Bölümde bölüm diyen kuzularıma hitaben yazılmıştır🥰 kusuruma bakmayacağınızı umarak paylaşıyorum. Tekrar okuyup düzenleme fırsatım olmadı sizi de bekletmek istemedim❤️ Hatalarım olduysa affola 🌼Islak saçlarını savurup kocasının arkasından çıktı. Birkaç saat öncesinde aldıkları tatil kararının ardından banyoya girmiş ortalığı toparlamıştı. Bu süreçte Alparslan telefondan görüşmeler yapmıştı. Daha sonra beraber evden çıkmışlardı.
Diyar bahçenin yarısında kocasının arkasından koşup sarıldı. Alparslan'ın elleri karısının elleri üzerine kapanırken gülümseyerek onu kendine çevirdi."Yanlarına gitmek zorunda değilsin gelincik evde dinlen istersen."
"Zorunda olduğum için değil istediğim için gidiyorum Alparslan."
"Valizleri hazırlamayı unutma ama lafa dalıp akşama kalmadan yola çıkacağız."
Diyar kocasının sakallı yüzünü sevip durgunca cevapladı onu.
"Erteleyelim Alparslan ailen bu haldeyken gitmek doğru gelmiyor bana . Üstelik akşama Merve'yi istemeye gelecekler. "
"Konuştuk Diyar. Burda olmam veya olmamam bişeyi değiştirmiyor. Hem önümüzdeki günler için daha güzel planlarım var burda kalıp canımı sıkmak yerine ."
"Ne gibi?"
Alparslan onu biraz daha yamacına çekip kulağına eğildi. Genç kızın kulak memesini ağzına alıp emip bıraktıktan sonra üfleyerek ;
"Kurt 'un dişine kan değdi artık sen düşün."
Diyar'ın soluğu boğazına kaçarken etrafa bakındı.
"Yapma birisi görecek."
Alparslan Diyar'ın ondan esirgediği gözlerini görmek için başını kendine çevirdi.
"Karım değil misin ? "
"Öyleyim ama..."
"Ama yok gelincik. Gitmemizin en büyük sebeblerinden birisi de bu. Bu tatilde benden utanmamayı öğreneceksin mümkün değil ama sana doymayı planlıyorum."
Diyar kocasının gün be gün açılan ağzına diline hayret ediyordu.
"Sana bişey oldu ama ne oldu bilmiyorum . Kötü olduğundan değil iyi oldu da aşırıya kaçmasa da daha iyi olurmuş gibi . Sanki ne bileyim sen değil gibisin."
"Sana ne oldu gelincik ? "
Diyar kocasının ona daha fazla takılmasına müsade etmedi böğrüne bir dirsek geçirip gözlerini kıstı.
"Hadi be sen de ! O bir sefer olur !"
Safça duygusal olduğu bir anda ona seni seviyorum demişti ve Alparslan yeniden duymak istediğini belli ediyordu.
Karısının çenesiyle dudağı arasına bir öpücük koyup gülümsedi."Büyük konuşma gelincik büyük lokma ye ama büyük konuşma."
Diyar alaylı alaylı ona bakarken genç adam karısının saçları arasına bandana gibi taktığı ince eşarbı alıp boynuna sardı. Saçlarını iki yanına çekti. Diyar ne olduğunu anlamaya çalışırcasına ona bakıyordu.
"Seni damgalarken biraz daha dikkatli olmalıyım görünmeyen yerlerine özen göstermeliyim anlaşılan. Tenin kızarmış boynunda izler var dikkat et."
Diyar'ın teni sanki o iz daha yeni olmuş gibi boynuna giderken eşarbın üzerine dokundu. Yanakları al al olurken Alparslan onun alnına veda eder gibi bir öpücük daha koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğimdeki Kan İzi ❄️ #wattys2020
AçãoBazı kadınlar vardır bu hayatta bir gece de yirmi yaş birden büyüyen kadınlar gücünü kadın olmasından iki ayağından mangal gibi yüreğinden alan kadınlar ve siz o kadınlara ne vaadederseniz edin onları karakteriniz dışında hiçbir şeyle etkileyemez v...