I get in my feelings, yeah
I start reminiscing, yeahJoshas Džyn
Su Leonardo nenuėjom į vakarėlį. Aš kategoriškai atsisakiau, o jis pareiškė, kad be manęs niekur neis. Tad nusipirkome alaus ir žiūrėjom, kaip žaibas makvinas laksto ant kelio.
-Kas per šūdas! - Sušunka Leo, kai animacinis filmukas visiškai verčia juoktis. Įsidedu į burną kelis čipsus ir toliau žiūriu šį filmuką. Staiga mano telefonas pradeda skambėti ir tik pakėlęs, paprašau Leo sustabdyti. Jis paklauso.
-Sveikas, - Pasisveikina ji ir įjungia vaizdą. Padedu telefoną ant knygų, atrempdamas į sieną. Felicios plaukų spalva pasikeitė.
-Labas, - Kiek susimąstęs pasisveikinu
-Kaip tau mano plaukai? - Juos paplėvesena ir tada dar nusišypso. Jos plaukai kažkodėl visiškai manęs nežavi.
-Klausyk Felicia,
-Aš tavęs klausiu, o tu vėl pradedi savo, aš nesuprantu,
-Aš tik noriu pasakyti, kad tavo plaukai gražūs,
-Man ir jie patinka! - Sušunka Leo.
-Užsičiaupk! - Atkertu jam.
-Tu ir kaip visad labai gerai atrodai, net negaliu suprasti kokį nuostabų vaikiną aš turiu, - Leo užsidegęs burną garsiai žvengia, nenulaikau juoko kai pažiūriu į jį.
-Felicia, aš noriu skirtis, - Jos akys staiga nusileidžia, Felicia įsitempia ir atrodo sutrikusi
-Bet mes kartu vos porą mėnesių,
-Aš žinau, bet tiesiog... Jaučiu, kaip esu tau neištikimas ir jaučiu, kaip nenoriu turėti merginos,
-Tai tu gėjus?! - Sušunka - Tu mane išdavei?! - Ašaros išrieda ant jos žandų.
-Ne! Nesu gėjus, bet taip aš tave išdaviau ir aš nenoriu būti tau ne atviras ar ne tikras, aš...aš nemyliu tavęs, - Ji pradeda kukčioti. Leo ramiai sėdi kampe ir klausosi viso mūsų pokalbio. Nenoriu, kad ši mergina verktų, su ją tikrai įvyko visko labai daug, bet nemanau, kad mums kažkas paeina. Aš kelioms dienoms pamiršau kas ji tokia.
-Gerai, skyriames
-Felicia aš tikrai atsipra...-Ji atmeta ragelį - Žinoma, maniau taikiniai išsiskyrsim, - Padėjęs telefoną, grįžtų prie Leonardo. Jis mane apsikabina per pečius ir pradeda šnekėti nesąmones.
-'O dieve net negaliu suprasti kokį nuostabų vaikiną, aš turiu' - Sušvelninęs balsą, pamėgdžioja Felicia.
Tęsiam žiūrėjimą, bet mano mintyse apsistoja Tisha. Jos vaikinas, tikrai keistas. Norėčiau labiau su ją susipažinti. Mane traukia.
Nežinau kaip apibūdinti jausmą širdyje, aplamai savo viduje. Jaučiuosi tuščias ir kažkoks sutrikęs. Pradedu galvoti ir verkti tokiu pačiu metu. Noriu džiaugtis, kad turiu draugus, nors tai vienintelis Leo.
-Varom kažkur, aš rimtai išprotėsiu, - Praneša Leo.
-Taigi sakiau, kad šį kartą aš niekur ne varysiu,
-Varommm, galim nuvaryti pas Emilija,
-Kas ji tokia?
-Tokia draugė iš Tishos mokyklos, jos nebendrauja, aš ją pažįstu nuo darželio laikų,
-Gerai, - Atsakęs užsidedu normalias juodas kelnes ir kartu su Leo išvarom su automobiliu iš čia. Nepažįstu jokios Emilijos, bet visai nieko susirasti naujų draugų ir šiaip turėti kuo daugiau pažįstamų.
Privažiavę didelį daugiabutį, iškart supratau į kurį aukštą lipsim.
-Kodėl man atrodo, kad ji bus viena iš tų nepatenkintų gyvenimo merginų?
-Nepasigailėsi. Ji tikrai ne tokia. Prižadu, - Jis ištiesia mažąjį pirštą.
-Baik, kaip mažas vaikas! - Sušunku ant jo ir pradedu su juo eiti laiptais į viršų. Daugiabutis sutvarkytas. Viduje pusiau raudonos, pusiau - baltos sienos. Užlipę iki penkto aukšto, Leo suabejoja kuris aukštas, bet iškart pasibaladojęs, visiškai nesiklausysta.
Afrikietiškais plaukais, juodaodė atidariusi duris padėkojo, kad mes jau čia. Man jau patinka.-Eikit šikt, jei jums patinka tusai, nes čia tokio nėra ir niekad nebus, - Ji liepia mums nusiimti batus ir tada palydi iki savo kambario.
-Emilija, tik nesakyk kad vėl atsivedei bernų! - Sušunka kažkokia blondinė iš kito kampo.
-Ar tau skaudės širdį, jei tavo vyresnioji sesuo turės grupinį su nuostabiais vaikinais? Aišku, kad ne nes patį nesenai turėjai, tai užsičiaupk! - Stipriai užtrenkusi duris, atsisėda ant besisukančios baltos kėdės ir nusiraminusi prisistato.
-Sveikas, baltaodi aš esu Emilija Minaj,
-Nesu Nicki Minaj dukra, bet ji mano teta,
-Joshas! - Atsakau jai. Ji apsikabina su Leo.
____________________________________
vote ir com nepamirškit
YOU ARE READING
they say she got bad reputation |✔︎|
Teen FictionTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.