15. bad drugs

109 2 0
                                    

Baby, you're bad for me, like drugs in my veins
You bring me up just to fall in deeper

Abby Nelson

Laukiu kol iškviestas taksi privažiuos prie paskirtos vietos. Šiandien uždirbau tiek kiek mano mama uždirba per mėnesį. Nekantriai laukdama apsižvalgau pasisvirus šiek tiek į priekį. Pravažiuoja keli automobiliai, pradeda šiek tiek krapnoti.
Šiandien oras nėra iš geriausių. Stoviu po medžiais, galiausiai pamatau geltoną visureigį ir pradedu eiti link jo. Įlipusi pasisveikinu ir pasakau adresą.

Įsidedu ausinukus į ausis ir paleidžiu savo emocijų dainą. Jaučiu kaip pasakyti vyro žodžiai pereina per mano kūną, leisdami šiurpuliukų bangas.

Niekas nežino koks pavojingas mano gyvenimas yra. Alkoholio problemų turinti motina ir nežinia ar mylintis ir ištikimas vaikinas. Aš bijau ateities. Bijau pripažinti, kad turiu trauką ir merginomis, esu netikra.

Po kelių minučių, išlipu šalia paskirto boso motelį. Padėkojusi, sumoku vairuotojui. Palaukiu kol jis išvažiuoja, tada nueinu prie apšviestų durų, pabeldžiu kelis kartus. Staiga jo veidas pasirodo. Kelios žymės ant kaklo ir mažas randas prie akies. Harris pasitraukia praleisdamas mane.

-Laukiau tavęs, - Švelniai taria jis. Uždarau duris, prarydama iš baimės susikaupusias seiles.

-Imk, - Numetu jam šimtinę. Jis permeta pirštais ir atsisėda ant minkštos lovos. Pasitikrinu ar viską turiu pasiėmusi, ir pasiruošiu eiti pro duris.

-Palauk, mes taip lengvai nebaigsime, - Harris atsistoja. Pasitvarko savo juodus plaukus ir padeda savo delnus ant mano žandų. Rūdos akys, nagrinėjančios mano išbalusį veidą.

-Aš turiu vaikiną,

-Aš turiu merginą, - Juodaplaukio lūpos prisiliečia prie mano kaklo. Palieka kelis šlapius bučinius. Harrio rankos palenda po mano palaidinę. Užsimerkiu, aklai surandu jo lūpas ir pradedu bučiuoti, nesustodama. Jo rankos grubiai atsega mano kelnių sagą ir įkiša ranką tarp mano šlaunų. Einančios aimanos iš mano lūpų, kelia jam malonumą.

-Harr-Harri, ahh..., - Jis mane apsuka ir stipriai numeta ant lovos. Prisiartina kiek prisislinkęs prie kūno. Lėtai pradeda kelti palaidinę, palikdamas bučinius ant mano pilvo. Išriečiu nugarą. Norėčiau, kad simfonija buvusi mano ausyse būtų pasilikusi su manimi, nereiktų girdėti kaip jis laukia momento, kol galės panaudoti, ko nenaudojo kelias dienas. Esu jo žaisliukas, niekas daugiau. Širdyje įsižiebia naujas skausmo sluoksnis, jis visiškai užpildo mano širdį. Nebenoriu girdėti, nebenoriu matyti.

-Tuoj, palauk truputi! - Sušunka jis. Atsikvėpiu, visiškai nuoga nesijaučiu gerai. Šiek tiek prisidengiu, nors ir jis viską matęs, ne vieną kartą. Grįžęs palenda po mano kojomis. Einantys malonumas pro mano kūną, reikalauja ašarų.

-Baik! - Surėkiu, kai jis įkanda. Jis grįžta prieš mano veidą. Spoksom kelias minutes.
Jis pradeda kažką daryti, kol pajaučiu savyje skausmą, pakeičiantį malonumą.

-Žinai, jei tik galėčiau dulkinčiau tave daugiau kartų negu valgyčiau,

-Ahh, - Tik atsakau jam. Jis pagreitėja - Harri,

-Hm?

-Aš tave myliu, - Jis sustoja.



Kitokio veikėjo dalis, stengiuosi įvairinti.

they say she got bad reputation |✔︎|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora