22. slow dancing in the dark

74 2 0
                                    

You looked at me like I was someone else

Emilija mane apsikabina. Jos garbanoti pūsti afro plaukai, lenda man į veidą, bet galiu pakęsti, tad po kažkiek sekundžių viena nuo kitos atsitraukiam. Prieinu arčiau Leonardo.

-Senai matyta! - Sušunka jis ir mane prisiklaudžia prie savęs. Jis visad buvo geras žmogus. Galiausiai ir jis mane paleidžia. Pažiūriu į kitą vaikiną, stovintį šalia Leonardo. Jis meiliai nusišypso ir ištiesęs rankas pasigriebia mane ir stipriai apsikabina.

-Skanei kvepi, - Pasakau jam, kol mano veidas priglaustas prie jo krūtinės. Mes keistai susiglaudę. Jis stipriai laiko mane apkabinęs ir glosto nugarą. Užsimerkiu norėdama pabėgti nuo iš kiekvieno kampo einančių melodijų ir paauglių riksmų. Jis leidžia man jaustis gerai, kol girdžiu kaip Josho širdis plaka. Nenoriu atsitraukti, noriu taip stovėti visą savo gyvenimą ir negalvoti, kad gali būti blogiau ar geriau.

-Ei, Tisha įsijautei, - Staigiai paėmęs už kaklo mane prisitraukia Ryanas. Vėl šaltas oras, ties krūtine. Ryanas sumaino mūsų pirštus ir pradeda toliau kalbėti su Leonardu ir Emilija. Visi nusprendžiam nueiti išgerti. Nors ir Ryanas vairuoja, jam tai nėra problema išgerti bent kažkiek.

-Gersi? - Paklausia Ryanas manęs

-Ne, - Atsakau jam, tačiau jis nuperka ir man vieną alaus bokalą. Joshas lieka neįkalbamas ir negeria.

-Kaip sekasi mokykloje? - Paklausia Ryanas.

-Normaliai, - Atsako Emilija - Tau?

-Man gerai, va su šita gražuolę smagei leidžiam laiką, - Netikrai nusišypsau pažiūrėdama į jį. Šiuo metu negaliu nieko kalbėti, vienintelio dalyko ko noriu, tai būti su Joshu ir jam viską išsakyti kaip jaučiuosi.

Praeina valanda. Jau visiškai sutemo. Jaunimėlis tik ateina, Ryanas ir Leo geria jau šeštą bokalą alaus. Mano vaikinui jau maišosi liežuvis ir jis visiškai nebepastovi ant kojų.

-Eih! Tu! - Sušunka jis, rodydamas į mane pirštais - Tu mano mergina?!

-Ryanai, aš Tisha, - Atsakau jam, susinervinusi. Nekenčiu kai jis būna girtas. Vaidina durnu ir iš visko juokiasi

-Tu esi baisi, - Greitai sumirksiu blakstienomis, laikydama deguonį savyje. Emilija pažiūri į mane ir ilgai laiko žvilgsnį, tačiau aš tik nuleidžiu galvą ir toliau laikau savyje tą didžiulę naštą, nekvepuodama. Ryanas pradeda juoktis, vienintelis. Elgiasi kaip tikras sudžius.

-Tau nereikėjo to sakyti, - Iškart atsako Leo

-Kam? Tishai? - Jis išsižergia lyg koks mafijozas - Juk ji mane išdavė! Su šitu va supistu idiotu! - Sušunka jis ir toliau juokiasi - Ji to nusipelnė! - Mano akyse ašaros. Neįstengiu toliau žiūrėti į Ryaną. Neryškūs siluetai ir vis dar jo juokas. Visi lieka stovėti ramiai, tik jis su plastikiniu puodeliu alaus rankose. Ant mano veido nurieda dar viena ašarų audra. Ryanas niekad to nesakė. Jis niekad nenorėjo įžeisti manęs ir net kai būdavo girtas, visad palaikydavo.

-Tu šiknius! - Iškart priėjusi trenkiau jam į jo veidą. Jis sukryžiavo kojas ir nukrito šalia kito žmogaus kojų. Jaučiu kaip mano ranka dega nuo skausmo. Senai kada tokį skausmą jutau - Eik geriau savo kitos Tishos putę palaižyt! - Sušunku taip, kad girdėtų kiekvienas esantis šalia mūsų. Suvokus ką pasakiau ir ką padariau, užsiėmiau už galvos. Mano mintys nesupranta kas darosi, jos juda ir man aiškina, bet negaliu suprasti nei vieno žodžio. Ryanas atsistoja ir padėjęs tuščią puodelį ant apvalaus mažo stalo, pradeda ruošti savo ranką smūgiui.

-Žinai Tisha, tu net neįsivaizduoji, kaip man skauda! Esi kalės vaikas ir esi nieko neverta! Tavo tėvas tave specialiai paliko su tavo psichikos sutrikimų turinčia mama. Jis žinojo, kad nieko gyvenime nepasieksi ir išvarė ieškoti geresnio gyvenimo, kurio tu ir tavo gimdytoja niekad neduotų! Esi bloga bybių čiulpėją ir aš nekenčiu to! Esi neverta gyventi ir neverta būti mano mergina, esi paprasta psichuškės dukra - Mano raudonas širdies kambarys, nusidažė juodai. Ašaros veržiasi ir krūtinėje griaužiantis skausmas, jaučiu kaip jo žodžiai griaužia mane iš vidaus, jaučiu kaip norėčiau vėl jam trenkti, bet esu negyva.

-Ryanai, nusiramink, - Bando nuraminti jį Joshas tyliai jam kartodamas nurimti - Važiuojam, aš tave parvešiu, - Ryanas kaip keista sutiko, aš apsikabinu su Emilija, kuri sutrikusi viską stebėjo ir tyliai pasakė 'viskas bus gerai' Leo nieko nesakė, jam buvo šokas.

Įsėdam į automobilį. Atsisėdu šalia Josho, kai Ryanas paguldytas gale. Automobilyje yra šilta, groja tylios dainos, tačiau neįstengiu žiūrėti į vieną tašką. Jaučiu kaip viskas skyla, sprogsta mano žarnos ir skrandis, kaip sprogsta mano krūtinėje esanti širdis.

_________________
i mean guys everything is so wrong

they say she got bad reputation |✔︎|Where stories live. Discover now