"Mě už to nebaví." Prohlásil Gaten a zahodil flašku pryč. "Proč to vlastně ďeláte?" Zeptala se Sadie směrem k Finnovi. "J-já ani nevím. Začali s tím Jaeden a Wyatt. Já se postupem času přidal. Nevím proč. Moc jsem ti ublížil a vím to." Odpověděl Finn a podíval se na Jacka. Finn nevěděl, co to s ním je. Mrzelo ho to všechno, ale nechtěl se omlouvat. Chtěl to nechat tak, jak to je. Dnes večer si připadal jako někdo jiný. Byl zmatený. Této debaty zanechali a pustili si nějaký film. Po skončení většina musela jít domů a zůstali tu jen ti dva. Finn a Jack. "Co budeme dělat teď?" Zeptal se Finn. "Jak se máte? Ty a zbytek party?" Začal konverzaci Jack a svoje hnědé oči zabořil do podlahy, na které seděl. "Fajn." Odvětil jednoduše kudrnáč a oba chlapci dále mlčeli. "Ale chybíš tam. Nebo aspoň mě tam chybíš." Dodal po chvíli Finn. Jack se na něj překvapeně podíval. "Taky mi chybí nejlepší kámoš." Dodal Jack a pousmál se. Finnovi přišla zpráva a tak se podíval, kdo mu píše. "Mamka mi píše. Už musím jít." "Dobře tak ah-" Kudrnáč Jacka umlčel polibkem. Jack byl zaskočený, ale spolupracoval. "P-promiň. Musel jsem si něco ujasnit. A-ahoj." Rozloučil se Finn a zmizel za dveřmi. "A-ahoj." Vydechl už jen pro sebe Jack. Byl zmatený. Nemohl uvěřit, že se to opravdu stalo. Finn který již byl na cestě domů, také nemohl uvěřit, že to udělal. Potřeboval se přesvědčit , zda je gay nebo ne. Došlo mu, že si to marně vymlouvá. Došlo mu, že je opravdu na kluky. Doma si jen lehl do postele a s myšlenkami na zítřek usnul. Jack již také přebýval v říši snů. Ráno se oba chlapci vydali do školy. Jack měl po dlouhé době dobrou náladu, zato Finn byl nervózní. Věděl, že nemůže přiznat svoji orientaci a věděl, že parta zase zmlátí chudáka Jacka. Jack vešel do třídy a sednul si na své místo. Finn po chvíli taky dorazil. Hnědooký klučina se na něj usmál. Finn jej však ignoroval. Jack byl zmatený, myslel si, že se po včerejším večeru něco změnilo. Vyučování proběhlo bez problémů. Jack už byl na cestě, když ho zastavil Wyatt. "Nějaká dobrá nálada dneska. Co s tím provedem?" Zasmál se a shodil Jacka na zem. Vedle Wyatta se objevil Finn. "Finne." Řekl jack s nadějí, že se ho zastane. Opak se stal pravdou. Finn silně kopl do Jackova břicha. Chytil jej za tričko a zvedl jej na nohy. Podíval se mu hluboce do očí. Finnem proběhl mráz. Nechtěl to udělat, ale i tak Jackovi vrazil pěstí a odhodil jej na zem jako smetí. Jack začal brečet. Zase se na něj vykašlal. I po včerejšku. Finn se cítil děsně. Chtěl vše vrátit. Byl naštvaný sám na sebe. Nemohl uvěřit. Nechtěl uvěřit tomu, co udělal. Zase. Jack doběhl domů a hned se vydal do koupelny. Vzal železnou lesklou věc a udělal čerstvé rýhy do svého zápěstí. Opřel se o zeď a svezl se k zemi. Prsty si zapletl do vlasů a brečel. Nebolely ho rány. Ani kopance. Bolelo ho srdce. Včera se s ním líbal a dnes byl zase jako všichni ostatní. Jako všichni ti zkurvení homofóbové. Všichni ti, co mu ubližují.
{loser forever}