27.

384 38 9
                                    

Finn vyběhl schody a šel rovnou ke vchodu, kde na něj čekal Jack. "Jaká párty?" "Přece u Millie. Vážně jsi zapomněl na párty své holky?" "Mé holky?" "Ty seš fakt mimo." Zasmál se Jack a přátelsky Finna bouchnul do ramene. "Promiň. Právě jsem spal 15 hodin a zdál se mi při tom dost realistickej sen, který zahrnoval skoro půl roku mého života ve snu." Vysvětlil kudrnáč a nervózně se poškrábal na zátylku. "Víš co? Párty začíná v osm. V sedm se pro mě stav a já ti objasním tvůj reálnej život. Jo?" "Dobře, děkuju." Řekl Finn vycházejíc z domu. Jack za ním zavřel a Finn se vydal domů. Jak je možné, že byl ten sen tak realistický. Znamená to, že nezná žádnou Clary? Žádného Billa ani Jessicu? Znamená to, že jej Jack nemiluje? Ale co když jej Finn miluje? Po tom co zažil v tom snu? Nemusí nad tím ani přemýšlet. Miluje ho. Ale vždyť má Millie. A Jack určitě není na kluky. Doma Finn frustrovaně padnul do měkké postele a nechal se obklopit polštáři a peřinou. V šest se převlékl a vyrazil zpět k Jackovi. "Ahoj. Sluší ti to. Millie se budeš líbit." Přivítal jej Jack a zavedl kudrnáče do svého pokoje. "No, takže. Co si nepamatuješ?" "Já vlastně nevím." "Tak začnu takhle. Millie je tvoje holka už od začátku prázdnin. Momentálně je 20.8.2019 a dnes večer pořádá tvoje holka párty. Ty tam jsi s ní. Sadie s Jaem, Soph s Wyattem. Gaten, Noah, Jeremy, Caleb a Chosen jdou sami stejně jako já. Sadie a Jae spolu zatím nechodí, ale momentálně to tak začíná vypadat. Soph a Wyatt jsou spolu už dva týdny. To je asi vše, co potřebuješ momentálně vědět." "Ou-kej." Řekl na to Finn velmi překvapeně. Jack se zasmál a vyrazil směr kuchyně. Po chvíli se vrátil se dvěma skleničkama se šťávou. Na tváři mu hrál neustále úsměv, který nemá nikdo jiný, než tento hnědoočko. Finn se na něj mile usmál a měl co dělat, aby nenabral červenou barvu. Nebýt toho snu, nikdy by si neřekl, že by se mu Jack mohl líbit. Že by ho mohl mít rád víc, než jako kamaráda. "Seš nějakej zamlklej. Děje se něco?" "Ne, v pohodě. Akorád. Je naše oblíbený místo u lomu u toho starýho dubu. Že jo?" "No jasný. Tam je to naše." Jack vypadal opět pobaveně a Finn byl rád, že aspoň to místo nebyl sen. Připadal si, jakoby už nemohl rozeznat ani realitu od snu. Když se blížila osmá hodina večerní, Jack s Finnem společně opustili Jackův dům a vydali se směr Milliina párty. Kluci dorazili o pět minut dřív a tak tu byli mezi prvními. "Čau kluci. Ráda vás vidím." Okamžitě spustila Millie a přisála se na Finnovy rty. Kudrnáč ji chtěl odstrčit, ale když si uvědomil, že s ní chodí, tak se podřídil a spolupracoval. Jack se usmál, obešel je a šel za Gatenem, který nemohl stát nikde jinde, než u stolu s jídlem. "Ahoj Millie." Odpověděl Finn na pozdrav, když se od Milie odtáhnul. "Jdem se bavit?" Na tváři měla široký úsměv a už Finna táhla na taneční parket, kde se nacházelo zatím jen pár lidí.

{loser forever}

Just in your headKde žijí příběhy. Začni objevovat