26. lucky strike

70 1 0
                                    

And my boy like a queen
Unlike one you've ever seen


Gabriella Marline Moore

Sąmonėje sukasi įvairiausios dainos. Bandau vieną išsirinkti, bet jų tiek daug, kad net pamirštu, kurios man labiau patinka. Laikui einant, jos visos skamba vienodai.

-Ar manai, kad šita suknelė man tinka? - Paklausia Abby, besimatuodama pirktas sukneles. Spėju, vėl užsidirbo visam mėnesiui.

-Ji tave storina, - Atsakau kiek pakėlusi antakius.

-Ahhh! Aš ir taip stora! Niekas man netinka! - Susinervinusi kelis kartus su aukštakulniais trenkia į grindis, o tada nueina persirengti - O dieve! - Sušunka ji.

-Kas? - Atsisukusi iškart paklausiu

-Emilija parašė, kad šiandien Ryanas susipyko su Tisha, - Abby užsiima už burnos ir parodo man žinutes.

-Tai čia labai gerai ar labai blogai? - Paklausiu nesuprasdama.

-Gabriella tu juokauji! Ryanas ir Tisha yra mėgstamiausia mano pora. Jie verti vienas kito ir tai yra nesąmonė,- Abby nueina atgal iš kur atėjo, o aš apmąstau visas naujienas. Nemanau, kad būtų mūsų reikalas kištis kur nors, kas galbūt tikrai nepatiktų Tishai. Ji mane užknisa, bet stengiuosi ją palaikyti ir šiaip patarti, kuo gėriau. Visiškai užsiknisusi su muzika, išjungiu internetą ir pasiimu cigarečių pakelį. Išsitraukiu vieną ir uždegu, kol einu iki balkono. Vis dėl to mano tėvai nieko nežino apie mano rūkymą. Staiga mano telefonas suvibruoja mano rankoje, pažiūrėjus nustembu. Nauja žinutė Tinder'yje.
Atidariusi, pamatau juodą nuotrauką ir kelis aprašymus. Jokios informacijos, tik vienas paslaptingumas. Atidarau pačią žinutę ir iškart susidomiu.

amm... labas?

Kuklus labas, juoda nuotrauka ir keisti aprašymai, mane siutina, bet nuojauta kužda, kad visiškai nenusivilsiu.

labas, kodėl čia taip užsimanei parašyti?

tu labai graži

ačiū?

-Gabriella! Ateik! - Įtraukiu paskutinį dūmą ir numetu cigaretę per balkoną. Tėvai net nepastebi, kur patys jas sutrina. Įėjusi į kambarį iškart pasigailiu. Nuo lovos nukritusios pagalvės kartu su keliomis suknelėmis. Aukštakulniai mėtosi kiekviename krašte, o raudonas lūpdažis nukritęs ant makiažo stalelio. Tik pažiūrėjus į veidrodį, išpūčiu akis ir iškart prieinu prie jo.

-Abby! - Surėkiu jos vardą, garsiau nei mano gerklė gali išnešti. Atsisuku į ją, o ji tik nuleidžia galvą su didelę pasididžiavimo šypsena - Kodėl tu taip padarei?!

-Mane sunervino, kad tavo bateliai man per maži, - Ramiai atsako ji.

-Ir tik dėlto, tu parašei ant mano veidrodžio 'čiulpk jo bybį'?!

-Aš turėjau kažkaip išlieti savo pyktį, - Jos balsas pradeda mane siutinti.

-Aš tavęs nekenčiu!! - Surėkiu, dar kartą kažkiek patrepsėdama.

-Gabriella, taigi nusipirksi naują, vis tiek maudaisi pinigų vonioje, - Nusiraminus nueina į drabužinę, toliau besimatuodama sukneles, pasimatymui.

-Ne tame esmė, - Atsakau jai ir atsisėdu ant kėdės. Įjungiu programą ir peržiūriu žinutes.

nesenai žiūrėjau vieną filmą
tu buvai žiauriai panaši į ją
pamaniau, kad tai tu
vis dėl to, nors tu nesi ta aktorė
vis tiek noriu su tavim pabendrauti

Mano veide atsirado plati šypsena. Jis primena tokį kuklų vaikiną, manantį, kad kiekvienas aktorius turi Tinder'į ir, kad įmanoma jiems parašyti. Vis dėl to, atrašau jam ir supratau, kad

Silpnas labas, buvo mūsų pradžia.

they say she got bad reputation |✔︎|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora