Ryanas haars
Sugriebiu Džoanos kūną, prisitraukiant prie pat savęs. Atseginėju, jos suknelę ir vėliau liemenuką, kuris tik ir slepia jos grožybes. Ji sugriebia mano veidą, šiek tiek atsitraukus. Bet iškart sugrįžta, įjungdama liežuvių kovą tarpusavyje.
-Tu toks ištroškęs, - taria ji, pro užčiauptas lūpas.
-Visą vakarą kankinausi, kad tik galėčiau tave pamatyti, - atsegu savo kelnes, jas ir nusiimdamas. Džoana besipučiuojant pradeda šypsotis, jausdama atsirėmusį daiktą. Savęs nevaldau prie jos. Ji atsitraukia, laukdama saldaus skausmo.
Džoana sugriebia mano ranką, rėkaudama į užrištą servetėlę. Judinu klubus į priekį tiek kiek išeina. Venos išprogsta, o kūnas nuo judesio, tampa raudonas. Prakaitas bėga per visas įmanomas puses.
Galiausiai atsitraukiu. Džoana toliau garsiai alsuoja. Mano telefonas pradeda vibruoti, visai netinkamiausiu laiku. Paimu į rankas prietaisą. Atsisėdu šalia Džoanos kūno, ji šiek tiek prisiartina. Nuogomis kojomis apsivinioja mano liemenį ir palieka kelis šlapius bučinius ant kaklo.
-Labas, - pasisveikinu
-Kada žadi grįžti namo? - paklausia, laiminga Tisha.
-Vėlai vakare tikriausiai, - atsakau, atitraukdamas telefoną, kol suvirpa kūnas, nuo įkąstos vietos kakle. Džona toliau tęsia, pati besismagindama - Nelauk manęs, eik miegoti. - ji atsidūsta.
-Gerai, myliu tave,
-aš irgi tave myliu, - padedu ragelį. Atsisuku į Džoanos pusę. Prisitraukiu ją arčiau ir leidžiu jausti jai jausti artumą - Aš irgi tave myliu Džoana,
-haha, - nusijuokia ji, paimdama mane arčiau ir pradėdama viską iš naujo.
P A B A I G A
_________________________
ESTÁS LEYENDO
they say she got bad reputation |✔︎|
Novela JuvenilTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.