26.

396 38 17
                                    

"Jdi od něj!" Ozvala se Angela a tím vymazala veškeré úsměvy v místnosti. Všichni na ženu nechápavě pohlédli. "Slyšíš? Jdi pryč!" Zopakovala svůj rozkaz Angela, která se již naštvaně hnala k nemocničnímu lůžku za účelem odehnat kudrnáče od jejího syna. "Vždyť vám právě zachránil syna." Ozvala se Jess ode dveří. "Nebýt jeho, můj syn by tu vůbec nemusel být." Odvětila Angela, která již odtrhávala Finna od jejího jediného potomka. Když už se jí to skoro podařilo, Jack se přemohl a nakřáplým hlasem promluvil. "Mami. Prosím." Jeho matka si jej však nevšímala a tak se pokusil o něco víc. Jednou svojí rukou zachytil matčin loket a tou druhou částečně obejmul Finna. Finn jej okamžitě obejmul na zpět a Angela se konečně podívala na Jacka. "Mami. Já ho potřebuju. Já ho miluju." Skoro šeptal směrem ke své matce. "Ale Jackie. Nevíš co mluvíš. Zrovna jsi se probudil." Jack s povzdechnutím pustil svoji matku a Finna obejmul i druhou rukou. "Nech. Ho. Být." Větu říkal slovo po slovu a doufal, že to jeho matka konečně pochopí. Žena se zhluboka nadechla a odešla se posadit do křesla v rohu místnosti. Finn nemohl být šťastnější. Pohlédl na Jacka, který právě začal mluvit. "Vzbuď se. Vstávej. Prober se....."
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
"Fine no tak vstávej!"  Finn se rychle posadil a jeho čelo se srazilo s cizím. "Jacku?" Pohlédl na chlapce se kterým se srazil. Byl zmatený. Rozhlédl se kolem sebe. Nacházel se na gauči u Jacka ve sklepě. "Jak dlouho jsem spal?" "Jsou 3 odpoledne a usnul jsi o půlnoci, takže zhruba 15 hodin." Usmál se na něj Jack a dodal. "Nemohl jsem tě vzbudit." "Takže to všechno...to byl jen sen?" "Nejspíš?" "Ty jsi se neodstěhoval? A nebyl jsi v nemocnici?" "Ne. Byl to jen sen. Bylo to jen ve tvé hlavě." "Jen v mé hlavě." Zopakoval Finn a vypadal velmi deprimovaně. "Nechceš mi ten sen převyprávět?" Zeptal se Jack a posadil se vedle svého kamaráda. Finn se rozhodl že mu to ve velmi zkrácené verzi poví, ale vynechá velmi důležitou část. "No napřed jsme se rozdělili na dvě party. Ty, Sadie, Soph a Gaten jste tvořili jednu a ten zbytek včetně mě tu druhou. Naše parta tě šikanovala. Ty jsi se pak odstěhoval do Rome a potkal jsi tam dvojčata. Jessicu a Billa. Pak za tebou jela tvoje parta a mě nevzali sebou, protože Sadie nechtěla, i když už jsme se zase bavili. No pak jsi chtěl přijet ty a váš autobus měl bouračku. Skončil jsi v komatu v nemocnici a já tam byl celou dobu s tebou. Pak mě k tobě nechtěla tvoje matka pustit a tak jsem byl ve vedlejší místnosti. Pak jsi málem umřel, ale já tě zachránil a pak jsi mě probudil." Jack na něj pobaveně koukal. "Tvoje sny jsou zajímavý. A proč jste mě vlastně šikanovali?" Finnovi se zastavilo srdce. Snažil se něco vymyslet, ale nakonec z něj vypadlo jen. "Já, já už nevím." "Aha. A jak jsi mě zachránil?" "To si nepamatuju." Znovu se vymluvil Finn a doufal, že už to Jack nebude dál řešit. Jeho přání se mu splnilo a hnědoočko se zvedl z gauče. "Večer je ta párty, tak by jsi měl jít asi domů. Nachystat se." Řekl Jack a po schodech zmizel z místnosti.

Náhlý zvrat, který nebyl v původním plánu.😅😂 A přesně proto mě baví psát příběhy. I když je píšu já, nikdy nevím, jak nakonec dopadnou.😅🖤

{loser forever}

Just in your headKde žijí příběhy. Začni objevovat