"Jacku. O víkendu bude tvoje oslava. Pokud chceš, pozvi i Finna." Vyrušila hnědookého chlapce, ze snahy skrýt svoji existenci, jeho matka. "Dobře. Jenom mami? Můžu pozvat místo Finna 3 jiné kamarády? Gatena,Sadie a Sophiu?" Zeptal se své matky nejistě a doufal, že se nebude ptát na důvod. Omyl. "Proč nepozveš Finna?" "Prostě nechci mami." "Dobře, ale Mary a Erica pozvu." "Koho?" "Přece jeho rodiče." Vysvětlila Jackovi matka a opustila místnost. Jackovi teprve teď došlo, že je velká možnost, že přijde s rodiči i Finn. Kudrnáč takové problémy neměl. Užíval si koupání v lomu se zbytkem party. Dříve byli všichni společně. Finn, Jack, Jaeden, Jeremy, Chosen, Wyatt, Gaten, Noah, Caleb, Millie, Sadie a Sophia. Po aféře Jacka a Finna se Jack, Soph, Sadie a Gaten oddělili. Zbytek party se dále schází v lomu. Finn věděl, že i když je v lomu pořád sranda, bez zbytku party už to nebude ono a ostatní to vědí taky. Další den se ve škole Jack snažil neexistovat. Celý den měl nasazenou kapuci a o přestávkách se zamčel na záchodcích, aby se vyhnul co nejvíce posměškům. Čemu se však nevyhl byl výprask. Tentokrát od Jaedena, Wyatta a Caleba. Když opouštěl budovu školy, utřel si krev, která mu tekla z nosu a modrajícího oka si raději nevšímal. Doma sebral pytlík mražené zeleniny a přiložil si jej na oko. Chtělo se mu z toho brečet, ale stále zůstával silný. "Finne. Dneska jsme zas dostali tu buznu!" Oznámili při příchodu k lomu partě tři chlapci, co ublížili Jackovi. Finn se na ně hrdě podíval i když v srdci cítil vinu. "Finne. Mám nápad." Zasmála se zákeřně Millie. S jejím zákeřným plánem všichni souhlasili a hned jej začali uskutečňovat. Finn napsal Jackovi, přesně tak, jak to Millie vymyslela.
Finn:Jacku? Chci si opravdu promluvit. Přijď k lomu.
Dobře. Budu tam za čtvrt hoďky.:Jack
Finn:Přijď sám.
Všichni se šly schovat do lesa a jen Finn, Jaeden a Wyatt zůstali.Ti dva šli jen o kousek dál, aby nebyli vidět. Finn čekal na Jacka. Když Jack dorazil, byl velmi nejistý. Měl k tomu důvod. "Jacku. Ahoj." "A-ahoj. Co se děje. Pokud mě chcete zase zmlátit, udělejte to rovnou." Řekl Jack bez života, jakoby mu bylo vše jedno. Jaeden a Wyatt vyšli z koutu a chytli Jacka za paže. Neodporoval. Nechal se táhnout až na okraj lomu. Kluci ho zde se škodolibým smíchem pustili do vody. Parta vyběhla z lesa a všichni se nahrnuli k okraji, podívat se, zda vyplave. Dlouho se nic nedělo a Finn začínal mít o Jacka strach. Přeci jen to býval jeho nejlepší přítel. Hnědooký kluk se konečně vynořil a doplaval na břeh. Finn se na zmáčeného hnědoočka zadíval. Jack se po chvíli otočil a jejich pohledy se setkali. Finn ucítil Jackovu bolest a smutek. Raději pohled odtrhl a věnoval se partě. "Čekala jsem to zábavnější." Odfrkla si Millie a kopla do kamínku co měla u nohy. Jack si bez emocí sedl na břeh lomu a přemýšlel. Do hlavy se mu vkrádaly černé myšlenky. Snažil se je zahnat a celkem se mu to i dařilo. Na břehu seděl dlouho. Jen pozoroval hladinu vody, přemýšlel a poslouchal smích Finnovy party, který se rozléhal po celém lomu. Začalo se stmívat a Jackovi začínala být v mokrém oblečení zima, když ho vyrušil z přemýšlení křičící Jeremy. "Hele. Ta buzna je furt tady!" Finn se okamžitě zvedl a šel se podívat na Jacka, který si jich nadále nevšímal a pouze vnímal jejich slova. Když Finn spatřil promrzlého mokrého bezbranného hnědoočka bezhybně sedícího na břehu, věděl, že si to Jack nezaslouží, ale věděl i to, že mu nehodlá pomoct.
{loser forever}
ČTEŠ
Just in your head
Fiksi PenggemarVše to změnil ten jeden jediný večer prázdnin. Nebo snad ne..?