Bölüm 31

129 4 0
                                    

Bir hafta sonra (Buğra ve Damla' nın düğününden iki gün geçmiştir)

KEREM' 'DEN

Bugün haftanın ikinci günüydü ve sınavlar biteli iki gün olmuştu.

Kaan ile yaşadığımız kavgadan sonra ev arkadaşı olduğumuz için küslüğümüz çok uzun sürmemişti.

Dün sosyal medyada dolaşırken Meriç' in ve Dicle' nin paylaştığı fotoğraflara denk gelmiştim. Damla düşündüğümden de güzel bir gelin olmuştu. Buğra ile birbirlerine gerçekten çok yakışıyorlardı.

Bir hafta önce olan gururumun da bir hafta sonra boşuna olduğunu fark etmiştim. Meriç de Damla da benim çocukluk arkadaşımdı. Onlarla yıllarca süren bir ilişkimiz vardı. Tabi Damla' nın beni, benimde Meriç' i sevdiğimi saymazsak üçümüzün harika bir dostluğu vardı ve ben onların dostluğunu kaybetmeyi hiç istemiyordum.

Gururum yüzünden düğüne gitmek istememiştim ama gitseydim de sorun olmayacağını düşünmüştüm. Meriç ile Yiğit' i yan yana görüp üzülsem de Damla için mutlu olacaktım. Çünkü o da mutluydu.

Ben böyle düşüncelere dalmışken birden yanımda Kaan' ın varlığını hissettim.

- Lan nerelere daldın öyle? İki saattir sana bir şey anlatmaya çalışıyorum takmıyorsun bile.

- Kusura bakma dalmışım. Sen ne anlatıyordun? Yoksa yine mi okuldan bir kızı gözüne kestirdin?

- Kestirdim kestirmez miyim?

- Ulan bu çapkınlığı daha ne kadar sürdüreceksin? Bıkmadın mı daldan dala atlamaya?

- Çapkınlığı seviyorum abi ben. Bıkmadım valla. Neyse kızı anlatayım sana?

- Anlat bakalım.

- Az önce Bay Simon' un yanındaydım. Bu yüksek lisans ile ilgili bir şey soruyordum. Bay Simon' un odasından tam çıkıyordum... O güzelliği gördüm. Bembeyaz ten, kahverengi gözler, kahverengi saçlar... Aah, kalbim! (Kalp krizi geçiriyormuş gibi yaptı)

Kaan' ın bu abartan hallerine güldüm.

- Abartma lan!

- Kız, Bay Simon' un yeni asistanıymış ve Türkiye' den gelmiş.

- Kızın ne ara bu kadar şeyini öğrendin lan? İsmini de söyle tam olsun.

- İsmini bilmiyorum ama birazdan öğreniriz. Sonuçta bu, Bay Simon' un  dersi değil mi?

- Ulan her seferinde çapkınlığında bir seviye daha atlıyorsun.

Kaan gülüp elleriyle saçlarını düzeltti.

- Farkım tarzım bebeğim.

Sadece gülüp olumsuz anlamda başımı salladım. 5 dakika sonra amfide Bay Simon' un sesi yankılandı. İngilizce:

- İyi günler arkadaşlar!

Sınıf ile birlikte :

- İyi günler, deyip başımı kaldırdım ve başımı kaldırdığım an Bay Simon' ın yanındaki Yeşim ile göz göze geldim.

İsyan dolu bir şaşkınlıkla:

- Yok artık!

Kaan imayla gülüp:

- Bence de 'Yok artık!' Deyip Bay Simon' u dinlemeye devam etti.

Bay Simon:

- Yanımdaki hanımefendi bundan sonraki derslerimde daima yanımda olacak yeni asistanım. Kendini tanıt kızım.

ÇOCUKLUK AŞKIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin