f i v e

1.3K 74 0
                                    

*Faith Ohanya*

Nem hiszem el, hogy belementem Harry Styles hülye játékába, vagy franc tudja minek nevezzem ezt. 6 hónapja nem beszéltem senkivel, semmit sem osztottam meg velük, erre most megjelenik a suli ásza, Harry Styles a rajzteremben és megered a nyelvem. Érzem, ebből még sérülhetek.

Másnap reggel első dolgom volt az iskolában felkutatni Mrs.Lasher-t, hogy lemondjam a délutáni kis festésemet. Ma ugye Harry-vel találkozok. Várjunk. De hol? Elrohantam, mielőtt elmodhatta volna. Beszélnem is kell ma vele. Évfolyamtársak vagyunk, körülbelül ugyanannyi óránk van, néha ugyan az is és így össze vagyunk vonva. Ilyen például a töri, a fizika és a tesi néha.

-Mrs.Lasher bent van?- kérdeztem a tanáriban kopogásom és egy "Szabad" válasz után.

-Igen, miért keresed?- mosolygott rám Miss Calter. Ő a biológia tanárunk.

-Beszélni szeretnék vele.- mondtam ki az egyértelműt.

-Rendben, szólok neki.- mosolygott rám kedvesen.- 1 perc.

Gyorsan elhaladt előttem a magas sarkú cipőjével. Minden lépésnél hatalmasat koppant a cipő sarka a márvány kövön, így a tanáriban tartózkodók tekintetét magára vonzva.

Ahogy mondta, egy perc múlva már Mrs.Lasher-rel az oldalán érkezett vissza, akinek az arcára egy hatalmas mosoly ült ki, mikot megpillantotta személyemet.

-Faith! Hát Te?- kérdezte mosolyogva. Hű, hát Ő mindig mosolyog? Csak most vettem észre...

-Jó napot! Csak szerettem volna szólni, hogy ma nem megyek délután a rajzterembe.- pillantottam el tóla, mert olyan intenzíven bámult, hogy beletört a magabiztosságom a tekintetébe.

-Ooo, találkozód van valakivel?- kérdezte egy aranyosnak szánt nevetés kíséretében, mire nekem a szemeim vagy a hatszorosára tágultak, de meg sem várta, míg válaszolok, mondta tovább.- Persze, menj csak és érezd magad jól a kis barátnő jelöltöddel, vagy éppen sráccal!- kuncogott és érdeklődve meredt a még mindig tányér nagyságú szemeimbe.

-T-tessék?!- hökkentem meg hatszázszorosan.

-Nem találkozód lesz?- vonta fel szemöldökét egy szokásos mosollyal száján.

-E-ezt meg ho-honnan veszi?!- léptem egyet hátra gyanakodva. Csak nem kihallgatott, vagy valami? Nem, nem, az nem lehet.

-Csak gondoltam, de mindegy is, mindjárt becsöngetnek, menj órára és délután majd akkor Danielle megy!- tolt ki a titkárságról.

-O-oké, köszönöm...- lépkedtem a 24-es terem felé, ahol biológia órával kezdtem.

🖤🖤🖤


-Miss Ohanya, kérem tiszteljen meg figselmével, ha már az órámon tartózkodik!- üvöltött rám Mr.Bloure az utolsó órámon, ami történelem volt.

-Elnézést, elbambultam...- suttogtam magam elé szégyenkezve.

-Látom.- vigyorodott el gúnyosan, mire összehúztam magam. Jajj, ne!- Akkor ki is jöhetsz felelni kárpótlásul!- nevetett fel és lecsapta a tanári asztalára mutogató pálcáját, ami ez esetben egy 30centis vonalzó volt.

Remegve álltam fel, mivel tudtam, hogy nem az erősségem a történelem.
Remegő térdekkel botladoztam ki az asztala mellé, Mr.Bloure pedig végigmért és megnyalta a száját. Várjunk, MI?! Nagy szemekkel bámultam rá, míg tekintete sokkal lejjebb volt a kelleténél. Pedofil, vagy mi? Mr.Bloure 36 éves, szóval nem egy velem egy idős. Elnéztem a feltűnően engem bámuló tanár úrról és végignéztem a vegyes osztályon. Senki se figyelt, kivéve egy szempárt, ami zöld színben pompázott és idegesen figyelte a tanárt, majd engem. Segítség kérően néztem rá, mikor tekintetünk találkozott, mire bólintott egy aprót és felállt a székét nyikorogtatva. Mit akar?

Crying heart (h.s)Where stories live. Discover now