But I might just lose my mind
Pasimuistau Josho glėbyje. Pažiūrėjusi į laikrodį, kabantį ant sienos, iškart išlipu iš lovos, netyčia prikeldama jį.
-Kur leki?
-Negaliu praleisti pamokų, - Atsakau jam.
-Vaidini gera mergaite?
-Tiesiog, jaučiu pareigą ten eiti dažniau, - Atsakau užsimaudama kelnes ir palaidinę. Susirišu plaukus į kasą ir pasiėmusi kuprinę, išeinu pro duris nieko nesakiusi Joshui. Aš pasimetusi.
Palieku jo namus, lyg būčiau pardavusi savo kūną už pinigus. Nors to niekada nesu jautusi, dabar tik paprasta cigaretė gali viską nuraminti. Įsidedu vieną į burną ir pradedu eiti link namų. Nežiūriu į atgal ar Joshas mane vijasi, man tiesiog dabar visiškai nusispjauti.
Bandau įrodyti sau, kad man nerūpi, nes bijau. Bijau, pasirodyti silpna ir netinkama. Aš nežinau ką darau su savo gyvenimu.Pradedu eiti vidury kelio. Rūkas sklaidosi, o mano širdyje tik jis atsiranda. Nebegaliu matyti ko mano širdis nori, ko ji geidžia šalia savęs. Aš nežinau. Jaučiuosi pasimetusi ir sutrikusi ir nepilnavertė. Aš išdaviau savo vaikiną antrą kartą. Neįskaitant visus Josho pasiglamonėjimus, kuriuos turėjome automobilyje, kai mus pamatė mano dėdė. Pažiūriu į telefoną, liko valanda iki mokyklos.
Iš skausmo savyje galėčiau išsirauti plaukus ir rėkti tiek, kad žmonės iš mano decibelų galėtų gaminti elektrą. Noriu išplėšti iš savęs viską, kol to nepadarė kiti. Noriu nebejausti. Noriu galvoti ir žinoti, kad aš myliu Ryaną. Nesvarbu, kiek kartų aš dulkinausi su Joshu, Ryanas visad bus geresnis.
Tik grįžusi, užtrenkiu stipriai duris. Išgirstu, kaip kažkoks vyras liepia mano mamai atsiklaupti. Jai su sąnariais blogai, tas 'darbas' ją pražudys. Jau pražudė.
Numetu savo kuprinę į šoną. Krentu į lovą, tekšdamasi su veidu tiesiai. Tikėjausi, kad krisiu taip, juk nejausčiau savo nosies, pro kurią kvėpuoju. Bent minutei prarasti sąmonę ir nebekontroliuoti savo kvėpavimo. Pakilusi nuo lovos, įjungiu per grotuvą, įrašytų dainų sąrašą. Pagarsinu taip, kad negirdėčiau už sienos besipisančius žmones. Prieinu prie spintos. Išsitraukiu linijomis juodą balta palaidinę, ant jos viršaus paprastą trumpomis rankovėmis juodą palaidinę su mažu paveikslėliu per vidurį. Užsidedu juodus, suplėšytus džinsus ir tiesiog surišu savo plaukus į suveltą kuodą. Užsidedu akinius nors ir saulė nešviečia. Noriu užslėpti savo norą nusižudyti. Pasiimu kuprinę su kažkurios dienos knygomis. Išeinu iš kambario su ausinukais savo ausyse ir garsiausiu garsu savo telefone.
Pasiėmu riedlentę. Užlipu ant jos ir kaip galima kuo daugiau jėgos įdedu į atsispirimą. Noriu skristi iš šios skylės. Pradedu valdyti savo kūną, net geriau nei valdau be riedlentės. Aš tik tikiuosi Joshas naudojo apsauga. Per kūną pereina šiurpuliukai, bet iškart nusiraminu. Jei ką antras abortas bus reikalingas. Tik atvykusi prie mokyklos pasiimu į rankas riedlentę ir pradedu eiti link vidaus. Visi lyg pasitraukia. Tikriausiai nuo manęs trenkia žolę. Šita palaidinė yra būtent žolės paslėpimui mano namuose. Visiškai nežadu nusiimti akinių. Man patinka, kaip per akinius viskas tamsiau.
Ryanas : labas
Atrakinu žinutes ir iškart jam atrašau tik atėjusi prie spintelės. Maldauju Dievo, kad tik kokia Abby neprisistatytų.
Aš: labas
Gal nori šiandien važiuoti pas mano tėvus vakarienei?
Šiandien?
Nu taip
Gerai, kelintą?
Atvažiuosiu apie 18h
Nieko neatsakau. Turiu būtinai grįžti prie jo, turiu tik prie jo jaustis gerai ir mylima. Jis yra vienintelis mano gyvenime. Ir bus.
ESTÁS LEYENDO
they say she got bad reputation |✔︎|
Novela JuvenilTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.