Tizedik

10.8K 370 18
                                    

Köpni, nyelni nem tudtam amikor Christian besétált az irodába

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Köpni, nyelni nem tudtam amikor Christian besétált az irodába. Alig kaptam levegőt, miközben elkezdett egy színvonalas beszédet tartani. Tapasztalt volt. Elmesélte az eddigi posztjait, miszerint San Fransisco - ban volt, egy építkezési vállalatnál főnökhelyettes. Végig néztem, az elegáns öltönyén, és a fekete ingjén ami az öltöny alatt díszelgett. Végig néztem a tökéletesen belőt haján, és a szexi borostáján, ami arra késztetett, hogy vizet igyak. Christian végérvényesen is felborította az életemet.

- Bárkinek, bármi ötlete? - támaszkodott rá a mahagóni fa asztalra. Mindenki a projektort nézte, amire a magas épület tervrajza volt kivetítve. Olyan magas volt, mint egy Dubaj - i felhőkarcoló. - Senkinek semmi - csapta össze a kezét, majd levette az öltönyét, ráterítette a székre, miközben a tekintetem a feszes fenekére vándorolt. Olyan tökéletes feneke van! - Akkor mondok én valamit! - fordúlt velünk szembe, miközben kihúztam magam és egy pillanatra találkozott a tekintetünk. De nem zökkent ki. Ezek szerint jó a munkájában. - Díszes motívumokkal ellátott, acél oszlopokkal egészítjük ki az épület falait. Az oszlopok stabilan tartani fogják az épületet, így se szél, se hurrikán nem árthat neki. A tervek, és az elmélet szerint az oszlopok súlya, meghaladja a 400 tonnát is - bólintott, miközben Issac feltette a kezét. Christian pedig felvonta a szemöldökét.

- Honnan tudjuk, hogy ez bevállik? - rázta meg a fejét. - Mármint, ilyen magas épülethez nyílván sok acél oszlopra lenne szükség - nézett Christian - ra, aki a szék támlájába mélyesztette az ujjait, és felhúzta a szemöldökét.

- Egy 200 méter magas épületről van szó, ami 100 emeletből áll. A földszínt két darab oszlopból fog állni. A tizedik is kettőből. Az ötvenedik is kettő oszlopból áll. A kérdésem az, hogy hanyadik a következő emelet? - kérdezte. - Számítsák ki! - pacskolta meg a szék háttámláját, majd vissza fordúlt a projektor felé, és az épületet nézte. Mintha teljesen más ember lenne. Mintha változott volna. A világ leggyönyörűbb férfija tartózkodik az irodában, a haragom pedig elérte a maximumot.

- Minden oké? - suttogta Issac.

- Igen - suttogtam vissza, miközben a tollat görcsösen fogtam. Ekkor olyan dolog történt, amire nem számítottunk. Christian felénk fordúlt, majd egyesével kikapta előlünk a lapokat, és kidobta a kukába. Megfeszűlt testtel néztünk rá, miközben elsétált a kukától.

- Arra kértem magukat, hogy számítsák ki! - mutatott a halántékára. - Egy építész, itt teszi helyre a dolgokat. Fejben! - bólintott, miközben a többiek nyeltek egyett. - Amíg én vagyok itt az igazgató, a lapokat, és a tollakat, elfelejthetik - mondta. - Nos! - köszörűlte meg a torkát. - Hanyadik emeleten fognak állni a következő oszlopok? - kérdezte, miközben tanácstalanúl néztünk rá. - Nyolcvan. A nyolcvanadik emeleten. Tehát, hány oszlopra lesz szükségünk? - nézett Issac- ra.

- Nyolc darab oszlopra! - sóhajtotta, és hatra dőlt a széken, miközben végig nézett Christian - on.

- A számítások pedig azt bizonyítják, hogy a nyolc darab, 400 tonnás acél oszlopok, megtartják a 200 méter magas épületet, a széllökéseket és a viharokat pedig stabilan állja. Ezt pedig sikerűlt...fél óra alatt kitalálni - nézte a karóráját, és a fejét rázta, majd bólintott.,- Holnapra az a feladatuk, hogy készítsenek egy tervrajzot, az épület földszintjéről - fordított nekünk hátat, majd kikapcsolta a projektort.

|Én És A Mostohabátyám|Onde histórias criam vida. Descubra agora