Tisha Cameron
Rūkau trečią cigaretę. Vaikštau pirmyn atgal, nerasdama vietos sau. Jaučiu, kaip stingsta kraujas ir mano kūnas praranda pusiausvyrą. Atsisėdu ant žolės. Nors ir šąlu, stengiuosi galvoti, kad man šilta. Staiga atbėga Joshas.
-Tisha, Tisha, - Priėjęs prie manęs, pažiūri ar man viskas gerai. Pradeda kraipyti mano veidą, tačiau aš tik greitai apsikabinu jį. Taip stipriai, kad nebenoriu jo paleisti. Ašaros pradeda kalbėti už mano jausmus. Jis toliau švelniai glosto man nugarą - Einam į vidų, - Taria jis ir paleidžia mane, kaip ir aš. Atsistoju, numetu cigaretę ir praeinu pro atidarytas duris.
-Aš greitai, - Pasakau jam, kai jis pradeda nuiminėti mano striukę.
-Gerai, tada sakyk, kas nutiko?
-Joshai, tu manęs bent pasiilgai? - Krentu ant sofos ir vėl užsidegu cigaretę, laužydama taisyklę, kurią perskaičiau ant sienos.
-Tisha, tiesiok sakyk, dėl ko esi čia,
-Joshai, atsakyk,
-Atsiradai netinkamu laiku. Aš esu laimingas! - Jis iškiečia rankas parodydamas savo laimės kainą - Manau, vėl įsimylėjau. Šūdas, - Taria jis, kai išreiškia savo santykių statusą.
-Gerai, tada aš tau netrugdau, - Atsakau jam ir atsistoju, tačiau jis mane nustumia atgal ant sofos ir vėl paklausia, dėl ko esu čia - Klausyk, Joshai aš... - Nebežinau ką sakyti. Kaip pasakyti? Jis susinervuos ir apkaltins mane, kad viskas per daug rimta.
-Sakyk, - Paliepia jis - Už kelių minučių, turėtų įeiti Margo.
-Kas ji tokia?!
-Mano draugė,
-Draugė?! Žinoma, draugė.
-Tu pavydi.
-Taip Joshai! Aš pavydžiu!
-Ko tau pavydėti?!
-Tavęs, - Atsakau. Joshas nutyla, nusivildamas atsakymu - Nenoriu tau trugdyti, tik turi žinoti, kad aš... aš laukiuosi.
Joshas Džyn
Margo ateina su amerikietiškais sausainiais, padeda ant stalo ir atsisėda.
-Gaminau pagal savo senelės receptą, - Taria ji ir aš paragauju. Trapus ir taip pat traškus sausainio kąsniai - Tu kažkoks nesavas, ar tai dėl merginos, kurią sutikau?
-Margo, maldauju neklausinėk. Man tikrai skauda galvą, - Atsakau.
Nežinau kur dėtis. Kiekvienas kampas pripildytas jos žodžių, jos aromatu. Jos drąsa ir grasinimais, dėl vaiko, kuris yra mano. Ir aš tikiu. Žinau, kad jis mano. Galėčiau ją palikti ir leisti gyventi savo gyvenimą su kūdikiu, bet nesu toks. Aš myliu gyvenimą, o jis myli mane.
-Joshai, kaip manai jeigu kelioms dienoms išvyktume į Kaliforniją? Supažindinčiau su savo šeima. Tu ir mano brolis labai panašūs,
-Nežinau, Margo, - Atsidūstu. Visko tiek daug. - Mes bendraujam vos dvi dienas,
-Žinau, bet...tu vienintelis mano draugas ir tos kelios dienos, man labai daug ką reiškia, - Margo prisiartina prie manęs, tačiau prisiglaudžia tik padėdama galvą ant peties. Toks artumas mane ramina, bet paskleista žinia, vis dar griaužia krūtinę.
Per televiziją pradeda rodyti įdomų filmą. Margo suvalgo likusius sausainius ir įdėmiai stebi vaizdą. Ji kitokia. Galbūt nereikėtų taip prie jos prisirišti, nežinau kas bus vėliau. Atsistoju, norėdamas nejausti tokio jos artumo. Ji žinoma supranta ir pasitaiso, taip, kad būtų patogu be manęs. Nuėjęs į virtuvę, įsipilu vandens. Išgėriu visą stiklinę. Bandau save apgauti ir vis kartoju, kad nematomas vandens gurkšnis, numuš mano pasimetimą savuose namuose.
-Margo, ar tu čia liksi nakvoti? - Paklausiu.
-Ne.
-Aš einu miegoti. Galėtume susitikti kitą dieną. Šiandien esu tikrai pavargęs,
-Gerai, - Atsako ji ir susirenka savo sausainius. Principai. Ji šiek tiek supykusi. Tai normalu, kiekviena mergina pyksta kai kažkas nepavyksta pagal jų planą. Ji išeina ir aš atsigulęs ant sofos įsijungiu sportą rodantį kanalą.
_________________________
dumb teenage lifestyle
ESTÁS LEYENDO
they say she got bad reputation |✔︎|
Novela JuvenilTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.