Bölüm şarkımız : Ben ne zaman büyüdüm anne- NİRAN ÜNSALBir acı denizinde kayboldu umutlarım
Ağlarım dalgalardan görülmez gözyaşlarım
Bir boşluğa asılmış kanayan fotoğrafın
Gecelerde çırpınır ebruli kanatlarınNerde masallarım o masum hayallerim
Ben ne zaman büyüdüm anne, kirlendi ellerim
Nerde sevinçlerim o bahar gülüşlerim
Ben ne zaman güz oldum anne döküldü çiçeklerimKüçücük bir ümit sür solan gözbebeğime
Daldan kopan yaprak gibi yalnızım yalnız anne
Bir masal kuşu uçur üşüyen düşlerime
Kayboldum kör sokaklarda gel de bul beni anneNerde masallarım o masum hayallerim
Ben ne zaman büyüdüm anne, kirlendi ellerim
Nerde sevinçlerim o bahar gülüşlerim
Ben ne zaman güz oldum anne döküldü çiçeklerim***
Yağmurlu bir sabaha gözlerini açan Trabzon'la Kandemir malikanesi de mesai başı yapmıştı. Sabah namazıyla kalkan Saliha kahvaltı sofrasını hazırlarken evin hanımları ona yardımcı olmuşlardı çok geçmeden kahvaltı sofrasında toplanmıştı Kandemir'ler .Raziye hanım dün öğrendiği gerçekle gözünü kırpmamış ne kendi uyumuş ne de yanındaki kocasını uyutmuştu. Tabağındaki peyniri tırtıklamaya son verip elindeki çatalı tabağının yanına koydu.
"Torunuma gitmek istiyorum Alparslan."
Masada dönen çatal bıçak seslerini bir anlığına durmuştu. Alparslan ince belli bardağındaki çayını yudumlarken annesini cevapladı.
"Şimdi değil ana."
"Ben şimdi görmek istiyorum oğlum."
Alparslan sakin kalmak adına sıcak çayı ağzında dolandırdı ve annesine dikti gözlerini.
"Anne . Ağzından bişey kaçırırsın bir çuval inciri hiç edersin karışmayın benim işime . Bir seferde itirazsız kabul edin dediklerimi."
Raziye hanımın gözlerini oğluna dikti.
"O benim canım kanım elin kadının yanında ne halde haberimiz var mı ? Tamam Diyar kızım bu saate kadar bakmış büyütmüş Allah razı olsun ondan da onu yetiştirenden de ama o kız bizim kızımız bizim canımız. El gibi bekleyeyim mi oğlum ? Bu mudur benden istediğin?"
Alparslan karşısında oturan annesinin yumruk yumruk olmuş ellerini avuçlarına aldı.
"Anam başımın tacı ben her şeyi yoluna koyacam sen sadece sabretsen olmaz mı?"
Raziye hanım dünden beri aklını kemiren soruyu sordu oğluna .
"Ya vermezse Alparslan ya evladımızı bizden kaçırırsa ?"
Alparslan karşısında oturan annesinin ellerini güven verir gibi sıktı.
"Neden yapsın anam öyle şeyi? Bak gelinin olacak o senin ben Hilal'i elinden almıyacağım ki gelecek gene analığını o yapacak."
"Ya yapmazsa oğlum ya alır giderse kızı . Ben gördüm o kızı Alparslan öyle he diyip de sana bana boyun eğmez o ."
"Sen aklına getirme bunları anam ferah tut içini torununu eteklerinin altına getirip koyacağım. Kabul etmezse oda Diyar'ın problemi kızım benimle kalacak kendi de istediği yere gitmekte özgür."
Diyerek geri çekildi ve sandalyesine yaslandı.
"Hem sen bunları düşüneceğine hazırlansana hafta sonuna nişan keselim diye konuştuk hiçbir şey hazır değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğimdeki Kan İzi ❄️ #wattys2020
AçãoBazı kadınlar vardır bu hayatta bir gece de yirmi yaş birden büyüyen kadınlar gücünü kadın olmasından iki ayağından mangal gibi yüreğinden alan kadınlar ve siz o kadınlara ne vaadederseniz edin onları karakteriniz dışında hiçbir şeyle etkileyemez v...