Düzenlendi ❄️
İmera Fera -HüzünOy gözlerum, oy gözlerum ağlar durur bu gözlerum
Oy gözlerum, oy gözlerum ağlar durur bu gözlerum
Sevduğume geçmez oldu sözlerim aman aman
Sözlerim aman aman, sözlerim aman aman
Sevduğume geçmez oldu sözlerim aman amanSözlerim aman aman, sözlerim aman aman
Oy dertlerum oy dertlerum bitmez oldi bu dertlerum
Oy dertlerum oy dertlerum bitmez benum bu dertlerum
Şarkı sarki-sozleri.net şarkı sözleri
Çaresizum bir başıma beklerum aman aman
Beklerum aman aman, beklerum aman aman
Çaresizum bir başıma beklerum aman aman
Beklerum aman aman, beklerum aman amanOy dizlerum oy dizlerum tutmaz oldi bu dizlerum
Oy dizlerum oy dizlerum tutmaz oldi bu dizlerum
Mutli geçen gunlerimu özlerum aman aman
Özlerum aman aman, özlerum aman aman
Mutli geçen gunlerimu özlerum aman aman
Özlerum aman aman, özlerum aman aman❄️
Bedeni meslek hayatı boyunca asla görmediği bu manzara karşısında şaşkınlığa uğrarken Diyar koşarak kendisine yaklaşan daha doğrusu sağlık ocağına gelen adamların yanına vardı.
"Nasıl oldu?"
Adamın beyaz boğazlı kazağının sağ tarafı kanla kaplıydı. Onu taşıyan adamlardan genç olanı sağlık ocağının kapısından içeri girerken yanıtlamıştı hemşire hanımı.
"Silahla yaralandı kurşun halen daha içerde. "
Yaşadığı stres yerini bir korkuya bırakmıştı. Günün bu saatinde kimsenin olmadığı sağlık ocağında kurşuna dizilmiş bir adam ellerine teslim ediliyordu. Diyar burnuna gelen kokundan hoşlanmasadı fakat adamı içerdeki sedyeye yatırmaları için muayene odasını açıp içerideki sedyeyi gösterdi. Sesini sabit tutmaya özen göstererek sedyeye bırakılan yaralı adamın başına vardı.
"İlk yardımını yaparım sizde o sırada ambulansa ve jandarmaya haber verin ve dışarı çıkın lütfen."
Eymen karşısında endişeyle konuşan kıza odaklandı, hakkıydı korkmak endişelenmek fakat onun endişesini yatıştırmak için istediklerini yapamazlardı.
"Ambulans ve jandarma gelmeyecek doktor sen işini yap kurşunu çıkar gerisini bize bırak. "
Diyar karşısındaki sert sesiyle konuşan adamı ve küçücük muayene odasına dağılmış mafya tipli adamları inceledi. Kalın montlarının altından bile belli olan şişkinliğin silah olduğu belliydi . Ona öğretileni yerine getirmeliydi kadın. Başına gelmese de hocaları hep anlatmamışlar mıydı bu tip olayları. Hele bir hocası doğuda görev yaptığında sağlık ocağını basan teröristlerden bile bahsetmişti. Onun kadar yürekli davranmalıydı Diyar. Nasıl bir oyun dönüyordu bilmiyordu ama sakin kalmalı doğru olanı yapmalıydı.
"Ben doktor değilim hele de cerrah hiç değilim ! Burası da teşekküllü bir hastane değil! Ameliyat edemem, ölür kalır! Şu haline bakın ! Ambulansı ve jandarmayı arayın lütfen."
Nazmi tükenmiş sabrıyla daha fazla dayamayıp elini beline attığında Eymen ona mani oldu . Nazmi'yi odanın dışına iteklerken karşısındaki kıza odaklandı şu an onlara yardım edebilecek tek kişi bu kadınken ona silah doğrulmak hataların en büyüğü olurdu.
"Bakın düşündüğünüz gibi bişey değil rica ediyorum yardımcı olun size anlatıcam her şeyi."
Diyar şüpheyle baksada onu harekete geçiren sedyede yatan adamın kıvranması olmuştu. Acıyla kıvranmıştı bilinci kapalı adam. Canının yanıyor olduğu kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğimdeki Kan İzi ❄️ #wattys2020
ActionBazı kadınlar vardır bu hayatta bir gece de yirmi yaş birden büyüyen kadınlar gücünü kadın olmasından iki ayağından mangal gibi yüreğinden alan kadınlar ve siz o kadınlara ne vaadederseniz edin onları karakteriniz dışında hiçbir şeyle etkileyemez v...