And nothing has to change today
You didn’t mean to say "I love you"Apsigaubiu savo kojas, užsikeldama ant sofos. Uždedu ant jų megztinį, kuris šiek tiek jas spaudžia. Ryanas kurį laiką sėdi tualete. Mums betylint, pamačiau, kad jam kažkas negerai. Atsistojusi, prieinu prie baltų durų.
-Ryanai, tau viskas gerai?
-Taip, tuoj ateisiu, - Jis nuleidžia vandenį, o nusiplovęs rankas iškart pasirodo priešais mane. Turim tęsti pokalbį. Ryanas sugriebia mano ranką ir ją šiek tiek suspaudžia. Kiek giliau pažiūriu į jos akis, jos šiek tiek raudonos ir šlapios. Jis verkė.
-Nori, kad pradėčiau? - Paklausia jis, iškart palinksiu. Vaikinas pasiima dar vieną kavos puodelį ir kartu su manim, nueina atsisėsti į svetaine. Atsigeria gurkšnį, o garsiai atsidūsęs pradeda pasakoti - Negalėjau susilaikyti. Man trūko tavęs, o kai tik ji pasirodė mane apsvaigino, ji vis kartojo, kad yra Tisha, o aš tuom patikėjau, - Intensyviai klausausi, nekyla joks noras juo netikėti - Tai buvo netyčia, aš to nenorėjau. Labai tavęs atsiprašau, - Kai tik jo balsas nutyla, aš nežinau ką sakyti. Nenoriu jo paleisti, nenoriu prarasti, nenoriu, kad jis manęs nesuprastų. Ryanas manęs neišdavė, jis prisigėrė. Visiškai nejaučiu pykčio jam.
-Aš tave išdaviau, - Trukinėjantis balsas, kažkiek jaudina mane. Jaučiu, kaip tuoj vėl pradėsiu verkti - Aš esu kalta dėl to. Pasiūliau jam to ir jis sutiko. Nežinau kodėl, nežinau kaip..., - Perbraukiu rankomis per plaukus - Žinau, kad tu gali man neatleisti, be...
-Aš tau atleidžiu, - Pažiūriu į jį. Tegul Dievas tave laimina - Ir aš tave toliau myliu ir ant tavęs nepykstu, - Nesusivaldžiusi, šoku tiesiai jam į glėbį. Ryanas stipriai mane apsikabina, kaip niekad negalėtų paleisti.
-Aš tave irgi labai myliu,
Šiuo metu nenorėčiau pakeisti nieko. Gulėti šalia jo, po to kai gulėjo Joshas yra nuostabiausias dalykas. Niekas niekad neprilygs Ryanui. Niekas nemoka manęs mylėti kaip myli jis. Nors ir turėčiau būti mokykloje, man tikrai neįdomu. Mamai neskambinau, žinau, kad namie yra koks nors vyras norintis jos vaginos.
-Tau šilta? - Paklausia jis mums žiūrint animacinius filmukus ant sofos.
-Taip, - Atsakau. Staiga pradeda skambėti mano telefonas, pakilusi nuo sofos nueinu iki delninės ir išsitraukiu.
-Klausau?
-Tu namie? - Paklausia Abby.
-Ne,
-Man reikia tavo pagalbos,
-Taip?
-Duok Josho numerį, - Tyliai pasako ji.
-Eik šikt, - Numetu ragelį jai besikvatojant. Tikriausiai tas šunsnukis spėjo visiems pasigirti, kad dulkinosi su ta depresuota mergina turinčią vaikiną. Nors jis gal negalėtų to padaryti. Grįžtų pas Ryaną į glėbį. Jis mane suspaudžia ir pabučiuoja į kaktą.
Joshas buvo geras. Nemaniau, kad mums pirmą kartą taip gerai seksis. Atrodo, kad jis žino koks greitis man patinka ir nedaro kažko kas man nepatinka. Girdėjau jis dirba parduotuvėje.
-Tai kaip tas Joshas? - Paklausia Ryanas, lyg žinodamas apie ką galvoju.
-Visai nieko, - Atsakau šmaikščiai, kad tik paerzinti.
-A, tai tu šitaip,
-Kaip tau tavo netikra Tisha? - Paklausiu
-Tu geresnė, Josho penis didesnis už mano?
-Jo penis didesnis už jį patį, - Ryanas nusijuokia ir iškart mane dar stipriau apglėbia - Ryanai, mums viskas gerai tiesa?
-Taip, taip, - Pakišu galvą po jo smakru ir iškart užsimerkiu, bet tik tai padarius atsimerkiu. Josho veidas nedingsta.
BINABASA MO ANG
they say she got bad reputation |✔︎|
Teen FictionTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.