Další den probíhal,jako každý jiný. Ráno vstát, dojít do školy, poslouchat řeči učitelů... Ani dnes se Jack nevyhnul šikaně. Caleb,Millie a Finn. Ti tři Jacka opět zmlátili. Už byli na odchodu, když se Jack postavil. "Finne?" Kudrnáč se otočil. "Nenávidím tě." Vydechl bolestivě Jack a se sklopnou hlavou se vydal domů. Vědě, že to není pravda. Věděl, že jej stále miluje. Finna tato slova od Jacka zasáhla. Nechtěl aby to tak bylo. Jack už seděl doma v koupelně a tvořil nové řezné rány, když se ozval zvonek. Jack přiložil na zápěstí ručník a vydal se ke dveřím. Finn okamžitě vklouznul do Jackova domu a bezeslova se vydal do pokoje. Jack mlčky následoval kudrnáče. "Myslel jsi to vážně?" Optal se nejasně Finn. Jack nahodil nechápavý výraz. "Nenávidíš mě?" Ujasnil otázku a sklopil zrak. Jack neodpovídal. Vzal hlavu kudrnáče do dlaní a políbil jej. Finn spolupracoval. Chytil Jacka za zápěstí a ten jen sykl bolestí. Finn přestal líbat hnědoočka a začal si důkladně prohlížet zápěstí. "Jacku. Ty jsou čerstvý. Ty rány. Kdys je dělal?" "Těsně před tím, než jsi přišel. Chci vědět jak to mezi námi je. Jsme cizinci, přátele... nebo něco víc? Já tě miluju. Chci slyšet jasnou odpověď. Chceš být se mnou?" Zeptal se Jack s nadějí, že uslyší to co si tak moc přál. "Možná jednou." Odpověděl klidně Finn. "Tak jdi. Prosím. Odejdi." Vyháněl hnědoočko Finna. Kudrnáč neodporoval a budovu opustil. Ten den si Jack udělal ještě několik ran. Finn mezi tím doma nadevším přemýšlel. Zbytek dne byli oba chlapci velmi skleslí. Další den se Jack ve škole neukázal. Neukázal se tam zbytek týdne. Nastala sobota, když se Jack vydal do parku na skate. Pro jeho neštěstí se zde setkal s Finnem a Jaedenem. "Ale,ale. Jackie přišel. Co tu hledáš prcku? Umíš snad na skateu?" Začal si malého hnědoočka dobírat Finn. "Ten ho vidí určitě poprvé." Přidal se Jaeden. Jack oba ignoroval a rozjel se na skateu. Chlapci byli velmi překvapení. "Umím." Ušklíbl se Jack, když se k nim vrátil. "Budeš si dovolovat?" Zeptal se naštvaně Jaeden a Jacka zhodil na zem. Začal do něj kopat. Když mladíkovo trápení skončilo a Jaeden odešel, přistoupil Finn blíže. "Seš ubohej." Sykl a flusl Jackovi do obličeje. Okamžitě jak přišel domů, promluvil si s matkou. Vše se jí rozhodl říct. Úplně vše. "Takže si to shrneme. Jsi gay a zamiloval ses do Finna. Kvůli tomu tě teď tví přátelé šikanují včetně Finna a ty se kvůli tomu řežeš." "Přesně." Odkýval Jack své matce. "Jacku. Nevidím tu lepší řešení, než se přestěhovat." "Asi tě to překvapí, ale nemám nic proti." Usmál se Jack. "Pokusím se co nejdřív něco sehnat." Pohladila Angela svého syna po vlasech. Jack se na ni jen usmál. Jack zůstal doma několik dalších dní. Už se ve škole v Derry nehodlal ukázat. Matka mu další víkend oznámila datum stěhování. Stěhují se za 3 dny. Jack si pozval Soph, Sadie a Gatena. Chtěl s nimi strávit co nejvíce času a potřeboval pomoct s balením. Dny utíkaly a znenadání tu byl ten den. Den stěhování. "Budeš nám mo-moc chybět." Vzlykala Soph a obejmula Jacka. "Však vy mně taky." "Budeš mi psát. Je ti to jasný. Mě se jen tak nezbavíš." Snažila se být silná Sadie, ale i tak se slzám neubránila. "Kámo. Ty mě tu s něma necháš. S holkama." Naoko zanadával Gaten a také si utřel slzy. "Budete mi strašně chybět." Řekl Jack a všechny je obejmul. Když se Jack konečně posadil do auta, mohli odjet. Odjet a začít nový život. Sotva Jack opustil Derry, jeho tři kamarádi byli na odchodu od jeho bývalého domu.
Omlouvám se za neaktivitu. Neměla jsem míč čas a ani nápady na pokračování. Snad se příběh líbí.
{loser forever}