Şuraya Damla ve Buğra bırakayım 😅
FIRAT' TAN
Yürüdüğümüz süre boyunca, Kayla' yı az önce nasıl öpebildiğimi düşünüyordum. Acemice karşılık verişi içimde, onu tekrar öpme isteği uyandırıyordu.
Bu zamanda daha önce hiç öpüşmeyen bir kadının olması nadir bulunur. Zamanın da fark etmemiş olsam da ondan ilk gördüğüm andan itibaren etkilenmeye başlamıştım ve çocukluğu aklıma gelince... o Meriç' in yanındaki sessiz güzellik benim çocukluk aşkımdı. Ama on yaşındaki bir çocuk dört yaşındaki bir kıza nasıl aşık olabilirdi ki...
Bunu, ona o zaman gösterememiştim belki ama şu anda bunu gösterme fırsatım vardı. Peki, neden yine kendimi geri çekiyordum? Neden ona yaklaşamıyordum ya da neden onun bana yaklaşmasına izin vermiyordum?
Birden Kayla' nın ayağı bir yere takıldı.
-AAAAA!
Tam düşüyordu ki onu tuttum ve birlikte yere düştük. Şu an Kayla üstümdeydi bende altındaydım. Kayla gözlerini açtı:
-T-teşekkür ederim.
Üstümden kalkmaya çalıştı fakat kalkmasına izin vermedim.
-Biraz böyle kalabilir miyiz?
-F-fırat?
Onu birden altıma aldım. Kayla' nın gözlerinin içine bakıp:
-O 4 yaşındaki sessiz güzelliğin gözlerindeki hüznü yeniden görmek istemiyorum. O kahverengi gözlerindeki ışıltı daima kalsın istiyorum. Ama o ışıltılı gözlerinin yerini neden yine bir hüzün kapladı?
- S-sen o zamanı hatırlıyor musun?
18 yıl önce (Kayla 4, Fırat 10 yaşındayken)
ÜÇÜNCÜ KİŞİDEN
Küçük kız, o gün erkek kardeşi ve yeni kız arkadaşının yanından ayrılmıştı. Can sıkıntısından deniz kenarında öylesine şarkı söyleyip dolaşıyordu. Dolaşırken denize çok yakın olduğunun farkında değildi.
Birden bir çocuk bisikletiyle hızla yanından geçti. Korkuyla denize düşmeyi bekledi fakat tam denize düşüyordu ki küçük ama güçlü iki kol onu sımsıkı tuttu ve o iki kol düşmesini engellemişti. Küçük kız şaşkınlıkla o çocuğa baktı. Sadece çocuğun mavi gözlerine odaklanmıştı. Mavi gözlü çocuk endişeyle:
-İyi misin küçük kız?
-İ-iyiyim, deyip o iki güçlü koldan ayrıldı. Ayrıldıktan hemen sonra:
-T-teşekküy edeyim.
Mavi gözlü çocuk:
-Rica ederim, deyip yanından uzaklaştı. Küçük kız ise o çocuğun arkasından bakakalmıştı.
Kendine geldikten sonra erkek kardeşinin ve yeni kız arkadaşının yanına gitti. Biraz onlarla oynadıktan sonra o tanıdık sesi duydu.
-Meriç?
Meriç mutlulukla seslenen kişiye karşılık verdi:
-Abii, deyip kendisine seslenen kişinin yanına gitti.
Küçük kız kafasını oraya çevirdiğinde hayatını kurtaran mavi gözlü çocuğu gördü. Meriç, mavi gözlü çocukla yanlarına geldi. Meriç mutlulukla:
-Abim Fıyat. Abi bunlayda yeni aykadaşlayım Emye ve Selin.
Adı Fırat olan mavi gözlü çocuk ikisini gördüğünde gülümseyip sadece:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKIM (Tamamlandı)
RomanceMeriç & Yiğit.. Uzun zaman sonra buluşan aşıklar... Meriç, çocukluk aşkıyla yıllar sonra tekrar buluşur. Ama ne Yiğit, Meriç' i hatırlıyordur ne de Meriç, Yiğit' i hatırlıyordur. Küçük bir kazayla karşılaşan bu çift, aşka bir kez daha kapı açacaktır...