Valamelyik nap este, miután lezuhanyoztam, magamra kötöttem a köntösömet, és kiengedtem a hajamat, és megmostam a fogamat. Amikor beléptem a hálószobába, a lábam a földbe gyökerezett. Egy szürke doboz volt az ágyon, egy piros masnival díszítve. Kiváncsian ültem le az ágy szélére, és a kezembe vettem, a lapos téglalap alakú elegáns dobozt. Levettem a tetejét, majd elkerekedett a szemem. A tetejét letettem magam mellé, majd két kézzel emeltem ki a dobozból, a vörös csipkés, nem hétköznapi fehérnemüt. A szám elé tettem a kezemet, miközben kivette hozzá, a térdig érő, átlátszó harisnyát. Kérdőn forgattam a tanga bugyit a kezemben, majd megnéztem a méretet. Eltalálta! Tudta a méretemet! De ez a fehérnemű...!!
Nem! Biztos, hogy nem veszem fel! Szinte semmit sem takar el!
Zavartan néztem fel, miközben Christian állt meg az ajtó küszöbén. A nyakkendője kivolt gombolva, ami kényelmesen a nyakán lógott. Az ingjét feltűrte. Egyszerre volt szexi, és gyönyörű. Christian nem helyes pasi. Hanem gyönyörű.
- Ez mi? - mutattam fel a vörös csipkés melltartót, ami semmit sem takar el.
- Az ajándékom! - nézett a szemembe. - Ma este, ezt akarom lehámozni rólad - mondta hallkan.
- Christian ilyet a pornó filmekben lehet látni! - dobtam neki a vörös harisnyát.
- De én rajtad akarom látni! - dobta vissza nekem, majd elém állt, lehajolt, hogy a szemembe tudjon nézni, majd megsimította a számat. - Őrületes szexet akarok veled lezavarni! - nézett a szemembe.
Bevallom, hogy énis anyira kívántam mint ő. A világ legjobb dolga. Főleg ha két ember szereti egymást. Anyira akartam, és úgy ahogy ő. De ez a fehérnemű egy kicsit merész. Legalábbis nekem.
- Hát, felvehetek egy másik fehérnemüt? - vigyorogtam.
- kérlek, hagyj kelljen életre a fantáziám - mondta. - Ne tőrd össze a szívemet! - tette a szívére a kezét.
- Oké! - mondtam. - Mindjárt jövök - vettem magamhoz a melltartót, és a túl vékony tanga bugyit, majd a fürdőszoba felé sétáltam.
- Ezt is Csipkerózsika! - dobta utánam vigyorogva a vörös harisnyát. Megfordúltam és bemutattam neki. - Már nem kell sokat várnod rá! - mosolygott.
- Mikor lettél te ennyire perverz?
- Mondjuk azóta, amióta három éve nem érinthettelek meg - bólintott, mire mélyen egymás szemébe néztünk.
Hogyne akarom! Nagyon is! A fantáziámat szabadjára engedtem, ezzel az éjszakával kapcsolatban.
- Adj öt percet! - mosolyogtam, majd magamra csuktam az ajtót. Levettem a köntösömet, majd magamra vettem a melltartót, és beállítottam a pántját. Felvettem a bugyit, és a lábamra húztam a harisnyát. Felkötöttem a hajamat, majd végig néztem magamon a tükörben. - Jesszus! - nevettem fel. Christian az egyetlen ember, aki elött nem vagyok szégyenlős. Mert ő úgy szeret, ahogy vagyok. Mégis ez a hiányos fehérnemü, ami többet mutatt mint kéne, nagyon zavarba hozott. Kikukucskáltam az ajtón, és megköszörűltem a torkomat.- Fordulj el! - mondtam.
YOU ARE READING
|Én És A Mostohabátyám|
RomanceElena Withmore hétköznapi élete megváltozik amikor megismerkedik az édesanyja udvarlójával. A költözés napján nem számított arra, hogy az életét az új mostohatestvére, Christian Benet fogja megváltoztatni. Christian fény volt a sötétségben. A remény...