Visą likusį pamokos laiką, prabuvau tualete. Mažai mokinių leidžia į tualetus per pamokas. Vis dėl to mokytojai jau perpratę mus mokinius. Jie žino, kad kiekvienas iš mūsų esame nuodėmingi ir neiname išpažinties. Todėl ir nepriima naujų mokytojų, jie paprasčiausiai čia neišsilaikytų nei savaitės. Galiausiai suskamba skambutis, nusivalau ašaras ir pažiūriu į veidrodį prieš išeidama. Eidama link klasės, Gabriella paduoda man kuprinę ir iškart paklausia kas nutiko. Pasakoti nenoriu niekam, net nežinau ką reikėtų sakyti. Aš nežinau kodėl verkiu.
Gabriella iš manęs informacijos nepeša, tik visos nueinam iki kitos klasės.-Gabriella, gal žinai kur dirba Joshas? - Paklausiu jos.
-Prie geležinkelio, - Iškart atsako ji. Tikriausiai ne aš viena, bandau surasti jį.
-Gal galėtum mane nuvežti?
-Dabar?
-Aham...,
-Žinoma! - Sušunka ji ir iškart pasileidžiam abidvi prie jos automobilio. Keista, kad vairuoti aš nemoku. Tiesa sakant savo teises turėjau gauti, bet į testą atvykau girta, nes Ryanas norėjo atšvęsti kažką ten, dabar nebepamenu. Jis ir buvo girtas, bet nevairavo.
Pati suprantu kokia užsispyrusi esu. Gal net Joshas pamiršo apie mane ir visiškai nenori galvoti apie mūsų vakarą ir taip toliau. Gabriella su garsia muzika nutraukia mano mintis. Atsipalaiduodama pradedu dainuoti su ją.
-Eiktu sau! Mergyt turi nuostabų balsą! - Surėkia ji. Mane priverčia juoktis.
-Tu irgi! - Atsakau jai.
-Aš kaip žviegiantis kalakutas! - Atkerta ji.
Tikriausiai jei Gabriella neturėtų tokios padėtis, ji būtų pati laimingiausia. Net ir būdama belekokioje problemoje, niekad nenorėčiau apsikeisti su ją gyvenimais. Abby ir žinoma Cynthia stumia ją žemyn. Gabriella yra vaikinų magnetas. Gabriellos visi nori. Gabriella kitaip žinoma, kaip 'Pono Moore dukra'. Ji naudojasi 'omegle' ir 'tinder' tik dėl to nes šiame pasaulyje nebežino kaip gyventi. Žiūriu į ją ir net imu graudintis pagalvojus, kiek šansų ji praleido. Ji galėjo išvykti su savo mama į Holivudą. Tačiau dabar mane pristato iki geležinkelio. Pliusas, kad niekas kitas nebūtų vežęs manęs iki čia - Visi pragėrė savo teises.
-Kodėl tau taip reikia to Josho? - Paklausia ji. Šiek tiek išsigąstu - Atrodai labai susijaudinusi ir šiaip keista, labai rimta,
-Nesvarbu, neklausinėk tiek daug! - Šiurkščiai atsakau jai - Mano smegenys nėra ant tiek pajėgios, tokiems klausimams! - Išlipu iš automobilio, su viltimi jį sutikti. Man jis rūpi, tiksliau rūpi mano reputacija ir jo vardas. Aš žinau jį, bet net neįsivaizduoju kokio luomo žmogus, jį nešioja.
Gabriella nueina iki laukinio tualeto. Ji širdyje žviegia, jos didžiausia baimė yra laukiniai tualetai. Dar žaviuosi, kaip greitai ji ten nuėjo. Galiausiai su keliais vyrais įeinu į parduotuvę. Pradedu slankioti tais pačiais atstumais, kuriais ėjau visai prieš dieną. Apžiūriu ar tos prekės vietoje ir net prisimenu, kaip vafliai pažadino drugelius mano pilve. Gabriella įeina į parduotuvę, tyliai pradeda eiti skyriais ieškodama manęs. Aš seku ją iš paskos ir ji tikra blondinė net nenutuokia, kaip atrodo.
Vis dėl to, pradedu eiti kitais atstumais link kasos. Nepasiėmiau kažką ką nusipirkti, tik į kišenę įsidėjau gumos. Priėjusi prie kasos, sutinku senokai matytą jo veidą su karamelinėmis akimis.-Labas, aš Tisha Cameron. Tikriausiai pameni mane, - Jis plačiai nusišypso ir pradeda juoktis nuo mano roboto kalbos.
-Joshas, žinai mane, - Nusišypsau atgal. Tyloje būnant pažiūriu į jį ir nebelaikau savo juoko. Gabriella susiranda mane, o tik priėjusi nustembusi nueina savo keliais atgal, kažkur, nestebėjau jos.
ESTÁS LEYENDO
they say she got bad reputation |✔︎|
Novela JuvenilTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.