, sutikčiau nemokamai sutvarkyti tavo kambarį, - Pasako, kaip tik kai praeina pro išmėtytus drabužius ir liemenukus.
-Susitvarkysiu pati, - Atsakau jai ramiai. Cynthia atsisėda ant lovos.
-Juk žinai, kad nemėgstu klausinėti žmonių, kas jiems yra?
-Aš su Ryanu, išsiskyriau..., - Atsakau susigraudinus. Cynthia toliau sėdi ir netaria nei žodžio. Tai būdinga iš jos. Cynthia nemoka kalbėti rimtomis temomis. Nebent kada serga, tada atsiveria jos mergaitiškos mergaitės širdelė - Joshas man patinka,
-Tu rimtai?
-Visiškai, - Atsakau pati įsitikindama.
-Aš nežinau ką tau pasakyti. Man tikrai gaila dėl tavęs ir Ryano. Maniau, kad jūs esate pati geriausia mano matyta pora,
-Užsičiaupk,
-Sakiau, kad nemoku guosti. - Susikaupiu ir iš sielvartos, užverčiu vyno butelį, tikiuosi, kad šis gurkšnis leis mano jausmams nusileisti žemiau negu žemė.
-Jaučiu, kad bijau. Nenoriu likti viena. Josho aš nepažįstu, bet man gera su juo...,
-Tiksliau jis geras lovoje, - Pataiso mane Cynthia.
___________________
sveiki. norėjau labai labai labai visų atsiprašyti. kuriam laikui man mano rašymas nieko nereiškė, o dalių kėlimas buvo tapusi našta. jaučiu, kad visas noras kurti ir rašyti grįžo, todėl pasistengsiu duoti daugiau meilės visai istorijai ir kitiems savo darbams. tikiuosi, kad suprantate mane ir palaikote ir nešmeižiate, nors man išties neįdomu ką jūs galvojate apie mane. tiesiog atsiprašau ir tikiuosi, kad visą šią neatsakomybę praleisite pro akis. ačiū :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
they say she got bad reputation |✔︎|
Ficção AdolescenteTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.