28.

362 43 9
                                    

Parket se začínal plnit a Millie neustále držela Finna u sebe. Když už jej to přestalo bavit, rozhodl se zakročit. "Millie. Potřebuju něco probrat. Nezajdem k vám na zahradu?" "Jo proč ne?" Usmála se a aniž by pustila jeho ruku, vyrazila k zadnímu vchodu. Na zahradě Finna oslnil Milliin úsměv. "Millie. Mám tě rád, ale tohle už asi nepůjde." "Cože? Proč?" "Mrzí mě to, ale asi miluju někoho jiného." "Která to je?" "No ona to není tak úplně holka." "Takže ty jsi gay?" "Já nevím co jsem, ale vím, že tu osobu miluju." "Dobře. A řekneš mi aspoň kdo to je?" Vyzvídala Millie, i když jí to mrzelo. "A neřekneš mu to?" "Přísahám, že neřeknu. Vždyť mě znáš, taková nejsem." "Jack?" "Počkej. Nene. Jack? A jak dlouho?" "Asi tak den?" Řekl Finn a nervózně se zasmál. Když na něj Millie hodila nechápavý výraz, popsal ji celý ten zvláštní sen. Nakonec se rozloučili, Millie jej obejmula a Finn se vydal hledat zbytek party. Když je konečně našel, pokusil se zapojit do hovoru. "Kde máte Jacka?" "Nabaluje támhle nějakou holku." Řekl Jae a zasmál se. Finn pohledem vyhledal Jacka. A opravdu. Stál tam s blondýnkou zhruba v jejich věku. Finn se nad tím smutně pousmál a poslouchal dále rozhovor ostatních. "Nerozjedem to trošku?" Zeptal se Wyatt a z pod bundy vytáhnul flašku rumu. "Jasně. Jdu pro kolu." Ozval se Noah a zmizel v davu. Když se vrátil, začalo se pít. Finn to začal mírně přehánět, takže kudrnáčovi už nikdo nenalíval. Bylo viditelné, že to mírně přepískl. Jack se mezitím i s tou dívkou vypařil. Finn začínal žárlit víc a víc, když se nakonec rozhodl večírek také opustit a namířil si to k Jackovi domů. Před domem se zastavil. Na verandě seděla ta bloncka a Jack hned vedle ní. Když si Finna všimnul, postavil se a překvapeně čekal, co se bude dít. "Ahoj Finne. Co tu děláš?" "Přišel jsem ti něco říct. Kdo to je?" Finn se snažil nedávat najevo svoji žárlivost, ani opilost. "To je Kate." Odvětil jednoduše Jack." Kate na Finna jen mávla. "Co jsi mi teda přišel říct?" "A máte spolu něco?" "Na to jsi se určitě zeptat nepřišel." "Ne. Přišel jsem ti říct....že jsem zamilovanej." "Tak to je fajn." "Do tebe." Vypadlo z Finna nakonec. Jack se na něj nevěřícně zadíval. Katein pohled kmital mezi chlapci. Když Jack stále nic nedělal, Finn si jen strčil ruce do kapes a se skloněnou hlavou zmizel ve tmě. Jack zůstal stát jako opařený a nevěděl, co má v daný okamžik dělat. Nevěděl, jestli se má vydat za svým nejlepším kamarádem, nebo zůstat s Kate. Nevěděl, co by měl Finnovi říct. Jeho bezmoc v myšlenkách přerušila až Kate. "Ehm. Asi už půjdu domů. Bylo to fajn." "Promiň. Nechceš doprovodit?" "V pohodě. Zvládnu to. Ty by ses měl vydat spíš za svým kamarádem." "Asi máš pravdu. Děkuju." Řekl nakonec Jack, usmál se na blondýnku a pokusil se dohnat opilého kudrnáče. Finn mezitím dorazil do parku, kde se posadil na lavičku. Prostě tam jen nepřítomně seděl a nechtělo se mu vůbec nic.

{lose forever}

Just in your headKde žijí příběhy. Začni objevovat