29. Bölüm : Hayaletler

12.5K 1.1K 138
                                    



Vallahi bölüm de bölüm dediniz düzenlemeden atıyorum hatalarım affola geçen bölümden bana güzel güzel yorum ve vote yapan ellerinizi severim sizin. Kendinize iyi bakın. Bu hafta biraz yoğunum ama gecikmemeye özen göstericem ❤️





"Hayıııır o prems Alparslan amca! Premsler çirkin olmazlar çok yakışıklı olurlar."

"Maymuna benziyor neresi yakışıklı bunun şimdi?"

Diyar elindeki cipsi ağzına atıp azarladı baba kızı;

"Yahu sussanıza siz . Ne dediklerini duyamıyorum."

"Çok önemli sanki. Hareketlere bak elin adamı sesleniyor bizim kız da saçlarını sarkıtıyor hey Allah'ım ne günlere kaldık hırlı mı hırsız mı belli değil neymiş Rapunzel Rapunzel uzat o altın sarısı  saçlarınıymış ."

Diyar ciddi olamazsın der gibi Alparslan'a kınayan gözlerle baktı. Berrin'in isteği üzere film izlemek için atölyeden eve geçtiklerinde Berrin ben Rapunzel'i izlicem dediği için ikisi de onun bu isteğine karşı gelmemişti fakat Alparslan film başladığından beri en ufak bişeye kusur buluyor homur homur homurdanıyordu. Berrin'le sürekli bir tartışma içindeydiler minik kız 'premsler yakışıklı olur ben de prems bulcam hatta benim prensim Akın olsun' diye çemkirdikçe Alparslan küçücük kızla it dalaşına tutuşuyordu.

"Hih anne cadı karı geldi."

"Berrin." Diyar kızını uyarmaktan geri kalmazken minik kız elini ağzına kapatmıştı.

"Zaten ben kadın dicektim ki annecim ."

Diyar hınzır hınzır gülümseyen kızının saçlarının en tepesine bir öpücük koydu. Yediği puding yüzünden ağzının iki yanı çikolataya bürünmüş kızına sırıtmadan edemedi.
Filmin en can alıcı yerine cadının Rapunzelin saçlarını kestiği sahneye gelince Berrin annesine sığındı.

"Senin annende benim saçlarımı kestirdi böyle işte."

Berrin şikayet etmekten geri kalmazken Alparslan kızını Diyar'ın sinesinden çekip kucağına aldı.

"Kızım bak bi bana."

Berrin'in aniden düşen yüzünü çenesinden yukarı kaldırdı.

"Sen böyle de çok güzelsin hem cadı prensesin saçlarını kesse ne olur ki kökü Rapunzelde gene uzar babaannen senin saçını kestirdiyse senin saçların daha gür bir şekilde uzar. Hayatta böyledir kızım sen bitti dediğinde kırdığı yerden yeşertir seni. Şimdi bana bir söz ver ... Hayat seni kırdığında asla pes etmeyeceksin. Kırıldığın yerden daha gür yeşereceksin . Anladın mı beni ?"

"Tamam anladım ben."

Diyar Alparslan'ın kızına verdiği öğütleri yüzündeki gülümsemesi ile dinliyordu.

"Ne anladın bakalım?"

"Benim saçlarım kesilse bile premsim için yeniden uzucakmış ben de Rapunzel gibi olabilirmişim aslında."

Diyar kızının bu işime geleni anlarım ben hallerini çok iyi biliyordu. Eşsiz kahkahası ile  kızını bozmadı ve oyununa ortak oldu. Berrin kurulduğu kucakta ekrana dönerken Alparslan'ın elleri arasına bombayıda bırakmıştı. Alparslan yanında onlara kahkahayla gülen Diyar'a sinirli sinirli baktı.

"Kızın koca bulucam diyor sen de anca gülüyorsun."

"Koca değil lütfen prems o."

Diyar daha fazla kendine mani olamamış gülmekten ağrıyan karnına ellerini sarmıştı.

Yüreğimdeki Kan İzi ❄️ #wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin