If I was your boyfriend,
I'd never let you goGeriu ketvirtą kokteilio stiklinę. Dar vis jaučiuosi neprisipildžiusi, nors tikrai suprantu, kad vaizdas pradeda lietis. Cynthia šoka su keliais vaikinais iš dviejų pusių, spėju nesenai turėjo grupinį su jais. Joshas trinasi su Abby ir kitos draugės prie baseino. Visiškai nemoku linksmintis. Tai nėra mano erdvė, kurioje galėčiau būti savimi. Jei tik parodyčiau dalelę savęs, per vieną sekundę čia neligtų nei pačios Cynthios. Net nusijuokiu susisukus vaizdeliui mano mintyse.
-Gal nori vandens? Atrodai labai išbalus, - Prataria šalia atsisėdęs Joshas. Jis rūpestingai į mane pažiūri. Visiškai įsitikinau, kad jis rūpestingas.
-Man užtenka Mohito, - Ramiai atsakau, muzika taip trugdo man.
-Tu girta,
-Ne, nesu,
-Esi,
-Eik šikt Joshai, - Apšaukiu. Atsistojusi pradedu eiti link durų, noras parūkyti mane tikrai traukia. Išėjusi, iškart nusiraminu. Bent čia yra tylu, bent čia galiu ramiai pabūti ir nesinervuoti. Aš tikrai nebemoku gyventi be Ryano.
-Tai tu turi vaikiną? - Paklausia lyg žinotų.
-Taip, Ryanas Hars,
-hm, jei turėčiau tokią merginą kaip tu, neišleiščiau į vakarėlį vieną,
-Haha, kaip juokinga. Jis išvykęs, - Atsakau. Rūkymas tikrai atpalaiduoja mano nervus.
- Tada kaip suprantu, jis tavimi pasitikėti negali,
-Gali, bet..., - Nutylu. Net nežinau ką noriu sakyti, liežuvis automatiškai pasakė bet.
-Bet?
-Užmiršau ką norėjau sakyti, - Nusišypsoju ir numetu cigaretę ant žemės, ją su koja patrinu, o tada atsistojusi apžiūriu namą iš lauko pusės. - Iš kur pažįsti Cynthia?
-Tiesa sakant, aš esu nekviestas svečias. Atėjau, susipažinom ir taip vat..., - Galiausiai jis atsistoja. Šiek tiek pasilenkia, kad būtų mano ūgio, nes šitas milžinas tikrai milžino ūgio. Pažiūriu tiesiai į mano akis, lyg užmegstų naują elektros tinklą. Jaučiu tokią nostalgija iš jo. Net nežinau kur mano mintys sukasi - O tu labai graži, - Prieinu prie sienos, jis užstato man sienas su savo rankomis.
-Labai ačiū, - Atsakau susijaudinusi. Nors pamenu, kai draugėms sakydavau, kad manęs komplimentai nedomina, jie kaip tik yra šlykštūs, tačiau tik man kažkas pasakydavo ir aš guliu karste.
-Gal norėtum eit pašokti? - Paklausęs iškart palinksiu galvą. Ryanas nemėgsta šokti, žinoma iš prigimties jis yra užsispyręs sportingas, todėl net ir būnant vieniems - Jis nešoks.
Nemanau, kad darau kažką blogai šokdama su kitu vaikinu, kuris vos vos prisiliečia rankomis prie mano klubų. Atsuku į jį nugarą. Tai nėra nusikaltimas, raminu save. Muzikos ritmas apsuka mums galvas, mūsų žingsniai panašėja, o atstumas vis mažėja. Visai užmirštant, iš po nugaros uždedu jam ant kaklo ranką, labiau priartėjus prie jo kūno.
-Nemaniau, kad gerai šoki, - Pasakau kai dainos pradeda keistis.
-Tu irgi puiki šokėja, - Išgirdus jo žodžius, apsisuku į jį. Šokoladinės akys ir dėmesio reikalaujantys banguoti plaukai. Jaučiu tokį didžiulį norą, įleisti savo nagus į juos. Šiek tiek pasistebiu, kad bent kažkiek pasiekčiau jo smakrą.
-Gal šiam vakarui, nori pabūti mano vaikinas?
ESTÁS LEYENDO
they say she got bad reputation |✔︎|
Novela JuvenilTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.