18. young dumb and broke

90 1 0
                                    

Young, young dumb and broke
Young dumb broke high school kids

Vakare grįžau namo. Nors ir visai norėjau pasilikti pas Ryaną, nusprendžiau, kad mokykloje turiu išbūti bent daugiau nei tris pamokas kas man yra žiauriai sunku, o jei būčiau pasilikusi pas Ryaną, aš net nebūčiau pakilusi iš lovos.

Išaušęs rytas prikelia mane iš miegų. Dar niekad nenustojęs skambėti žadintuvas, pagaliau lieka išjungtas.
Nesu ryto mėgėjas, bet stengiuosi prie to priprasti ir niekad nesiskundžiu kaip tai daro Abby.
Daugiau negaišus laiko, pradarius spintos duris bandau surasti ką nors tinkamo dėvėti, bet mano spintoje nėra nieko gero. Viskas ką aš deviu, tai juodi džinsai, juodos palaidinės ir juodi megztiniai. Galėčiau save vadinti gote, bet tokia nesu. Mėgstu verkti, bet man nėra depresija ar koks liūdesys. Kai reikia, tai ašaros kalba už save.

Pasiimu rastas languotas kelnes ir juodą palaidinę. Ant juodos palaidinės megztinį. Užsidedu apvalius auskarus ir plaukus palieku paleistus. Pasiimu kuprinę, nusileidžiu laiptais, nieko neradus iškart išeinu pro duris.

Namai mane tiesiogine to žodžio prasme nervuoja ir aš negaliu juose išbūti ilgiau negu parą, jei išbūnu, tada būnu tokios nuotaikos, kurios niekas nėra matę, nebent Cynthia. Visad išsilieju jos namuose, nes ji rūsyje turi bokso kriaušę.
Pradedu eiti šaligatviais, sutikdama kelis pažįstamus mokinių veidus. Jaučiu tą nužiūrinėjimo žvilgsnį, kuris mane baisiai siutina. Kelios einančios blondinės, pradeda šnibždėtis. Vietoj to, kad klausyčiau įsidedu ausinukus į ausis ir pagreitinu greitį, tačiau jų irzlūs ir tipiniai balsai pradeda girdėtis labiau negu mano ausyse grojanti daina.

-Tu tik pasižiūrėk, jos kelnėms tikriausiai jau du metai, - Viena nusijuokia, kita iš paskos

-Gal tai jos močiutės?

-Ne! Jos prosenelės! - Pradeda juoktis, lyg visiškos barbės be proto. Sušiktai nekenčiu tokių žmonių - Pala taigi čia Abb...

-Gal galit savo burnas panaudoti kitiems dalykams! Girdėjau jūs čiulpiat mokytojams! - Šmaikščiai nusijuokiu ir ištiesiu joms vidurinius pirštus.

Užsidedu ausinukus ir toliau einu eitu  greičiu. Nebegirdžiu jokių replikų. Bent užsičiaupė. Taip mane ir atsimena. Ta šlykštoji gotė, neturinti ką veikti ir su kuo, žiūrinti kiekvieną dieną pornhub.

Įėjus į mokyklos teritorija, išjungiu muziką ir pasidedu ausinukus sau į kišenę. Ant žolės gulinčios poros, ant suoliuko sėdintys dainorėliai.

-Hei! Tu tokia susimąsčiusi! - Iš galo užšokusi surėkia Abby. - Oij šūdas visi matė mano rožinius apatinius! - Tyliai pareiškia man į ausį. Nulipusi nuo nugaros, prisijungia prie manęs ir įeina į mokyklos vidų.

-Kokia pamoka?

-Fizinis, - Atsako Abby eidama iki savo  spintelės. Pati atsirakinu savo ir išsiimu aprangos maišą. Jei tik galėčiau iškart, eičiau namo. Gailiuosi, kad čia atėjau. Nueinu iš paskos Abby, ji numeta ant suoliuko savo kuprinę ir pradeda rengtis, nusiimdama palaidinę. Didelė krūtinė ir nepriekaištinga, smėlio laikrodžiui prilygstanti figūra. Jaučiu, kaip negaliu atitraukti akių, nes mano niekad nebuvo tokia ir niekad nebus.

-Tisha! Ar pamiršai, ką veiki? - Paklausia, nutraukdama mano žvilgsnį ir pavydėtinus apmąstymus.

Staigiai nusiimu palaidinę ir vietoj jos, užsidedu sportinę. Ta patį padarau ir su kelnėmis, bei batais. Susirišu plaukus, ir kartu Su Abby išeinu į lauką. Mes ne visad darome fizinį lauke, bet kai jį ateina pavaduoti koks nors kabutėse labai gražus vaikinas, specialiai mus veda iš mokyklos. Dabar su Abby bėgam ketvirtą ratą, o reikia išbėgti penkis.

Kol kitos merginos alpsta dėl gražuolio mokytojo, aš užsidedu ausines ir pasileidžiu dainų.

they say she got bad reputation |✔︎|Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt