Bölüm 40

121 4 0
                                    

MERİÇ' TEN

Yiğit' e Emir olayını anlattığımdan beri bir hafta geçmişti ve bu bir hafta boyunca Yiğit beni evden okula bırakıp okuldan eve götürmüştü. Emir ise bu bir hafta da hiç sesini çıkarmamıştı. Oysa Yiğit' i ilk gördüğü an ona laf atacağını düşünmüştüm. Derya:

- Emir' in bu bir hafta içinde sessiz olması sana da yanlış hissettiriyor mu?

- Evet, fırtına öncesi sessizlik gibi hissettiriyor ve bu sessizlik hiç hayra alamet değil.

Derya ümit ve heyecan dolu bir sesle:  

- Senden vazgeçmeye karar vermiş olabilir mi?

Ah, Derya' m! Böyle bir ses tonuyla konuşurken sana nasıl hayır diyebilirim? Üstelik Emir' i sevdiğini bilirken...

Uzun süren sessizliğimi fark eden Derya hayal kırıklığıyla:

- Dört senedir peşindeyken bir hafta içinde vazgeçecek değil ya. Benimkide şey işte.

- Umut...

Gözlerini kaçırarak hüzünlü bir gülümsemeyle:

- O şeyden işte.

Derya' nın ellerinden tutup: 

- Derya... gerçekten çok üzgünüm.

Derya gülümseyip:

- Neden üzgünsün ki? Sen bir şey yapmadın.

- Ben... senin onun sevdiğini bilirken, benim peşimde olduğu için sana isyan etmem, doğru değil.

Derya ellerimi tutup:

- Hayır böyle düşünme. Sonuçta ben senin peşinde olduğunu bilirken onu sevmeye başladım. İkimizin arasında bir suçlu varsa o da benim. Onu sevmem hataydı.

- Hayır hayır, birini sevmek asla bir suç ya da hata değildir. Böyle şeyler zaman meselesidir. Ya doğru zamanda yanlış kişiye aşık olursun ya da yanlış zamanda doğru kişiye. Ama o kişi o anda gönlümüze girdiyse sonunda bir hayır vardır. Eğer Emir' i gerçekten seviyorsan Emir seni fark edecektir. Güven bana.

- Gerçekten beni fark edebileceğini düşünüyor musun ?

- Elbette. Bu er ya da geç olacaktır Derya.

- Umarım Meriç. Senin peşindeyken biraz zaman alacak ama...

- Hayır, az kaldı. Biliyorum, hissediyorum.

Derya gülümsedi. Bende gülümsedim.

Son dersin de bitmesiyle bugünün de sonuna gelmiştik.

Sakince okulun çıkışına doğru ilerlerken kızın biri arkadaşlarına:

- Kızlar, çabuk gelin! Emir ile devamlı motoruyla sevgilisini almaya gelen çocuk kavga ediyor!

Kızlar çığlık atıp hızla içeri koştu. Ben ise şaşkınlıkla:

- E- emir ile m-motorlu çocuk mu?

- Yiğit olma ihtimali?

- %100! dedim ve Derya ile hızla okulun çıkışına doğru koştuk.

Kavgayı izleyenleri geçip en öne geldik. Kavga edenler gerçekten Emir ile Yiğit' ti ve onları birkaç erkek tutuyordu.

Yiğit sinirle:

- BANA BAK AŞAĞILIK HERİF! SEVGİLİM HAKKINDA DOĞRU KONUŞ! O SANDIĞIN KIZLARA BENZEMEZ!

Emir dudağının kenarındaki kanı silip dalgayla güldü:

ÇOCUKLUK AŞKIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin