(ant kai kurių dalių, ne visad surandu ką nors tinkamo ar šiaip, rašau ne grojant dainai, tai tiesiog man ši daina labiau, kaip mood šiai daliai)
-Joshas Džyn
Cynthia atsiremia į klozeto kraštą ir viską išvėmia į jį.
-Daugiau niekad negersiu tiek daug, - Taria ji, kol laikau jos plaukus.
-Priminsiu tau tai rytoj,
-Mes rytoj nesusitinkam durniau,
-Nu ir kas, - Atsakau jai - Paskambinsiu, - Pagaliau blondinė atsistoja ir susiriša plaukus.
-Kodėl tu nesi girtas, nors pats pirmas atvažiavai? - Nusijuokiu nuo jos klausimo.
-Pradžioje gėriau nealkoholinį alų, nenorėjau išeiti tik vakarėliui prasidėjus, - Sujaukti Cynthios namai, tikrai neatrodo gerai. Visur mėtosi plastikiniai puodeliai ir condonai. Užlipu ant kelių cigarečių, kurie įsispaudė į kilimą. Mergina užsideda didžiulį megztinį ir pasikvietusi mane, nueinam į kiemą.
-Nori? - Paklausia manęs, parodydama cigaretę, tačiau iškart išsiimu savo turimą pakelį ir vieną cigaretę užsidegu, Cynthia irgi - Pasidulkinot su Tisha?
-Kaip čia pasakius, - Susikrimstu. Padarėm klaida, tiek aš tiek ji. Dabar tikriausiai sėdi pykstasi su vaikinu ir galvoja, koks mergišius ir naivus esu. Gyvenime nekesdavau tokių vaikinų ir niekad nesiekiau juo būti. Mano draugai dažniausiai siekdavo pasinaudoti kuo daugiau merginų, bet aš - neturėjau jokio malonumo - Ji buvo nuostabi, čia faktas, - Cynthia nusijuokia - Bet, tai buvo klaida,
Atsisėdęs ant savo motociklo, užsidedu šalmą ir nuvykstu link savo namų. Nesugebu daugiau galvoti apie kažką kitą, Tishos šį rytą nemačiau. Galbūt tai yra ženklas, kad tarp mūsų turėtų viskas baigtis, taip kaip ir prasidėjo. Ši mergina mane traukia.
Tik įėjęs išgirstu, kaip Leonardo žaidžia kompiuteriu ir leidžia keistus praleimėjimo garsus.
-Hey! Hey! - Sušunka Leo, pamatęs mane tarpdury - Pagaliau grįžo mūsų 'alfa'! - Dar vis erzindamas mane džiaugsmingai apsikabina.
-Ei, ramiau, ramiau, - Primenu jam, šiek tiek atsitraukdamas - Nu pasakok, kaip sekėsi? - Paklausiu, laukdamas didžiosios sensacijos.
-Neįšėjo, - Nusivylęs griūna į kėdę ir automatiškai apsisuka - Ji buvo su kažkokiu vaikinu, kuris turėjo panašu į Pitbul šunį, bijojau, - Pradedu nuoširdžiai juoktis. Jis amžinai buvo bailys, bet nemaniau, kad įsigąs tiek daug.
-Bailys,
-Eik šikt, - Iškiša vidurinius pirštus, kol galiausiai pasitraukiu ir nusiėmęs batus, nueinu į virtuvę, kažko pavalgyti. Su Leo pradėjau gyventi prieš dvi dienas. Čia atvykau iš Toronto, o dabar planuoju čia studijuoti, bet kol kas dirbu parduotuvėje. Leonardas senas mano draugas. Abudu bandėm pakabinti vieną blondinę, bet ji tiesiog pasakė, kad jos brunetai nedomina. Šiais laikais, net plaukų spalva reikalinga norit turėti antrąją pusę.
-Kaip tau? - Paklausia jis - Su kuo šį kartą dulkinaisi? - Išsitraukiu iš šaldiklio ledų pakuotę ir pasiėmęs šaukštelį, vėl atsidūriu tarpduryje.
-Žinai Tisha? - Jis sustabdo, išplėstom akim, atsisuka į mane ir iškart užsidengia ranka burną.
-Visi ją žino. Tu su ją rimtai pasimylėjai?
-Taip,
-Ji turi vaikiną ir šiaip labai keista. Vieną dieną su ją prabuvau ir vienintelis dalykas, kurį sužinojau apie ją, kad jos šuo nugaišo prieš tris metus,
-Ji buvo gera, - Atsisėdu ant sofos, įsijungiu televizorių ir kiek įdomesnį kanalą.
-Fsio! Rytoj varome į vakarėlį!
-Bet aš dirbu, - Primenu jam.
-Nieko, darbe nėra alkotesterių. Pasikvepinsi, nasosus pasislėpsi ir viskas, eini į vakarėlį! - Nusijuokęs nuo jo planų, nueinu padėti ledų ir pradedu galvoti apie Tisha, norėdamas sutikti ją dažniau.
sveiki, kol kas labai esu nusivylusi, kad ši istorija negauna tiek daug peržiūrų, kiek galbūt norėčiau gauti. Malonėkite parašyti, kas nepatinka, kas trugdo ir taip toliau danke.
CZYTASZ
they say she got bad reputation |✔︎|
Dla nastolatkówTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.