54

47 1 0
                                    

Tisha Cameron

Emilija prisėdusi prie veidrodio, pradeda pintis savo itiesintus plaukus, Abby kaip apsėsta skambina savo ex'ams ir aikina, kokie debilai jie yra. Gabriella rainėjasi su vaikinu, kuris pasiglemė jos dėmesį prie gerus du mėnesius. Aleksos nėra, ji su Thomu ivykusi į vakarėlį, bet kada gali prisijungti prie mūsų.

-Esi dar vienas eilinis vaikinas, kurio pimpalas yra vos deimties centimetrų ir manai man to uteko? - Abby surėkia į telefoną ir padeda ragelį, ubraukdama ant lapelio esantį vardą.

-čia lygiai? - Paklausia Emilija manęs, kol guliu tarp didelių pagalvių.

-manau, jo.

Negaliu nustoti galvoti. Mano pilvas pradėjo augti. Pastebėjau tai kai iėjome i kirpyklos. Jaučiuosi labai blogai. Noriu aborto, bet inau, kad negaliu jo darytis - Joshas manęs nekęstų, o tai man rūpi. Nors dabar jo vardas manęs nejaudina tiek kiek jaudina Ryano. Jis tikriausiai kruasi su kokia nors grauole, kuri yra eilinė prostitutė.

A neinau ką daryti. Su Joshu nesikalbam, bet galvoju apie jį kiekvieną dieną. Galvoju apie Ryaną, bet neidrįstu jam parayti.

-Tisha, ar tau viskas gerai? - Paklausia Gabriella atsigulusi ant manęs.

-A bijau, - atsakau. Suprantu, kad metas tai pasakyti - A laukiuosi.

Jau deimt minučių Emilija sėdi tualete. Ji vemia itisas minutes. A joms viską papasakojau. Jaučiau didiulį spaudimą ir su visomis smulkmenomis papasakojau jom.

-Ar tu nenori darytis aborto? - paklausia Abby.

-Joshas, pagrasino, kad to nedaryčiau.

-bet tai tavo gyvenimas. Negali vaikui priadėti gero gyvenimo, kai pats tokio neturi,

-baikim kalbėti ią temą! - Surėkiu. Pasiimu ant stalo buvusias cigaretes ir vieną įsikiu į burną. Usidedu megztinį, ieinu palikdama merginas lauke. Įtraukiu į plaučius tabako. Tai mane atpalaiduoja. Drįstu tuom tikėti.

Staiga, kaip filmuose pravaiuoja automobilis, bet jis sugrįo ir pasistatė tiesiai prie mano akis. Atsidaro langas, per kurį pamatau prie vairo sėdintį Ryaną. Jis čia. Nieko nelaukusi, įlipu į automobilį ir udarau langą.

-i kur inai, kad esu čia?

-Labas ir tau,

-Ryanai, mes negalime vis- jis mane upildo. Savo lūpas padengia ant manųjų, o drabuiai pradeda svilti, taip, kad jie nebelieka ant mano kūno. Mintyse sukasi mano vaikelis, bet negaliu jam pasakyti. Neinau, kaip tai pasakyti - Ryanai, sustok! - Paliepiu jam, kai jis nusiima iki pusės savo kelnes.

-Kas?

-A sergu, - jis nulipa nuo manęs, visai nusivylęs. Palieka mane ramybėje, bet pradeda veti toliau nuo merginų namo - Kur tu po galais mane vėi?

-atgal namo pas save, -Pagaliau, tai ko norėjau visada.

Ryanas kaip senais laikais įjungia radiją ir pradeda dainuoti. Plaukeliai pasistoja iš jaudulio, aš grįžtu ten kur saugu, ten kur man vieta. Kad ir kaip buvo sunku ar bus. Esu pasiryžusi viskam. Jis paima man už kojos, šiek tiek suspaudžia, bet iškart paleidžia kai paliečia šiek tiek auksčiau

Sustojam prie jo namo, vėl tas pats kiemas, kuriame su Joshu užsiminėjome meile.

-Nori vyno?- Paklausia jis manęs, įėjus į vidų.

-Noriu,- atsakau, bet iškart prisimenu vaiką mano pilve. Tai nesustabdys manęs.

Žinau, kad mūsų meilės narkotikas alkoholis ir seksas.

they say she got bad reputation |✔︎|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora