28. Bölüm: Dans

12.4K 1.1K 229
                                    



Bölüm şarkımız: Seyyan Hanım : Bakışların derin derin❤️

***

Evin kapısından içeri koşarak giden genç kızın arkasından gülümseyerek baktığının farkında bile değildi Alparslan. İçi bayram şekerine kavuşmuş çocukların sevinciyle doluydu. Sebebini bilmese de mutluydu. Arabadan inip kendini tek sığınağı bildiği atölyesine atarken evdede ayrı bir curcunanın içine düşmüştü Diyar.
Genç kız bir kuytu bulup ağlamak için fırsat kollarken salondaki kadınlar topluluğuyla yüz yüze geldi. Kaşları hayretle kalkarken kalabalığın tüm gözleri ona yönelmişti . Boğazını temizleyip;

"Pardon ben misafir olduğunu bilmiyordum." dedi.

"Hayırlı olsuna gelmiş eş dost kızım gel otur şöyle."

Raziye hanımın yönlendirmesiyle salona geçerken "Hoşgeldiniz" dedi herkese hitaben. O Çiçek'in yanına oturduğunda Raziye hanım baştan başlayıp tanıttı salondaki hanımları;

"Gümüşçülerden Haldun beyin eşi Peyruz hanım, Bıçakçı sülalesinden Yiğit bıçakçının annesi Gülümser hanım ve eşi Nalan, Huri Gündoğdu ve kızları Ezel ile Eyşan. Hanımlar bu hanım kızımızda benim müstakbel gelinim Diyar."

Tekli berjerde oturan Peyruz hanım alıcı gözlerle Diyar'ı süzerken;

"Pekte gençmiş Raziye gelin hanım kaç yaşında?"

Diyar kendisine sorulması gereken soruyu Raziye hanıma sorsalarda umursamadı. Sinirleri alt üst olmuş haldeyken en son istediği şey meraklı bir avuç kadının sorularını cevaplamaktı.

"Diyar kızım.."

"Buyrun Raziye hanım ."

"Yaşını sordu Peyruz hanım."

"Ah pardon. Yirmi altı  yaşındayım."

"Alparslan kırkına merdiven dayadı kız körpeymişsin ya sen." Gülümser hanımın bu sözleri Raziye hanım ve Kandemir ailesi hariç odadaki herkesi kahkahalara boğarken Raziye hanım lafını esirgemeden vermişti cevabını Gülümser hanımın ;

"Doğru dedin Gülümser senin Yiğit'te bizim oğlandan üç yaş büyük ya sen daha iyi bilirsin . Ay hiç unutmam Nalan'ı alacak diye kızın yaşını büyütmüştünüz Hikmet bey araya girmişti de."

Taze gelin Nalan'ın kahvesi Boğaz'ında kalırken. Remziye hanım ablası Raziye hanıma sen yok musun sen der gibi sırıtmıştı.

Diyar kalkmak için izin isteyecekken kızı kucağına bastırdığı oyuncaklarla salona girmişti arkasında Dilruba ile.

"Annecim geldin mi sen ?"

Kucağındaki oyuncakları olduğu yere fırlatıp annesine koşarken Diyar uğruna dünyaları yakacağı evladına kucağını sıcacık sinesini açtı sarıldı kimseyi umursamadan.

"Geldim meleğim ama sen yoktun merak ettim ben seni."

"Yaaa çok mu ettin?"

Berrin annesinin kucağında ona cilveleniyordu.

"Evet meleğim."

"Alparslan amca bana büssürü tane oyuncak almışta onunla oynuyorduk Dilruba'ylan. Neden merak ettin akıllım kızlar annelerini hiç bırakmazlar ki."

"Öyle mi bilmiş hanım."

Berrin'in burnunu sıkıp kucakladı ve ayağa kalktı.

"İzniniz olursa Berrin'in uyku saati geldi bende biraz dinlenmek istiyorum onunla beraber. "

Yüreğimdeki Kan İzi ❄️ #wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin