Beyaz güllerin hikayesini bilir misiniz ?
Eski zamanların birinde şanlı bir avcı varmış. Heybetiyle bastığı yeri titretir karşısına çıkanı bakışlarıyla yenermiş. Bu avcının şehirden uzakta ormanın derinliklerinde bir evi varmış bahçesi ise beyaz güllerle kaplıymış. Evin yakınlarından geçenler bu Azrail ruhlu adamın nasıl oluyorda böyle güzel güller yetiştirdiğini merak ediyormuş. İçlerinden bir genç deli bir cesaretle birgün Avcı'ya bu soruyu sormuş. Herkesin merak edipte kendine sormaya cesaret edemediği soruyu bu gencin sorması Avcı'nın ilgisini cezbetmiş. Genci bahçeye sokmuş. Güllerin büyüsüne kapılan genç onların dikenli yapraklarına dokunurken avcı başlamış anlatmaya:"Ben çok can aldım, çok can yaktımki ellerimi temizlemek istedim her aldığım candan sonra. Duydum ki beyaz güller masumiyeti, temizliği, saflığı temsil edermiş. Sizin güzellik olarak gördüğünüz gelip geçerken imrendikleriniz benim günahlarımın ta kendisidir." demiş.
Benim beyaz güllerimin bahçemi şenlendirmesi de buradan çıktı. Her aldığım canda bir Gül fidesi diktim kuru toprağa. Gözyaşlarımı can suyu kıldım diktiğim her gül fidesine. Ve bugün bir gül fidesi daha dikiyorum bu kuru toprağa. Kimin canına mı kıydığımı merak ediyorsunuz ? Bugün ben kendi sevdama kıydım kalbimde bir cenaze kalkarken vedasını bir beyaz gül fidesiyle yapıyorum... Sonumuzun simgesi olan gül her baharda yeniden başlarken hayata, bizim yeni bir başlangıcımız olmayacaktı. Bugün kendi canımı almıştım sanki... bu gül fidesi de benim canımdı...
İPTİLA ~ Gücü düşkünlüğünde saklı bir sevda.
****
Buluşmaya sayılı günler kala kütüphanenizde şimdiden yerini alsın.
Yeni gelişmeler için takipte kalın arkadaşlar sorularınız için instagramdan iletişime geçebilirsiniz ya da ailemize katılabilirsiniz :
kizil.guzellikhikayeler
Sizi seviyorum ❤️Yokluğunuz benden uzak olsun ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğimdeki Kan İzi ❄️ #wattys2020
AcciónBazı kadınlar vardır bu hayatta bir gece de yirmi yaş birden büyüyen kadınlar gücünü kadın olmasından iki ayağından mangal gibi yüreğinden alan kadınlar ve siz o kadınlara ne vaadederseniz edin onları karakteriniz dışında hiçbir şeyle etkileyemez v...