Joshas Džyn
Padedu krepšius ant grindų. Leonardo ateina iš virtuvės ir bėgant link manęs, stipriai užsigauna. Pradedu kvatotis kaip nederėtų.
-Kvailys!
-Pasižiūrėk į save durniau, - Atsako jis, nueidamas iki virtuvės - Tai kaip sekėsi?
-Normaliai, - Mažai kas žinojo apie mano mamos problemą. Leo niekad nesakyčiau. Jis per daug pozityvus, kad suprastų ją - Tau?
-Išdulkinau dešimt merginų, - Plaudamasis dantis, pasigiria.
Nusiimu batus ir nunešu padėti į kambarį kuprinę. Išsikraustau drabužius, vienus įdedu į spintą, kitus nunešu ir įdedu į skalbimo mašiną.
-Ilgai galvojau apie Tisha, nieko negirdėjau iš jos. - Sunerimęs pareiškiu.
-Jis kažkur išvyko ir niekas nežino, sakė Emilija.
Tisha Cameron
Policininkas surakina man stipriai rankas. Nuima man palaidinę ir prisiglaudęs, atsega liemenėlę. Klubai pradeda savaime judėti, nuo noro padaryti tai, ko pasiilgau.
-Žinai, mažytė esi labai graži, - Jis iš kažkur randa mažą gabalėlį medžiagos ir su juo uždengia man burną. Nieko nelaukusi suprantu, kad įklimpau giliau, nei pati galėjau įsivaizduoti.
Stipriai kandu medžiagą, kai jo liežuvis pereina per vidinę šlaunų pusę. Policininkas nusirengia ir ryški V raidė mane pradeda stipriai vilioti. Negalėdama susivaldyti, dar labiau suku klubus.-Esi bloga mergaitė, - norėčiau sakyti, o jūs blogas vyras.
Kojos pradeda tirpti nuo skausmo papilvei. Nežinau ar tai skausmas ar malonumas, man patinka. Žmonėms kartais patinka skausmas ir aš vienas iš jų.
Sukuosi, lyg atsisakydama dar vieno įstumimo, nes baisiai trina riešus. Pamatęs raudonas linijas, jis nuima antrankius ir medžiagą man nuo burnos.-tavo burna turi žalia spalva, mažytė?
-ryškią žalią turi, - Atsakau apsailėdama kuo daugiau savo burną. Apsisukusi šiek tiek pasimaivau, užlipusi ant lovos šiek tiek viliojančiai ropoju iki jo, kol policininkas atsiremia į pagalvę. Padedu galvą ir jis tempia mano plaukus, duodamas dar didesnės aistros. Mano akys merkiasi, o alkoholis veržiasi per visas įmanomas puses. Paėmęs mane apsuka ir pareigūnas, pradeda stipriai judėti, šlapi bučiniai palieka mano kaklą, o grubūs prisilietimai krečia šaltumą.
-Baigiau, - Jis pasiima antrankius ir apsirengęs, palieka mane vieną kambaryje.
Apsiverčiu ant nugaros, juodas makiažas, pradeda juodai plauti žandus, verkiu garsiai suprasdama, kad nepailsėjau ir esu visiška kalė, turinti tik dar vieną blogą reputaciją.
Dar vis laikydama blogą nuotaiką, apsirengiu. Netikrinu kišenių, tik uždarau kambario duris ir nueinu į artimiausią tualetą. Atsistoju prieš veidrodį, šalia pasipuošusių merginų. Susivėlę plaukai ir klaikus makiažas.
-Sunki naktelė mieloji, - Pasako viena juodaodė išeidama su draugėm. Skalauju savo veidą vandeniu, bet esantis purvas, manęs nepalieka ramybėje. Nesuvaldau savęs ir pradedu vėl graudintis, žiūrėdama į veidrodžius. Esu sušikta kalė. Per metus tiek nebuvau pasimylėjusi. Su visais iš eilės, lyg būčiau nesubrendusi ir nesuprasčiau savo veiksmų. Galiausiai susikaupiu ir išeinu iš tualeto. Pradedu ramiai leistis laiptais. Alkoholis dar vis sukasi mano organizme, rodydamas visišką mistiškumą akyse. Praeinu kelias minutes, kol surandu Thomą. Sėdintį ant kėdės.
-Štai kur tu! - Sušunka jis ir mane apsikabina. Jis net nepastebi, kokie šlapi žandai mano yra.
-Važiuojam namo, - Atsakau jam. Thomas atsistoja ir palieka kartu klubą. Jis išsiblaivė. Pasirodo tai nebuvo tabletės. Eidama visiškai tyliu. Thomas irgi.
Niekad niekas negali įvykti kitaip. Aš negaliu mėgautis gyvenimu, nebent man reikia Ryano, kuris rodys man tikrąją gyvenimo prasmę. Širdis pradeda graužtis, o noras apsikabinti jį, didėja man artėjant link automobilio. Miestelis po mažu rimsta. Kai kurie klubai užsidaro, o kai įsidedu, patikrinu kišenes. Condonas vietoje.
ESTÁS LEYENDO
they say she got bad reputation |✔︎|
Novela JuvenilTik prašau nenusiteik prieš mane taip lyg būčiau narkomanė, nežinanti ką darau su savo gyvenimu.