*Harry Styles*
Pénteken egész délelőtt nem láttam Faith-et, ami nem kicsit ijesztett meg. Tudom, hogy miattam hiányzott. De a legjobban akkor erősödött bennem a félelem érzése, amikor nekünk ebédszünet volt és megláttam őt sietősen végigvonulni a folyosón. Ezzel még semmi probléma nincs, csakhogy nem bolt nála tancucc, és az igazgatói felé igyekezett. Egy pár pillanatra össze tudtam kapcsolni tekinteteinket, próbálva sugározni felé ki nem mondott kérdésemet: "Mi a jó édes faszom van?!". Válaszul csak elfordította fejét, ezzel megszakítva a szemkontaktust.
🖤🖤🖤
Most hétfő van, és az iskola előtt várom, hogy beérkezzen az iskolába. Már mindjárt 8-at üt az óra, de a göndör lány nem érkezett meg.
Még becsengetéskor sem mentem be, akkor sem, amikor kijött a portás, hogy szóljon, hogy az órák elkezdődtek.
8:32-kor kaptam egy SMS-t Liam-től.
Payno🐻: Harry! Baj van! S.O.S.
Én: Mi történt, Liam?!
Payno🐻: Faith a mi iskolánkban van! Mi a faszt csináltál?!?
Én: TESSÉK?! MI AZ, HOGY NÁLATOK VAN???
Payno🐻: Átiratkozott. Mit tudsz te erről? Mondd! Mit tettél vele? 100%, hogy a te kezed van a dologban! 😡
Én: Basszus, csütörtök...
Payno🐻: Mi? Mi volt csütörtökön, Harry?!😲
Én: Toby-ék megfenyegettek, hogy bántsam őt, csak azért, hogy bebizonyítsam nekik, nem érdekel a lány és, hogy őket szórakoztassam... Nem tehettem mást! Bántottak volna engem is, a családomat is, és Faith-et is!
Nem néztem meg Liam erre mit válaszolt, csak egyből benyomtam a hívást és felhívtam Faith-et.
-Há-háló?- reszkető hanggal szólt bele a készülékbe a lány, miután a 7. csengésre felvette.
-Faith! Köszönöm, hogy felvetted!- kezdtem, de közbevágott érzelemmentes hangon, amtől szívemen egy repedés keletkezett.
-Miért hívtál? Óra van.
-É-én csak tudni szerettem volna, ho-hogy tényleg átjelentkeztél-e Liam-ékhez...- Miért dadogok?!
-Ki mondta el? Várj... Liam az előbb idegesen kifutott a teremből... Ő volt ugye? Amúgy meg semmi közöd hozzá, Styles és hozzám se! Felejts el!- tartotta továbbra is érzelemmentes hangon, majd rámtette a telefont. Francba. Nagyon elszúrtam.
YOU ARE READING
Crying heart (h.s)
FanfictionMindenkinek megvan a saját mélypontja, nemde? Faith már 6 hónapja a mély gödre legalján csücsül é nem szándékozik kimászni belőle. Ez festményein is meglátszik. A fájdalom, a szomorúság, az egyedüllét és a düh. Nincsenek barátai, hisz ki akarna bará...