Tisha Cameron
Cynthia išsitraukia suktinukę ir ją įsideda tarp dantų.
-Žinai, tie vyrai yra šunsnukiai, - Uždega, laikydama kitoje rankoje vyno butelį. Retai Cynthia kalba apie vyrus, ji tiesiog yra viena iš tų merginų, kuri nerodo savo skausmo viduje - Jie paima tavo širdį, kaip kokią bokso kriaušę sudaužo, o tada kai ateina laikas palieka, - Jos skruostai nusispalvinę juodai. Niekad nemokėjau guosti žmonių, o ypač tokių, kurie yra žymiai protingesni už mane. Jaučiuosi durna, kai pasakau kažko ko nejaučiu. Todėl vienintele paslauga, kurią galiu pasiūlyti, tai eilinis išklausymas - Kažkada sakiau, kad man patinka būti ta rajonine kekšę, kuri visada visiems duoda ko jiems reikia, bet aš nesu laiminga. Jie tave iš prievartauja, o po to reikalauja daugiau nei, kad žadėjai duoti, - Cynthia eilinį kartą lieka viena. Negaliu sakyti, kad visiškai kaltinu vaikiną, kuris padarė tokį sprendimą. Ji pati yra kalta, bet nedrįstu to jai pasakyti. Cynthia pati bendrauja su kelias dešimt vaikinų iš karto, o po to kai visi sužino, lieka visiškai viena. Tai ji su jais žaidžia, o ne jie su ją. Buvau per daug silpna, jai tai pasakyti. Cynthia pradeda toliau pasakoti, tačiau man vienodai šviečia. Ji net nemato, kad širdyje tiesiog dūžtu. Ji net nemato, kad esu vieniša ir išsiskyriau su Ryanu. Net nesuvokiu, kaip mano tikroji vienintelė draugė to nepastebi. Šiais laikais labiausiai įdomus žmogus, esu pats aš.
-Klausyk Cynthia man reikia eiti, - Atsakau jai, pagalvojus, kad netoliese gyvena Joshas. Aplankyti ar šiaip kažką paveikti su juo būtų, neprošal. Šiuo metu jis vienintelis žmogus, kuris man rūpi.
-Gerai, žiauriai ačiū, kad pabuvai su manim,
-Tik maldauju neprisigerk, kaip eilinį kartą, - Apsikabinusi primenu jai.
-Žinoma, - Šmaikščiai atsakiusi paleidžia mane. Padedu ant žemės riedlentę, rankoje atsiranda cigaretė. Toks tas gyvenimas. Keistas ir netikėtas. Pakyli, nusileidi. Tu žinai ką rytoj veiksi, bet nutinka visai kitokie dalykai. Negaliu pakęsti minties, kad pasiilgau Ryano. Esu sušikta naivi mergiotė. Vėl tos pačios problemos, tik kitas metas. Ir jau pradeda atsibosti. Žinau, kad Ryanas yra man svarbus. Joshas.... irgi.
Atsisėdusi parkelyje visiškai išsijungiu nuo išorinio pasaulio. Pradeda šiek tiek skaudėti galvą ir lyg noriu vemti. Surūkyta cigaretė ne taip liko priimta.
-Ei, Tisha? - Priėjęs Thomas, atsisėda ir nusisega apsauginį šalmą.
-Labas, - Atsakau jam.
-Ko nuliūdusi?
-Ne, viskas gerai, - Atsakau jam.
-Taigi matau, baik vaidinti,
-Išsiskyriau su Ryanu, jaučiu, kad įsimyliu kažką kito, jaučiuosi kaip šūdas!
-Nekalbėk taip, nusiramink, - Mačiau koks jis sumišęs buvo. Juk mes turėjome likti amžinai. Jis žinojo, kad tai kažkada įvyks.
-Tiesiog..., man reikia kažkur išvykti ir aš noriu, kad tu man padėtum, - Maldaujančiai pasižiūriu į jį, numesdama cigaretę sau nuo pirštų.
-Aš nežinau, - Jis atsako, rimtai į tai žiūrėdamas.
-Tau nebūtina manęs išleisti vienos. Mes galime vykti kartu, žinau vieną gražią vietą, - Thomas stipriai nusišypsojo ir nieko nelaukęs mane apkabina.
-Pasiimk šiltesnius drabužius, atvyksiu prie tavo namų maždaug už dvidešimt minučių.
__________
sori, kad vis rečiau dedu soundus
KAMU SEDANG MEMBACA
they say she got bad reputation |✔︎|
Fiksi RemajaTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.